Toyota do serwisu

Data: 2010-01-29 14:51:21
Autor: badzio
Toyota do serwisu
On 29 Sty, 23:03, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
Wg Panoramy problem z pedałem przyśpieszenia występuje w autach
wyprodukowanych 2005-2008, jeśli dobrze usłyszałem.
Do naprawy niemal wszystkie modele.

Chyba nie od razu wzsystkie a modele 'amerykanskie'. Co do
'europejskich' sie zastanawiaja. W modelach wyprodukoanych na rynek
japonski, problem nie wystepuje

Japończyki?

Co 'Japonczyki?' ?

Data: 2010-01-30 00:10:26
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Toyota do serwisu

[...]

Japończykom się to zdarzyło?
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-30 10:57:45
Autor: neelix
Toyota do serwisu

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:hjvoaa$63r$1news.interia.pl...

Japończykom się to zdarzyło?
:>

Nikon wymieniał akumulatory do fotoaparatów. Szły aż do GB albo Irlandii.
neelix

Toyota do serwisu