Toyota do serwisu

Data: 2010-01-29 23:03:25
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Toyota do serwisu
Wg Panoramy problem z pedałem przyśpieszenia występuje w autach wyprodukowanych 2005-2008, jeśli dobrze usłyszałem.
Do naprawy niemal wszystkie modele.
Japończyki?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-29 14:51:21
Autor: badzio
Toyota do serwisu
On 29 Sty, 23:03, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
Wg Panoramy problem z pedałem przy¶pieszenia występuje w autach
wyprodukowanych 2005-2008, je¶li dobrze usłyszałem.
Do naprawy niemal wszystkie modele.

Chyba nie od razu wzsystkie a modele 'amerykanskie'. Co do
'europejskich' sie zastanawiaja. W modelach wyprodukoanych na rynek
japonski, problem nie wystepuje

Japończyki?

Co 'Japonczyki?' ?

Data: 2010-01-30 00:10:26
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Toyota do serwisu

[...]

Japończykom się to zdarzyło?
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-30 10:57:45
Autor: neelix
Toyota do serwisu

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomo¶ci news:hjvoaa$63r$1news.interia.pl...

Japończykom się to zdarzyło?
:>

Nikon wymieniał akumulatory do fotoaparatów. Szły aż do GB albo Irlandii.
neelix

Data: 2010-01-30 00:15:27
Autor: Adam Płaszczyca
Toyota do serwisu
Dnia Fri, 29 Jan 2010 23:03:25 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

Wg Panoramy problem z pedałem przy¶pieszenia występuje w autach wyprodukowanych 2005-2008, je¶li dobrze usłyszałem.
Do naprawy niemal wszystkie modele.
Japończyki?

Ale im sond lambda nei kradn±!

--
     ___________ (R)

Data: 2010-01-30 00:29:26
Autor: Yogi\(n\)
Toyota do serwisu
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:hjvkcl$vjf$1news.interia.pl...
Wg Panoramy problem z pedałem przyśpieszenia występuje w autach wyprodukowanych 2005-2008, jeśli dobrze usłyszałem.
Do naprawy niemal wszystkie modele.
Japończyki?

No, japończyki :-)
W amerykańskich EVO najnowszej generacji były już dwie akcje serwisowe - rurka zwrotna paliwa, która powodowała (a raczej mogła powodować) samozapłon auta, ponieważ przy okreslonych częstotliwościach drgań kruszyła się i paliwo wyciekało na silnik. A druga dotyczyła wymiany sensora poduszek, bo rdzewiała jego obudowa i mogło to prowadzić do jego uszkodzenia, a w efekcie niezadziałania w razie potrzeby.
Akcje te nie dotyczyły Europy (ale może się mylę), to znaczy te EVO w Europie są robione w Japonii, nie wiem gdzie sa robione te w USA. Europejskie służby nie są tak dociekliwe, a może lepiej opłacane, by mniej widziały.
OsobiĹ›cie uwaĹĽam, ĹĽe to bardzo dobrze gdy producenci robiÄ… takie akcje, bo podjerzewam, ĹĽe problemĂłw jest porĂłwnywalnie duĹĽo a nawet wiÄ™cej  i u innyych, niejapoĹ„skich, tylko tamci nie ogĹ‚aszajÄ… akcji serwisowych.

--
Yogi(n)

Data: 2010-02-01 12:15:09
Autor: Yogi\(n\)
Toyota do serwisu

Data: 2010-01-30 20:03:34
Autor: ttt
Toyota do serwisu
Wg Panoramy problem z pedałem przy¶pieszenia występuje w autach wyprodukowanych 2005-2008, je¶li dobrze usłyszałem.
Do naprawy niemal wszystkie modele.
Japończyki?

No tak - "jakosc" zobowiazuje ;-)

Data: 2010-01-30 20:12:00