Tożsamość/Unknown

Data: 2011-06-14 00:23:48
Autor: JanKo
Tożsamość/Unknown
Agent Seoman nadaje:
Nastrój stopniowo
się obniżał, gdy zorientowałem się, że scenariusz pikuje i nie ma
szans na satysfakcjonujące domknięcie historii.

W trakcie oglądania filmu myślisz. To niedobrze. Przestań tak robić, unikniesz wielu rozczarowań.

Data: 2011-06-14 09:51:25
Autor: Skylla
Tożsamość/Unknown
W dniu 2011-06-14 00:23, JanKo pisze:
[...]

Idąc tym tropem, w całym swoim życiu, gdy przestaniesz myśleć, unikniesz wielu rozczarowań :-).
S.

Data: 2011-06-14 13:06:37
Autor: Seoman
Tożsamość/Unknown
JanKo wrote:
W trakcie oglądania filmu myślisz. To niedobrze. Przestań tak robić,
unikniesz wielu rozczarowań.

Nie potrafię. Tak, jak nie potrafię nie słuchać tekstów piosenek, z podobnym efektem :) Taka wada fabryczna.

Pozdrawiam,
Seoman

Tożsamość/Unknown