Data: 2009-08-10 21:15:31 | |
Autor: Krzysztof Drewicz | |
Toyota - jest podgl?d blokad | |
On 2009-08-10, Piotr C. <kangyooni@g.m.a.i.l.c.om> wrote:
Prosiłem ich o to tak z rok albo i dłużej. No i wyprosiłem :) Albo po prostu nie tylko mi przeszkadzał brak tegoż. Cieszy, że reagują na sugestie klientów, ale trochę smuci że tak wolno. Mi przeszkadza np użycie 3 różnych głosów w IVRrze i to jeszcze jednego z systemu TextToSpeech do odtworzenia stałej zapowiedzi (nie wiem ile to teraz w studio kosztuje, ale chyba mniej niż licencja na TTSa). Bardzo przydatne, cho? brakuje daty wyga?ni?cia blokady, co równie? przyda?oby si? kiedy mamy do czynienia z typow? blokad?, a nie obci??eniem. Pisz do nich, dzwoń, informuj, pytaj! Ja pytałem kiedy planują i powiedzieli tydzień temu 'nie wiemy, nie planujemy i ogólnie chgw'. A zrobili. W dalszym ci?gu brakuje przelewów zagranicznych, Bo to, choćby w opcji tylko-Sepa kosztuje pewnie wiele jurków, a zyski są dopiero po x latach a nie 'jutro'. No i brak obsługi telefonicznej 24/7, ale to też jakoś się 'przeżywa', zwłaszcza że karty VISA monitorują i pierwsze 3-4 transakcje paypalem oznaczały telefon o 3 w nocy (bo lubię sobie klikać gdy w USA jest dzień). Doładowania pewnie im się mało opłacają. Nie ma też nigdzie 'zapłać z Toyotą' czy podobnego programu, ale mi ten bank bardziej pasuje od mBanku. Btw, ciekawe że bank z marką samochodu w nazwie nie sprzedaje OC/AC :) kd, -- Krzysztof Drewicz Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej chwili, ale przypominasz sobie, żeby on kiedykolwiek wspomniał coś o kodzie źródłowym?" -- - Charles Addams |
|