Tr贸jk膮t ostrzegawczy na drodze ekspresowej.

Data: 2013-11-21 14:43:08
Autor: tck
Tr贸jk膮t ostrzegawczy na drodze ekspresowej.

U偶ytkownik "Poldek" <noczelny@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l6l09j$782$1node1.news.atman.pl...

Dzi艣 przed po艂udniem, obwodnica Warszawy na odcinku mi臋dzy G贸rczewsk膮 a w臋z艂em Warszawa Zach贸d w stron臋 Poznania. Na lewym pasie stoi auto na szeroko艣膰 2/3 pasa (lewymi ko艂ami na trawie). Auto chyba zepsute. Kierowca tego auta ustawi艂 tr贸jk膮t ostrzegawczy w odleg艂o艣ci ok. 1,5 metra od samochodu. Dozwolona pr臋dko艣膰 na tym odcinku to 120 km/godz.

M贸j apel polega na tym, 偶eby:
a. zostawia膰 auto na pasie awaryjnym a nie na lewym pasie drogi ekspresowej,
b. tr贸jk膮t ostrzegawczy ustawia膰 w odpowiedniej odleg艂o艣ci.
W tej chwili nie pami臋tam, ale wydaje mi si臋 偶e dla drogi z pr臋dko艣ci膮 dozwolon膮 120, to odleg艂o艣膰 ustawienia tr贸jk膮ta ostrzegawczego wynosi 300 metr贸w. Je偶eli si臋 myl臋, to prosz臋 mnie poprawi膰.

P.S. Poniewa偶 sprawa zosta艂a zg艂oszona na numer alarmowy i tamci powiadomili Policj臋, to obawiam si臋, 偶e kierowca tego auta otrzyma艂 spory mandat i opr贸cz tego jego auto zosta艂o odholowane, co te偶 nie藕le kosztuje. Mam nadziej臋, 偶e nikt nie zrobi艂 sobie krzywdy.

kiedys widzialem na jedynce pod czestochowa jak w podobny sposob stojacym samochodzie kierownik zmienial sobie kolo...
z tego co slyszalem przez cb, to po kilku ostrzezeniach przed tym artysta nieoznakowani zawrocili i 'pouczyli' pana

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Tr贸jk膮t ostrzegawczy na drodze ekspresowej.