Toyota z salonu - dzi¶ - na letnich oponach...

Data: 2012-02-10 21:50:04
Autor: KrisPolska
Toyota z salonu - dzi¶ - na letnich oponach...

Użytkownik "wlasti" <wlastiWYWAL@WYWALop.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jh1f7s$r7h$1mx1.internetia.pl...
witam - taka akcja -
odbiór nowego samochodu z salonu tojoty -

sprawdzanko co i jak - dołożone dywaniki - noo postarali się - nie ma co...

i tak co¶ mnie tkło - a co tam za gumy s±? a miły pan - nooo te co zawsze - jakie¶tam letnie... przecież pan zamawiał tylko alarm...

nooo kurrra maćka - ¶rodek zimy - a ja mam się domy¶lać że na letnich mnie wypuszcz± na ¶lizgawkę...

nie żale się - ale tak dla potomno¶ci
- to trzeba bedzie negocjowac pompowanie opon do odpowiedzniego ci¶nienia
- "bo przecież pan nie zamawiał w umowie"...
pozdrawiam
wlasti

jak nie umiesz jezdzic na letnich to nie wyjezdzaj zima na droge
z drugiej strony tylko idiota kupuje nowe auto z salony a nie u brokera
chyba ze wykosil 33mnl w lotto

Data: 2012-02-10 23:30:46
Autor: wlasti
Toyota z salonu - dzi¶ - na letnich oponach...

chyba ze wykosil 33mnl w lotto

ehhhhhh wydało się -
to wła¶nie ja wygrałem i wydałem 100 kafli na tojke :)

szkoda że niestety wszystko wydałem na op±łki :O) bo bym Wam drynka postawił :)

nara

Data: 2012-02-10 23:45:13
Autor: wlasti
Toyota z salonu - dzi¶ - na letnich oponach...
szkoda że niestety wszystko wydałem na op±łki :O) bo bym Wam drynka postawił  :)
nara

OK mija doba od posta
wiec wnioski

- diler daje letnie i trzeba negocjować zimowe
- płyn spryskiwacza jest letni...
- box na dach - bonus od koliny - tylko po dobrym blancie
- trenować negocjacje - najlepiej co pól roku - negocjacje letnie i zimowe...
- najlepsze bonusy ma cytryna :)
- do mikrofali kota nie wkładamy (nie dotyczy Alfa który koty z frytaki  - noo pasjami... :)
- na upały tylko wóz  z klim± :)
- BMW nie wie co to zimówki - zatrzymali sie na etapie alllsizon...
- broker działa na każdym rogu - i debil co mu interesu nie rozwija...
- last bat not de list - wygrałem 30 baniaków... a nie przepraszam pomyliłem... - w `79  w zdrapce wygrałem 10 zeta i nowy los :)

POZDRAWIAM
dzieki za nakierowanie na my¶lenie realne - troche mie otrzeĽwiło..
art

Data: 2012-02-14 23:36:52
Autor: KrisPolska
Toyota z salonu - dzi¶ - na letnich oponach...

Użytkownik "wlasti" <wlastiWYWAL@WYWALop.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jh46m5$dnk$1mx1.internetia.pl...
[...]

daje co ma, ma sie szarpac z klientem bo troche sniegu spadlo
zawsze do auta bylu w promoacjach zimowe ale to tez w wybranych
zima to u nas 4msc, to nie Alaska by auta mialy seryjnie zimowki

- płyn spryskiwacza jest letni...

j/w