On 23 Lip, 21:20, mic49 <mich...@interia.pl> wrote:
Witam,
Jak w temacie, dwie moje rozterki związane z tym autem:
1) Podoba mi się kolor z palety nie-metalic, z kolei mniej podoba mi
się kolor z palety metalic (droższej o 2 tys). Czy w tym przypadku
gust jest wystarczającym argumentem, aby odpuścić sobie metalic?
2) Silniki. Mam do wyboru:
a) benzyna 1.8 SOL;
b) benzyna 1.8 SOL PLUS; drożej o 5.5 tys.
c) diesel 2.0 SOL; drożej o 6.3 tys od a) i 800 zł od b).
O ile SOL PLUS nie jest mi szczególnie potrzebny (elektroniczny
kluczyk, podgrzewane fotele), o tyle zastanawiam się, co wziąć a) czy
c).
Benzyna zgodnie z książką spala w mieście 9 l, na trasie poniżej 6,
średnia 6,9. Diesel średnia 6. Tyle, że jestem w stanie uwierzyć w
takie spalanie diesla, o tyle w benzynie spodziewam się wyniku
zdecydowanie większego.
Planuję jeździć ok. 15 tys. rocznie.
Jakie argumenty przemawiają za a) a jakie za c)?
Michał
Jeszcze jedno: wez pod uwage ile jezdzisz po miescie i jakie dystanse.
Jesli duzo krotkich (2-5km), to nie bierz diesla, bo ten sie dluzej
nagrzewa i bedziesz ciagle jezdzil na zimnym silniku.
GG
|