Toyota Yaris sedan to bujana kanapa?

Data: 2010-02-08 14:38:15
Autor: bratPit[pr]
Toyota Yaris sedan to bujana kanapa?
Jechalem dzis za taka Toyota i to co to auto wyprawialo, to masakra. Na

heh, nie wiem jak to jeździ, ale widziałem kiedyś takiego Yarisa sedan w Krakowie i myślałem, że mam przywidzenia ;-)
brat

Data: 2010-02-08 14:44:58
Autor: bartekkr
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:hkp449$1hq$1inews.gazeta.pl...
heh, nie wiem jak to jeździ, ale widziałem kiedyś takiego Yarisa sedan w Krakowie i myślałem, że mam przywidzenia ;-)

To pewnie ten sam. Jechalem za nim mniej wiecej od McDonalda na Opolskiej do Makro. Masakra.

Toyota Yaris sedan to bujana kanapa?