Toyota Verso i skrzynia biegów - pierwszy bieg

Data: 2009-12-06 02:06:42
Autor: mic49
Toyota Verso i skrzynia biegów - pierwszy bieg
Witajcie,

Mam pytanie nt. zmiany z pierwszego na drugi bieg w w/w aucie.
Wcześniej jeździłem VW i objawów, które są w tym samochodzie - nie
stwierdzałem. Opiszę po krótce, co się dzieje:
- włączam pierwszy bieg, ruszam...
- samochód jedzie, wciskam sprzęgło - słuchać taki ogłos czegoś, jakby
się kręciło, takiego toczącego talerza, nie głośny. Zanika dopiero gdy
auto się zatrzyma albo z pierwszego biegu zmienię na luz albo na inny
bieg.

Czasem też zdarza się pewnego rodzaju - może nie trudność, ale brak
komfortu przy zmianie biegu z pierwszego na drugi czy z pierwszego na
luz. Tak jakby ciężej ta jedynka wychodziła, jakby delikatnie
wyskakiwała.

Co to może być?

Michał

Toyota Verso i skrzynia biegów - pierwszy bieg