Toyota sama z siebie oferuje profity

Data: 2011-07-20 15:51:17
Autor: neoniusz
Toyota sama z siebie oferuje profity
Jak wiadomo w Toyocie mozna dostac cashback 4% za kupowanie paliwa, gazet, kwiatkow itd. Tylko trzeba miec srednie miesieczne saldo 90000 zl. Do zwrotu 3% trzeba miec 25000.
Wlasnie zadzwonil do mnie mily pan i poinformowal, ze jak zaloze jeszcze jeden 3 dniowy plan depozytowy (4,6%) na 5000 zl i zadeklaruje, ze bedzie sie on automatycznie odnawial przez 2 miesiace (wraz z tymi, ktore mam teraz zalozone) to dostane 4% zwrot przy srodkach, ktore aktualnie posiadam na koncie (a mam polowe kwoty do tych 4%). Ciekawe, ze tak sami z siebie na to cisna i az tak obnizyli pulap "dla specjalnych klientow". Nawet lubie to konto - wciaz mam 5% na darmowym RORze i jeszcze te 3 dniowe lokatki na 4,6%...

Niestety to konto (Click) juz za kilka miesiecy nie bedzie dla mnie darmowe i nie bedzie tez juz na nim 5% odsetek - chyba ze cos nowego mi zaproponuja. Mysle czym to zastapic. Niby do konca stycznia 2012 Polbank daje 6% na osobistym, ale jakos wciaz nie mam zaufania do nich.

Data: 2011-07-20 15:58:15
Autor: neoniusz
W dniu 11-07-20 15:51, neoniusz pisze:
Jak wiadomo w Toyocie mozna dostac cashback 4% za kupowanie paliwa,

O i jeszcze znalazlem smieszny konkursik na ich stronie.
Polega na typowaniu kursu EUR w danym dniu.
W edycji (co miesiac mozna wygrac toyote yaris). Ale tak patrze na nagrody i widze taki obrazek:

https://www.toyotabank.pl/_images/partnerzy/nagrody.png

Czyli na chlopski rozum mozna tez wygrac pieniadze co tydzien. Otoz nie.
Bo nie wygyrywa sie tych pieniedzy, tylko dostaje sie zwrot za transakcje kartowe dokonane w ostatnich 6 tygodniach do okreslonej kwoty zaleznej od zdobytego miejsca, niezly zamot. A nieczytacze regulaminu pewnie juz zacieraja raczki na pieniadze ;)

https://www.toyotabank.pl/_files/Regulamin_konkursu_wakacyjnego.pdf

Data: 2011-07-20 16:29:47
Autor: Szary
On 20 Lip, 15:58, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
> [...]

zaleznej od zdobytego miejsca, niezly zamot. A nieczytacze regulaminu
pewnie juz zacieraja raczki na pieniadze ;)

Czyli niestety typowy konkursowy przekręcik tak by przyciągnać
klienta, ale nic nie zaoferować :-(

Data: 2011-07-21 01:50:05
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 20 Jul 2011 15:58:15 +0200, neoniusz napisał(a):

W edycji (co miesiac mozna wygrac toyote yaris). Ale tak patrze na nagrody i widze taki obrazek:

https://www.toyotabank.pl/_images/partnerzy/nagrody.png

 Śliczne. Ciekawe kto pierwszy to zgłosi do UOKiK.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Toyota sama z siebie oferuje profity