Tozsamosc Ryszarda C.

Data: 2010-10-22 14:26:01
Autor: szparag
Tozsamosc Ryszarda C.
Czy poznamy kiedyś tożsamość zamachowca, Ryszarda C.? Gdyby on sam sobie zażyczył to podawanoby jego nazwisko i nie zasłaniano twarzy? Eugeniusz Niewiadomski w dzisiejszych czasach byłby tylko Eugeniuszem N.?

Data: 2010-10-22 12:31:14
Autor: Olgierd
Tozsamosc Ryszarda C.
Dnia Fri, 22 Oct 2010 14:26:01 +0200, szparag napisał(a):

Czy poznamy kiedyś tożsamość zamachowca, Ryszarda C.? Gdyby on sam sobie
zażyczył to podawanoby jego nazwisko i nie zasłaniano twarzy? Eugeniusz
Niewiadomski w dzisiejszych czasach byłby tylko Eugeniuszem N.?

Art. 13 ust. 2 prawa prasowego działa tylko do wydania wyroku. Więc po pierwsze w wyroku może być zastosowany środek w postaci podania go do wiadomości publicznej.

A poza tym zgodnie z ust. 3 organ procesowy może zezwolić na ujawnienie tych danych i wizerunku osoby, przeciwko której toczy się postępowanie.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-10-22 14:27:15
Autor: januszek
Tozsamosc Ryszarda C.
szparag napisa?(a):

Eugeniusz ,Niewiadomski w dzisiejszych czasach byłby tylko Eugeniuszem N.?

Eligiusz... ;)

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2010-10-22 14:40:22
Autor: szerszen
Tozsamosc Ryszarda C.

Użytkownik "szparag" <niepodaje@nausenec.ie> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i9rvsu$lct$1@usenet.news.interia.pl...

Czy poznamy kiedyś tożsamość zamachowca, Ryszarda C.?

ale przeciez poznalismy, podane bylo zarowno jego nazwisko, jak i to czym sie zajmowal, co prawda trzeba sobie bylo zestawic te dane z roznych gazet, ale wszystko wiadomo

Data: 2010-10-22 14:52:28
Autor: szparag
Tozsamosc Ryszarda C.
Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:i9s0ni$c1j$1news.task.gda.pl...

[...]

Chodzi mi o nazwisko i twarz bez piskeli, dostępne dla ogółu. Nie wiem z jakiej okazji wcześniej o nim pisano, więc ciężko to odnaleźć

Data: 2010-10-22 15:13:14
Autor: Icek
Tozsamosc Ryszarda C.
> [...]

Chodzi mi o nazwisko i twarz bez piskeli, dostępne dla ogółu. Nie wiem z
jakiej okazji wcześniej o nim pisano, więc ciężko to odnaleźć

tak jak kiedys z Walesa, niedawno z Wroblem.

Syn prezedenta Leacha Walesy Slawomir W - to mnie smieszy najbardziej. Z ex
ministrem Wróblem było identycznie

Icek

Data: 2010-10-22 17:12:22
Autor: szparag
Tozsamosc Ryszarda C.
Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:i9s2f6$f2g$1node1.news.atman.pl...
> [...]

tak jak kiedys z Walesa, niedawno z Wroblem.

Syn prezedenta Leacha Walesy Slawomir W - to mnie smieszy najbardziej. Z ex

A czyim synem/ojcem jest Ryszard Ce?

Data: 2010-10-22 16:10:06
Autor: Big Jack
Tozsamosc Ryszarda C.
W wiadomości
*szparag* napisał(-a):

Niewiadomski w dzisiejszych czasach byłby tylko Eugeniuszem N.?

Eligiuszem jeśli już

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-10-22 17:11:58
Autor: szparag
Tozsamosc Ryszarda C.
*szparag* napisał(-a):

Niewiadomski w dzisiejszych czasach byłby tylko Eugeniuszem N.?

Eligiuszem jeśli już

Racja, później się zorientowałem, ale nie chciałem już spamować

Tozsamosc Ryszarda C.