Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...

Data: 2012-02-09 23:49:31
Autor: Bydlę
On 2012-02-09 21:52:40 +0000, "wlasti" <wlastiWYWAL@WYWALop.pl> said:

witam - taka akcja -
odbiór nowego samochodu z salonu tojoty -
(...) a co tam za gumy są? a miły pan - nooo te co zawsze - jakieśtam letnie... przecież pan zamawiał tylko alarm...

A zamawiałeś zimowe? :-)

nooo kurrra maćka - środek zimy - a ja mam się domyślać że

nie zamówiłeś zimowych?

na letnich mnie wypuszczą na ślizgawkę...

Wiosną narzekałbyś, że nie ma letnich i trzeba zamawiać...

--
Bydlę

Data: 2012-02-10 00:01:24
Autor: wlasti
Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...

A zamawiałeś zimowe? :-)

nieee - nie było takiej opcji w długaśnej liście dodatków -
i tu leży pies pogrzebany oraz sęk...

zapytawszy jeszcze raz - może kto ma większą praktykę -
czy to pomysł tojoty - czy wszystkie salony tak robią?

Data: 2012-02-10 00:11:37
Autor: DoQ
W dniu 10-02-2012 00:01, wlasti pisze:
A zamawiałeś zimowe? :-)
nieee - nie było takiej opcji w długaśnej liście dodatków -
i tu leży pies pogrzebany oraz sęk...

ROTFL - trzeba było powiedzieć że chcesz zimówki to by ci sprzedali, co ma do tego lista dodatków?

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-10 00:31:07
Autor: wlasti
Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...

ROTFL - trzeba było powiedzieć że chcesz zimówki to by ci sprzedali,

noi sprzedali - tak bez problemu - ze sprzdażą to oni nie mają najmniejszego problemu -
ale już wymiana letnich na zimowe - jak zapytałem - "niestety takiej możliwości nie ma..."

i to mnie wmurwia - sprzedać tak - ale żeby sami pomyśleli że wypada zamienić na zimówki to już nie...

Data: 2012-02-10 00:40:49
Autor: AZ
On 02/10/2012 12:31 AM, wlasti wrote:

[...]

Przecież nie bedą kupowali do samochodu drugiego kompletu i go zmieniali na wiosne/zime. Logiczne chyba, nie? A że w naszym klimacie zimy ostatnio jest tyle co kot napłakał to sensowniejsze wydają się letnie.

Nie popadajmy w paranoje, oczywiście można do wszystkiego się przyczepić i każde życzenie można spełnić za opdowiednią ilość biletów NBP. A jakbyś kupował za 2 tygodnie to byś powiedział, że koniec zimy a oni sprzedali na zimówkach i teraz musisz wysupłać na letnie 2 tysie...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-10 00:48:46
Autor: wlasti
Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...

Przecież nie bedą kupowali do samochodu drugiego kompletu i go zmieniali
na wiosne/zime.

ee to są uniwersalne rozmiary 16 cali - myśle że powinni mieć na zamiane...
- nawet dla dobrego wrażenia - mogliby zapytać na jakim kompecie se pan życzy... i by nie było tej kwestii..

a zima jak zima - u nas jednak co roku jakaś przez te 3 miesiące jest...

Data: 2012-02-10 07:05:47
Autor: Agent

Użytkownik "wlasti" <wlastiWYWAL@WYWALop.pl> napisał w wiadomości news:jh1m1f$jct$1mx1.internetia.pl...

[...]

No to zażyczyłbyś se na zimowych a te letnie założyliby komuś innemu? A ten inny powiedział pewnie że mu stare gumy założyli bo np auto z 2012 a gumy z 2011 i co?

Data: 2012-02-10 20:34:33
Autor: Cavallino
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:

A że w naszym klimacie zimy ostatnio jest tyle co kot napłakał

Ostatnia ciepła zima była 3 lata temu.
Zahibernowali Cię na 3 lata?

Data: 2012-02-10 20:43:41
Autor: AZ
On 02/10/2012 08:34 PM, Cavallino wrote:
A że w naszym klimacie zimy ostatnio jest tyle co kot napłakał

Ostatnia ciepła zima była 3 lata temu.
Zahibernowali Cię na 3 lata?

A Ty z kościoła który wyznaje, że poniżej 8*C trzeba już zimówki? Zeszłą zimę jeździłem moto na torowych gumach które przy minusie są sztywne jak drewno i nie zauważyłem większej różnicy przy normalnej jeździe.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-10 20:54:02
Autor: Cavallino
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jh3s1e$3m0$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie na temat, obecnie mamy -18 *C, a tacy mądrzy którzy to na letnich całą zimę przejeżdżą, wczoraj kompletnie zakorkowali trasę katowicką w Poznaniu, wlokąc się rano 10 km/h przez 10 km, bo trochę śniegu popadało.
Całe szczęście, że jechałem w kierunku przeciwnym, nic nie stało na przeszkodzie żeby utrzymywać te 70-100 km/h.

Data: 2012-02-11 05:39:42
Autor: kkk
Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...
On 10 Lut, 20:43, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
On 02/10/2012 08:34 PM, Cavallino wrote:>> A że w naszym klimacie zimy ostatnio jest tyle co kot napłakał

> [...]

zimę jeździłem moto na torowych gumach które przy minusie są sztywne jak
drewno i nie zauważyłem większej różnicy przy normalnej jeździe.

Ja tam nie wiem, ale w zeszłym tygodniu termometr u mnie w aucie
wyświetlał mi  > -30*C i ślizgałem się na prawie nówkach zmówkach po
śniegu, na letnich nie byłbym w stanie nawet wyjechać z garażu  - też
mnie chyba oponiarze "zbajerowali" tą niepotrzebną wymianą opon...
Przecież wiadomo, że zimy w naszym klimacie praktycznie nie ma -
będzie dopiero jak termometr pokaże - 60*C

Data: 2012-02-11 07:22:02
Autor: Damian Skrycki
W dniu 2012-02-10 00:31, wlasti pisze:

[...]

Ja jak kupowałem swoją skodę zaznaczyłem że odbieram dopiero po zmianie letnich na zimowe. Zimówki w salonie kupiłem. Jak kupowałem samochód już był na placu. Z salonu zadzwonili że samochód do odbioru po tygodniu, że samochód do odbioru z zimówkami na kołach i letnimi w bagażniku.

Data: 2012-02-11 13:02:32
Autor: Iksinski

Użytkownik "wlasti" <wlastiWYWAL@WYWALop.pl> napisał w wiadomości news:jh1l0c$gdp$1mx1.internetia.pl...

noi sprzedali - tak bez problemu - ze sprzdażą to oni nie mają najmniejszego problemu -
ale już wymiana letnich na zimowe - jak zapytałem - "niestety takiej możliwości nie ma..."

A zapytałeś o wymianę przedniej szyby na wersję ogrzewaną? Oczywiście w cenie auta, w końcu zimno jest i rano szyby są oblodzone...

i to mnie wmurwia - sprzedać tak - ale żeby sami pomyśleli że wypada zamienić na zimówki to już nie...

Wypada? Chyba jednak przesadzasz. Gdyby w Polsce był przepis wymagający używania zimówek, wtedy Twoje życzenie miałoby sens.
Jeżdżenie na zimówkach, to jak na razie dobrowolny wybór i samodzielna decyzja kierowcy.

Masz podgrzewaną przednią szybę, fotele i kierownicę? W końcu zimno jest, "wypadałoby" kierowcy zafundować te dodatki.
Zapewne w upalne lato powinni wydawać wszystkie auta z klimą, przecież tak by "wypadało"...

Data: 2012-02-10 07:06:33
Autor: adam
Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...

zapytawszy jeszcze raz - może kto ma większą praktykę -
czy to pomysł tojoty - czy wszystkie salony tak robią?

Raczej wszyscy, w koncu to dla nich dodatkowy koszt.
Ja wynegocjowalem jedna opone:)
Pzdr
Adam

Data: 2012-02-10 10:24:06
Autor: kkk
On 10 Lut, 00:01, "wlasti" <wlastiWY...@WYWALop.pl> wrote:

zapytawszy jeszcze raz - może kto ma większą praktykę -
czy to pomysł tojoty - czy wszystkie salony tak robią?

To nie wymysł toyoty, to jest standard. Zimowe opony możesz czasami u
dealera wynegocjować do ceny auta lub częściej dokupić. Płyn do
spryskiwaczy też miałem letni (odbierając nowe auta listopad/
grudzień).

Data: 2012-02-12 21:34:34
Autor: Dykus

W dniu 2012-02-10 19:24, kkk pisze:

To nie wymysł toyoty, to jest standard.

Ciekawe, czy w krajach, gdzie jest obowiązek jeżdżenia na zimowych oponach też w środku zimy trzeba dopłacić, żeby (w ogóle) móc wyjechać z salonu... :)

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2012-02-10 20:39:43
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "wlasti" <wlastiWYWAL@WYWALop.pl> napisał w wiadomości news:jh1j8k$ati$1mx1.internetia.pl...

[...]

tak jak pisałem - nie znam wszystkich, ale np. w BMW nie da sie inaczej.
Musisz sam zamówić koła zimowe (jako akcesoria, czyli drugi komplet) i zamówić założenie, jeśli chcesz na nich odbierać auto.
Normalnie auto masz na letnich i rób co chcesz.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...