Toyota Rav4 - I, II, III gen. różnice w 4WD

Data: 2011-01-23 00:26:00
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Toyota Rav4 - I, II, III gen. różnice w 4WD
Jest tych Ravek na rynku trochę i ciut ciut, a na każdej stronie www piszą co innego. Chciałbym w miarę możliwośći uporządkować te wiadomości.
Toyota np. o III generacji mówi 4WD all-time (ale dodaje żę On Demand) - co tzn.? Tzn. jak przód się uślizgnie to tył się dołączy jak się wiskoza zasprzęgli?
Z kolei podobno II gen. ma lepszy napęd 4WD - inny?
Co to znaczy Rav4 w wersji S?
Myślałem że one nie mają żadnych przycisków spinająćych na siłę obie osie, a tu niespodzianka (dla mnie):
http://www.autogaleria.pl/auto_test/toyota-rav4-2.0-multidrive-s-sol,434.html

Proszę o opis i metodę działania:
- I generacji
- II generacji
- III generacji
- wersji S (nie wiem kiedy one występowały/występują)

Dzięki z góry!

--
Adam 'Adak' KÄ™piÅ„ski    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Toyota Rav4 - I, II, III gen. różnice w 4WD