Toyota pompka spryskiwacza tył

Data: 2010-10-11 14:36:16
Autor: Lagod
Toyota pompka spryskiwacza tył
Cześć.
Jak jest to zrobione w Toyotach '99 (moje auto to Picnic)
Czy spryskiwacz tylnej szyby ma osobną pompkę, czy to jest ta sama pompka co na przód ale przełączają się jakieś zaworki?
Bo słabo działało pryskanie, a teraz nic nie leci.

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2010-10-12 15:43:16
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-10-11, Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> wrote:
Cześć.
[...]

Nie wiem jak to jest w toyotach, ale wygląda na typowy objaw zapchania
wężyków.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
(acz fakt, że sprawdzanie zacząłbym od pompki)

Data: 2010-10-15 09:42:40
Autor: Lagod
On 2010-10-11, Lagod<niespamowaclagoda@listkropkapl>  wrote:
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
(acz fakt, że sprawdzanie zacząłbym od pompki)

Ale nie słychać w ogóle pracy tej pompki, a przednią słychać.
A może nie słychać, bo zapchane...

--

Toyota pompka spryskiwacza tył