Toyota - mapy do nawigacji

Data: 2019-04-24 19:05:28
Autor: Marcin N
Toyota - mapy do nawigacji
Słyszałem, że Toyota pozwala aktualizować za darmo mapy do nawigacji do 3 lat od kupienia samochodu.

Czy jednak mam szansę dokonać tej aktualizacji z opóźnieniem? Znaczy dzisiaj pobrać mapy np. z roku 2018? Próbowaliście?

--
MN

Data: 2019-04-24 21:02:43
Autor: Adam
Toyota - mapy do nawigacji
W dniu 2019-04-24 o 19:05, Marcin N pisze:
[...]

A po co Ci mapy tak stare?

Kup Automapę. Tam np. nawigacja zaczyna prowadzić po nowych odcinkach kilka czy kilkanaście minut po ich otwarciu. Podkreślam: kilka minut, nie kilka miesięcy.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2019-04-24 21:34:40
Autor: J.F.
Toyota - mapy do nawigacji
Użytkownik "Adam"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q9qbsj$86j$1$Adam@news.chmurka.net...
[...]

No, sporo drog juz zrobilismy i teraz sie tak szybko juz mapa nie zmienia.

Kup Automapę. Tam np. nawigacja zaczyna prowadzić po nowych odcinkach kilka czy kilkanaście minut po ich otwarciu. Podkreślam: kilka minut, nie kilka miesięcy.

Ale to chyba masz na mysli wersje na telefony, online ?

Mapy offline w pamieci to tez dotyczy?
Zaktualizuje sie jedna droga automatycznie ?

Zainstaluj sobie Here. Oni zaczynaja prowadzic po nowych odcinkach przed ich otwarciem, a czasem nawet przed ich budową :-)

Data: 2019-04-25 11:46:41
Autor: radekp@konto.pl
Toyota - mapy do nawigacji
Wed, 24 Apr 2019 21:02:43 +0200, w <q9qbsj$86j$1$Adam@news.chmurka.net>, Adam
<a.g@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]

Kup Automapę. Tam np. nawigacja zaczyna prowadzić po nowych odcinkach kilka czy kilkanaście minut po ich otwarciu. Podkreślam: kilka minut, nie kilka miesięcy.

Ten program jeszcze istnieje? :)
Coś tam się ruszyło, mają już wybieranie głosowe?

Zrezygnowałem kilka lat temu na rzecz Naviexperta i nie żałuję.

Data: 2019-04-25 16:41:00
Autor: T.
Toyota - mapy do nawigacji
<a.g@poczta.onet.pl> napisał(-a):

[...]

Przedwczoraj uruchomili coś w rodzaju CB przez telefon i Automapę :-)
T.

Data: 2019-04-25 23:21:47
Autor: jerzu.xyz
Toyota - mapy do nawigacji
On Thu, 25 Apr 2019 16:41:00 +0200, "T." <kuki543@interia.pl> wrote:

Przedwczoraj uruchomili coś w rodzaju CB przez telefon i Automapę :-)

A sam program w wersji androidowej pewnie dalej kuleje. No ale mamy
nową funkcjonalność - CB.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2019-04-25 19:16:28
Autor: Cavallino
Toyota - mapy do nawigacji
W dniu 24-04-2019 o 21:02, Adam pisze:
[...]

No chyba że w ogóle nie działa na danym urządzeniu - miałem taki przypadek.
Nie mógł znaleźć gps i już.

Data: 2019-04-26 11:44:41
Autor: J.F.
Toyota - mapy do nawigacji
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q9sq1a$5qe$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Kolega ma chyba Androida na mysli ... tam nie powinno byc problemu.

A stare urzadzenia ... sprawdzic czy nadal dzialaja.

J.

Data: 2019-04-26 12:47:11
Autor: Cavallino
Toyota - mapy do nawigacji
W dniu 26-04-2019 o 11:44, J.F. pisze:
[...]

Ja też Androida.
I problem jest właśnie na nim.
GPS działa, ale tylko świeżo po restarcie urządzenia.
Drugi raz po zamknięciu programu już go nie znajduje.

Data: 2019-04-26 13:54:45
Autor: J.F.
Toyota - mapy do nawigacji
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q9unjd$g21$1@node2.news.atman.pl...
[...]

A to jakies dziwne, bo w Androidzie o ile wiem, to nie jest tak jak dawniej "odbiornik GPS" tylko "usluga lokalizacyjna".

Nie powinno byc problemow, chyba ze:
-usluga AM do odbioru danych z tej uslugi sie zablokowala ... powinien pomoc restart programu, dostepny gdzies w managerze aplikacji.

-AM nie potrafi drugi raz wlaczyc tej uslugi lokalizacji ... ale skoro piszesz, ze dziala, to chyba dziala ...

J.

Data: 2019-04-26 22:49:00
Autor: Cavallino
Toyota - mapy do nawigacji
W dniu 26-04-2019 o 13:54, J.F. pisze:
[...]

Obstawiam jakieś dziwne użycie protokołów, niestandardowe, które się AM zawieszają przy wychodzeniu z programu.....

Bo w tym samym czasie inne programy działają z gps, a AM nadal raportuje brak połączenia.

Data: 2019-04-26 11:51:22
Autor: Adam
Toyota - mapy do nawigacji
W dniu 2019-04-25 o 19:16, Cavallino pisze:
[...]

Nie mam w tym dużego doświadczenia. Ale OIMW, AM windowsowa obsługuje GPS przez API. Androidowa chyba podobnie, więc raczej nie powinno być problemów, bez względu, czy sprzęt używa GPS-a, Glonasa, Galileo czy innych wynalazków.

--
Pozdrawiam.

Adam

Toyota - mapy do nawigacji