Toyota z salonu - dzi¶ - na letnich oponach...

Data: 2012-02-10 09:51:31
Autor: Yogi\(n\)
Toyota z salonu - dzi¶ - na letnich oponach...
Użytkownik "wlasti"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jh1f7s$r7h$1@mx1.internetia.pl...

witam - taka akcja -
odbiór nowego samochodu z salonu tojoty -
(...)
nooo kurrra maćka - ¶rodek zimy - a ja mam się domy¶lać że na letnich mnie wypuszcz± na ¶lizgawkę...

Trzykrotnie odbierałem nowe auto z salonu, dwukrotnie dostałem dwa komplety opon w cenie (+ parę innych "gadżetów") ale w każdym przypadku wynegocjowałem to PRZED podpisaniem umowy i wpłat± zaliczki. Raz była to wła¶nie toyota.
Poza tym, gdyby¶ dostał zimówki zamiast letnich, to pewnie najtańsze matadory albo inne barum, zamiast letnich michelinów.

--
Yogi(n)

Toyota z salonu - dzi¶ - na letnich oponach...