Toyota z salonu - dzi¶ - na letnich oponach...

Data: 2012-02-10 09:39:40
Autor: yabba
Toyota z salonu - dzi¶ - na letnich oponach...
Użytkownik "wlasti" <wlastiWYWAL@WYWALop.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jh1f7s$r7h$1mx1.internetia.pl...
witam - taka akcja -
odbiór nowego samochodu z salonu tojoty -

sprawdzanko co i jak - dołożone dywaniki - noo postarali się - nie ma co...

i tak co¶ mnie tkło - a co tam za gumy s±? a miły pan - nooo te co zawsze - jakie¶tam letnie... przecież pan zamawiał tylko alarm...

nooo kurrra maćka - ¶rodek zimy - a ja mam się domy¶lać że na letnich mnie wypuszcz± na ¶lizgawkę...

nie żale się - ale tak dla potomno¶ci
- to trzeba bedzie negocjowac pompowanie opon do odpowiedzniego ci¶nienia
- "bo przecież pan nie zamawiał w umowie"...

Opony to piku¶, wymienisz u pierwszego z brzegu gumiarza.
Kolega kiedy¶ kupował nowy samochód w upalne lato i wydali mu samochód bez klimatyzacji.

:)

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-02-10 10:25:36
Autor: kkk
On 10 Lut, 09:39, "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

Opony to piku¶, wymienisz u pierwszego z brzegu gumiarza.
Kolega kiedy¶ kupował nowy samochód w upalne lato i wydali mu samochód bez
klimatyzacji.

To się nadaje do prasy, szook !1 :)

Toyota z salonu - dzi¶ - na letnich oponach...