Toyota znów wzywa do warsztatów

Data: 2011-01-26 09:00:01
Autor: Agent
Toyota znów wzywa do warsztatów

Użytkownik "mic49" <michalp@interia.pl> napisał w wiadomości news:46cd6bb4-6097-4ddc-b802-2763489b3e91y9g2000prf.googlegroups.com...
Toyota wzywa do warsztatów prawie 1,7 mln samochodów na całym świecie
z powodu usterek, które mogą spowodować wycieki paliwa. Japoński
koncern podał w środę, że wśród wzywanych pojazdów znajdują się Lexus
IS i GS w Ameryce Płn. oraz Toyota Avensis w Europie.

Pierwszy z nich (problemów) to niewłaściwie zamontowany czujnik
ciśnienia paliwa, który może spowodować, że pod wpływem wibracji
silnika z czasem mogą obluzować się śruby, co prowadzi do wycieku
paliwa. Problem dotyczy m.in. 280 tys. Lexusów IS i GS, w tym 255 tys.
Ameryce Płn. i 10 tys. w Europie.

Drugi problem, który dotyczy 141 tys. modeli Toyota Avensis
sprzedanych w Europie, związany jest z nieregularną pracą pompy
paliwowej, co może spowodować pęknięcia i w rezultacie również wyciek
paliwa.
A nie podali nr VIN albo chociaż silników? Ale i tak mojej Ave to nie dotyczy bo nie mam pompy paliwa :)

Toyota znów wzywa do warsztatów