Toyota z salonu - dzi¶ - na letnich oponach...

Data: 2012-02-10 20:34:10
Autor: Kuba \(aka cita\)
Toyota z salonu - dzi¶ - na letnich oponach...

Użytkownik "wlasti" <wlastiWYWAL@WYWALop.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jh1f7s$r7h$1mx1.internetia.pl...
witam - taka akcja -
odbiór nowego samochodu z salonu tojoty -

sprawdzanko co i jak - dołożone dywaniki - noo postarali się - nie ma co...

i tak co¶ mnie tkło - a co tam za gumy s±? a miły pan - nooo te co zawsze - jakie¶tam letnie... przecież pan zamawiał tylko alarm...

nooo kurrra maćka - ¶rodek zimy - a ja mam się domy¶lać że na letnich mnie wypuszcz± na ¶lizgawkę...

ja tam nie wiem jak w innych markach, ale np. BMW też TYLKO na letnich kupisz i możesz ewentualnie dokupić zimowe i poprosić o założenie (zwykle odpłatnie)

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na ¶mieci - 120L - 40zł

Data: 2012-02-11 07:55:14
Autor: czak norris
[...]

Wcale się nie dziwie.
W BMW jeste¶ klientem tylko do momentu zakupu, póĽniej się bujaj. Mógłbym tu opisać cykl przygód z BMW Auto-Fus i serwisowaniem E60 lci (kupionego u nich zreszt±), ale nadal niezdrowo podnosi mi to ci¶nienie. Generalnie marka premium, ceny premium, ale serwis i ludzie to mentalnie głęboki polmozbyt, dla niepoznaki, przystrojony w garniaki.

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;)

Toyota z salonu - dzi¶ - na letnich oponach...