Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...

Data: 2012-02-09 22:57:35
Autor: neoniusz
Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...
W dniu 09.02.2012 22:52, wlasti pisze:
nooo kurrra maćka - środek zimy - a ja mam się domyślać że na letnich
mnie wypuszczą na ślizgawkę...

A plyn do spryskiwaczy jest? To tez lepiej sprawdz jaki.

Data: 2012-02-09 23:15:09
Autor: wlasti
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jh1fgf$4qk$1inews.gazeta.pl...
W dniu 09.02.2012 22:52, wlasti pisze:
nooo kurrra maćka - środek zimy - a ja mam się domyślać że na letnich
mnie wypuszczą na ślizgawkę...
A plyn do spryskiwaczy jest? To tez lepiej sprawdz jaki.

Ty sie śmiej :)
a mi wcale nie do śmiechu... -  w sumie  nastawiałem się na jakies dodatkowe kaszta -
ale od razu 2 tysie na zimówki,,,
- wiem wiem że tera all sizon mają dobry pijar - ale wole jakos MSy...

Data: 2012-02-09 22:17:46
Autor: to
Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...
begin wlasti
- wiem wiem że tera all sizon mają dobry pijar - ale wole jakos MSy...

Po jakiemu do nas rozmawiasz?

Data: 2012-02-10 00:26:26
Autor: AZ
On 02/09/2012 11:15 PM, wlasti wrote:

[...]

Na jaką cholerę Ci zimówki na koniec zimy?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-10 00:38:32
Autor: wlasti
Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...

Na jaką cholerę Ci zimówki na koniec zimy?

ehh - oby |Twe Proroctwo się sprawdziłoooo...

ale niestety jeszcze jakieś 2 miechy może być źle...
a ja robie trasy - Lesko - Zakopane i bywa pośnieżone aż do kwietnia...

Data: 2012-02-10 01:05:39
Autor: AZ
On 02/10/2012 12:38 AM, wlasti wrote:

ehh - oby |Twe Proroctwo się sprawdziłoooo...

ale niestety jeszcze jakieś 2 miechy może być źle...
a ja robie trasy - Lesko - Zakopane i bywa pośnieżone aż do kwietnia...

A no to co innego. Myślałem, że Ty to z tych co na początku października mają już sraczkę bo temperatury poniżej 8'C i generują mega kolejki do gumiarzy.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-10 08:18:09
Autor: jarek.s.
Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...
ale niestety jeszcze jakieś 2 miechy może być źle...

odbiera baran tojote i nie ma kufra doachowego!!!!
Jak mogli go wypuścić na -14 w ferie. Wprawdzie nie zamawiał, ale dostać chciał....

Maria

Data: 2012-02-10 09:35:43
Autor: wlasti
Użytkownik "jarek.s." <jaroslaw_slawny@overtol.pl> napisał w wiadomości news:jh2gbt$bc4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Maryjo - coś mocnego dziś paliłaś? - masz jakieś zwidy w postaci kufra?

Data: 2012-02-10 09:37:10
Autor: Chris
Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...
wlasti nabazgrał(a):

[...]

To kolina :) nie odpowiadać i nie wyciągać z kosza :)

Data: 2012-02-10 09:49:42
Autor: wlasti
Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...

To kolina :) nie odpowiadać i nie wyciągać z kosza :)

pokornie błagam o wybaczenie :)
.....asie dałem zrobić.... :)

Data: 2012-02-10 12:56:39
Autor: Marcin N
W dniu 2012-02-10 09:37, Chris pisze:

Maryjo - coś mocnego dziś paliłaś? - masz jakieś zwidy w postaci kufra?

To kolina :) nie odpowiadać i nie wyciągać z kosza :)

Kto to jest ten(ta?) Kolina? Nigdy nie widziałem takiego nicka, za to widzę co chwilę znawców od spamu, którzy każdego posądzają, że to Kolina. Aż boję się do lodówki zajrzeć, czy czasem Kolina nie wypija mi piwa.

Data: 2012-02-10 13:04:10
Autor: RoMan Mandziejewicz
Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...
Hello Marcin,

Friday, February 10, 2012, 12:56:39 PM, you wrote:

[...]

Każdego? Kolina jest rozpoznawalna po NNTP-Posting-Host: - nadaje ze
stałego IP.

--
Best regards,

Data: 2012-02-10 13:29:39
Autor: Chris
Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...
Marcin N nabazgrał(a):

[...]

hehe :)

+ 100 błędów ortograficznych w jednym zdaniu :)

Data: 2012-02-10 16:13:22
Autor: AZ
On 02/10/2012 12:56 PM, Marcin N wrote:
[...]

Taki troll usenetowy, nie wiadomo czy to kobieta czy facet. Można wywnioskować że posiada bardzo dużo wolnego czasu albo mocno opierdala się w robocie dając radę trolować na tylu grupach.

No i trochę mniej krytykowania, skoro Ty nie wiesz to nie znaczy, że inni nie wiedzą co piszą. Koline bardzo prosto poznać:

Bardzo często zmienia nicki i podpisy.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-10 10:29:17
Autor: kkk
On 10 Lut, 01:05, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

A no to co innego. Myślałem, że Ty to z tych co na początku października
mają już sraczkę bo temperatury poniżej 8'C i generują mega kolejki do
gumiarzy.

Dzięki nim kolejki się akurat "rozkładają" - byłoby lepiej jakby
wszystkie auta stawiły się równo pierwszego dnia ze śniegiem pod
warsztatem? (o ile by tam dojechały)

Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...