Toyota Sienna 2011 - najlepszy minivan [recenzja po 2 latach!]

Data: 2019-06-06 08:01:26
Autor: Pablo Eldiablo
Toyota Sienna 2011 - najlepszy minivan [recenzja po 2 latach!]
W dniu wtorek, 4 czerwca 2019 20:01:25 UTC+2 użytkownik Tomek napisał:
Witam serdecznie wszystkich, Dwa lata temu pomogliście mi w wyborze samochodu. Dzisiaj uważam, że był to wybór najlepszy z możliwych i w tym celu chciałbym wam podziękować oraz opisać moje wrażenia.

Miło było poczytać, bo sam rozglądam się powoli za następcą Citroena C8, na razie na pierwszym miejscu są Honda Odyssey i Toyota Sienna właśnie.

Szkoda, że tego typu pojazdów prawie już na europejskim rynku nie ma...

Data: 2019-06-06 08:25:28
Autor: Tomek
[...]

Według mnie coraz więcej Sienny jeździ po polskich drogach. Głównie są to auta importowane z USA. Ostatnio jeżdżąc widziałem kilka na rejestracjach ZS, ZWA, ZGR, PP, oraz warszawskich jeszcze. Jest to wybitnie fajny model, więc mam nadzieję, że będzie zyskiwał na popularności.

Data: 2019-06-06 09:15:02
Autor: przemek.jedrzejczak
Toyota Sienna 2011 - najlepszy minivan [recenzja po 2 latach!]
Wątpliwe. 36 sztuk Toyoty i 18 Hondy na całym mobile.de więc te u nas to pewnie sklejane przystanki bo ceny niekoszerne np za 12 letnie od pierwszego właściciela trzeba wyłożyć 10 tyś EUR. Z drugiej strony naród się bogaci a tam wejdzie 5*500+ :-)

Data: 2019-06-06 09:24:20
Autor: Tomek
[...]

Hmmm... ja za swoją z roku 2011 (czyli 6-letnią gdy ją kupowałem 2 lata temu) dałem 69.000 zł :) Sprawdziałem ją przed zakupem w AutoCheck i AutoDNA w PL oraz USA (skąd zostałą sprowadzona) - absolutnie nie była uderzona wcześniej. Serwis ASO to potwierdził.

Tak poza tym to w Niemczech nie widziałem ŻADNEJ Sienny jak dotąd (a 50% czasu przebywam na terenie Niemiec ze względu na pracę od 2015 roku). W Polsce w ciągu ostatnich kilku miesięcy widziałem ich już 5. Więc w Polsce jeździ ich nieporówywanie więcej :)

Data: 2019-06-06 10:00:07
Autor: przemek.jedrzejczak
Toyota Sienna 2011 - najlepszy minivan [recenzja po 2 latach!]
W Niemczech samochodowa metaloplastyka raczej nie przechodzi

Data: 2019-06-07 02:08:54
Autor: Pablo Eldiablo
W dniu czwartek, 6 czerwca 2019 17:25:30 UTC+2 użytkownik Tomek napisał:
> [...]

Według mnie coraz więcej Sienny jeździ po polskich drogach.. Głównie są to auta importowane z USA. Ostatnio jeżdżąc widziałem kilka na rejestracjach ZS, ZWA, ZGR, PP, oraz warszawskich jeszcze. Jest to wybitnie fajny model, więc mam nadzieję, że będzie zyskiwał na popularności.

Mam na myśli, nie ma na europejskim rynku - oferowanych w sprzedaży jako nowe pojazdy. Co nieco wiem o sprowadzaniu aut ze Stanów, temat rzeka.. zdecydowanie, mając wybór, wolałbym samochód niesprowadzany - ale wyboru przy tych modelach (Sienna, Odyssey) nie ma ;-) Stąd też mój 'żal', że w Europie vany wymierają, o ile już nie wymarły...

Multivan? Mercedes Vito/Viano, Peugeot/Citroen ma też chyba jakieś dostawczaki przerobione na osobowe.. ale to wszystko dostawczaki, jak ktoś jeździł wygodnym osobowym vanem, to widzi różnicę - a jak doświadczenia czerpie z Dacii Lodgy albo VW Transportera w wersji blaszak, to może myśli, że to są wygodne vany ;-))

Toyota Sienna 2011 - najlepszy minivan [recenzja po 2 latach!]