Toyotabank dała pierwszy zwrot MB (10%)

Data: 2014-03-14 17:29:00
Autor: xbartx
Toyotabank dała pierwszy zwrot MB (10%)

Niestety nie doczytałem, że w TB liczy się *data transakcji* a nie jej rozliczenia, także radzę zainteresowanym pamiętać. Fakt, lepsze to zazwyczaj dla klienta, oczywiście jeżeli jakaś transakcja nie zawiesi się na jakiś dłuższy okres, ale do tej pory banki przyzwyczaiły mnie do daty rozliczenia, co eliminuje problem z jakimś zaginionymi transakcjami offline czy coś w ten deseń. No cóż w następnym miesiącu już mnie nie przerobią ;)

Xenocide

Toyotabank dała pierwszy zwrot MB (10%)