Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   TrĂłjkołowiec lekki

Trójkołowiec lekki

Data: 2019-10-17 07:54:09
Autor: Zenek Kapelinder
Trójkołowiec lekki
Nie chcę krakac ale tego typu jezdzidelka za jakiś, może i dłuższy, czas beda służyły do przemieszczania się w miastach. Trzy tygodnie nie jezdzilem samochodem. Wszystko opekalem hulajnoga. Jezdzidelko z linku lepsze od hulajnogi bo bardziej komfortowe przy w porównaniu do jazdy samochodem zerowych kosztach "paliwa". Hulajnoga lepsza bo można z nią wszędzie wejsc i nie traci się czasu na szukanie parkingu itp. Do tego koszt jednego parkowania na godzine to równowartość ponad miesiąca jezdzenia hulajnoga..

Data: 2019-10-17 23:40:46
Autor: kk
Trójkołowiec lekki
No zimą czy w deszczu dwukołowcami jeździć ciężkawo. Ale nie wydaje mi się by ludzie chcieli posiadać trójkołowca oprócz normalnego samochodu. Musiałyby być dostępne w sharingu.

Data: 2019-10-17 16:07:08
Autor: Zenek Kapelinder
Trójkołowiec lekki
Zdajesz sobie sprawę z tego że ocenianie czy coś jest normalne jest względne. Chwilowo samochody jakie jezdza po drogach są normalne. Ale swiat sie caly czas zmienia. Jeszcze niedawno samochody byly nienormalne bo normalne były konie. Transport ludzi w dużych miastach w dzisiejszym wykonaniu jest chory. Duże samochody  wozace najczęściej jedna osobe. Ciągle problemy z parkowaniem. Bardzo niska średnia prędkość na poziomie 10-25km/h. Poza miastami samochody ze spalinowymi silnikami maja sens ale w miastach kończy się możliwość wykorzystywania współczesnych normalnych samochodów. Zabawie się w wizjonera. W niedalekiej przyszłości model transportu w dużych miastach to nowocześniejszy zbiorkom, prawdopodobnie bezpłatny. Uzupełniony małymi niekoniecznie elektrycznymi samochodami. Niewielka część tych małych samochodów będzie dostępna w wypożyczalniach a lwia będą stanowiły samochody prywatne. Uzupełnieniem będą urządzenia transportu indywidualnego. Trójkołowe jezdzidelko z linku spełnia wymagania transportowe przecietnego mieszkańca dużego miasta.

Data: 2019-10-18 14:02:33
Autor: Zenek Kapelinder
Trójkołowiec lekki
Jeszcze nie widzisz roznicy. Nie należy zastanawiać się czy transport w dużych miastach się załamie. Należy się zastanawiać kiedy się załamie. Przyjdzie czas że w tv pojawi się informacja że w jakims duzym miescie stanął transport i rozladowanie kosmicznego korka trwało 18 godzin. Wtedy pojawia się różne dziwne pomysły jak udrożnić miasta. Troche jest o tym co się wprowadza w linku https://m.bankier.pl/wiadomosc/Jak-ograniczac-ruch-uliczny-Loterie-tablic-platne-centra-miast-3003162.html
To że ludzie chcą mieć duże samochody to jedno a drugie ze mozna ograniczyc administracyjnie mozliwosc poruszania się nimi. Ograniczenia administracyjne już się robi. Polak do pewnego momentu potrafił. Tak do 1990 roku. Teraz Polak nic nie potrafi, a jeśli już się może wykazać to zlapany na fotoradar odpisze ze jechal jego 92 letni ojciec. Hasło ze byt kształtuje świadomość pasuje do kapitalizmu a nie socjalizmu w którym zostało stworzone. Jesli zrobia 10 zlotych za godzine parkowania i mozliwosc jazdy co drugi dzien dla blachosmroda to elektryczne trójkołowe zdrozeje. Napisz co Ty bys zrobil w sytuacji gdy tablice rejestracyjne kosztuja 10 tysiecy i do centrum możesz wjechac bez oplaty pomiędzy 22:00 a 5:30.

Data: 2019-10-21 01:01:53
Autor: kk
Trójkołowiec lekki
On 2019-10-18 23:02, Zenek Kapelinder wrote:
Jeszcze nie widzisz roznicy. Nie należy zastanawiać się czy transport w dużych miastach się załamie. Należy się zastanawiać kiedy się załamie. Przyjdzie czas że w tv pojawi się informacja że w jakims duzym miescie stanął transport i rozladowanie kosmicznego korka trwało 18 godzin. Wtedy pojawia się różne dziwne pomysły jak udrożnić miasta. Troche jest o tym co się wprowadza w linku
https://m.bankier.pl/wiadomosc/Jak-ograniczac-ruch-uliczny-Loterie-tablic-platne-centra-miast-3003162.html
To że ludzie chcą mieć duże samochody to jedno a drugie ze mozna ograniczyc administracyjnie mozliwosc poruszania się nimi. ...

No można, ale nie zmieni to słabej uniwersalności trójkołowca. Ciągle będzie poruszał się tymi samymi drogami co normalne samochody i zajmował te same miejsca parkingowe co normalne samochody. Jego mniejsze rozmiary nie przełożą się w sposób istotny na rozładowanie korków ani przyrost miejsc parkingowych.

Data: 2019-10-18 23:49:15
Autor: ToMasz
Trójkołowiec lekki
W dniu 18.10.2019 o 01:07, Zenek Kapelinder pisze:

Trójkołowe jezdzidelko z linku spełnia wymagania transportowe przecietnego mieszkańca dużego miasta.

nie. osoba nie przeszkolona, wsiada na coś takiego i wypierdziela sie na bok na piewszym zakręcie. inwalidzi jeżdżący na trójkołowcach, nie poruszają się ani autem, ani rowerem. osoba która jeździ autem, albo rowerem, wsiada na trójkołowca i ma wywrotkę na pierwszym zakręcie. uwierz mi bo próbowałem. to samo z krawężnikami.

ToMasz

Data: 2019-10-19 06:43:38
Autor: Zenek Kapelinder
Trójkołowiec lekki
Dla jaj sobie napisales czy jesteś tak ograniczony ze nie dopuszczasz tego że za 15-20 lat bedzie inny model transportu w miastach oparty na różnych jezdzidelkach w tym i na niewywrotnych trojkolowcach. Zrobili moncykl który się nie przewraca a ty pierdlisz o jakis przewracajacych się trojkolowcach.

Data: 2019-10-19 16:17:29
Autor: ToMasz
Trójkołowiec lekki
W dniu 19.10.2019 o 15:43, Zenek Kapelinder pisze:
Dla jaj sobie napisales czy jesteś tak ograniczony
właśnie dzisiaj rano przeczytałem, że noblista stwierdził w 1998roku, że internet będzie miał mniejszy wpływ na handel niż faks. więc co będzie za 15 lat - trudno wyczuć. dla naszego dobra fajnie aby to były rowery.
a ja sie odniosłem do tego co było podlinkowane na allegro
ToMasz

Data: 2019-10-22 12:43:12
Autor: J.F.
Trójkołowiec lekki
Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5daeaf5e$0$31100$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2019-10-18 o 01:07, Zenek Kapelinder pisze:
Zdajesz sobie sprawę z tego że ocenianie czy coś jest normalne jest względne. Chwilowo samochody jakie jezdza po drogach są normalne. Ale swiat sie caly czas zmienia. Jeszcze niedawno samochody byly nienormalne bo normalne były konie. Transport ludzi w dużych miastach w dzisiejszym wykonaniu jest chory.

Warszawa. Bilet dobowy na 2 strefy - 26 zł. To ponad 5 l paliwa, czyli 80-100 km zasięgu przy małym aucie. Jadąc autem mam znacznie taniej,

Po miescie nie mniej tych km ?

nawet płacąc za parkowanie, jeśli załatwiam kilka spraw. Ale jak to mówią - chytry dwa razy traci. Więc miasto jest zakorkowane, a jedyną

Ale czy dobrze dobrales przyklad ?
Moze trzeba bilet miesieczny, a moze jakis godzinny ... chyba, ze jestes emerytem z prowincji i potrzebujesz raz na miesiac.

metodą preferowaną przez urzędników jest podnoszenie opłat za parkowanie, co wywołuje skutek odwrotny do zamierzonego - kiedy parkowanie było bezpłatne to poza tymi, którzy przyjechali bardzo wcześnie do miasta - nie było się co tam pchać, bo wszystkie miejsca parkingowe zajęte praktycznie do fajerantu.

I co - nie pchali sie ? Bo jak znam zycie, to sie pchali, potem godzine krazyli po okolicy, bo wolnego nie ma, az w koncu parkowali na trawniku :-)

Teraz, gdy sa opłaty, jest znacznie łatwiej - zawsze się znajdzie jakieś miejsce do zaparkowania. Zatem opłaty gwarantują większą wymienność aut na miejscach

Czyli dobre są ? :-)

parkingowych. A więc kiedyś w przybliżeniu przyjeżdżało do miasta tyle aut, ile było miejsc parkingowych, a teraz - oceniam że co najmniej 2x tyle. I widać to na ulicach...

Ale w roznych porach ... i moze nie ma w tym nic zlego, ze ktos z prowincji przyjedzie samochodem do centrum na godzine czy dwie ...

Ps. Ale oczywiście Ratusz twierdzi, że podnosi ceny biletów w interesie mieszkańców. Bilety mają ceny europejskie, ale zarobki jeszcze takie nie są... Dla informacji - bilet jednorazowy - 4,40 zł.

Z tego co piszesz - cena jest dobra. Miejsca prawie wszystkie zajete :-P

J.

Data: 2019-10-22 16:54:33
Autor: Cavallino
Trójkołowiec lekki
W dniu 22-10-2019 o 09:27, T. pisze:
W dniu 2019-10-18 o 01:07, Zenek Kapelinder pisze:
Zdajesz sobie sprawę z tego że ocenianie czy coś jest normalne jest względne. Chwilowo samochody jakie jezdza po drogach są normalne. Ale swiat sie caly czas zmienia. Jeszcze niedawno samochody byly nienormalne bo normalne były konie. Transport ludzi w dużych miastach w dzisiejszym wykonaniu jest chory. Duże samochody  wozace najczęściej jedna osobe. Ciągle problemy z parkowaniem. Bardzo niska średnia prędkość na poziomie 10-25km/h. Poza miastami samochody ze spalinowymi silnikami maja sens ale w miastach kończy się możliwość wykorzystywania współczesnych normalnych samochodów. Zabawie się w wizjonera. W niedalekiej przyszłości model transportu w dużych miastach to nowocześniejszy zbiorkom, prawdopodobnie bezpłatny. Uzupełniony małymi niekoniecznie elektrycznymi samochodami. Niewielka część tych małych samochodów będzie dostępna w wypożyczalniach a lwia będą stanowiły samochody prywatne. Uzupełnieniem będą urządzenia transportu indywidualnego. Trójkołowe jezdzidelko z linku spełnia wymagania transportowe przecietnego mieszkańca dużego miasta.


Warszawa. Bilet dobowy na 2 strefy - 26 zł. To ponad 5 l paliwa, czyli 80-100 km zasięgu przy małym aucie.

Ostatnio jeździłem tak na tym bilecie po okolicach Warszawy, od Bielan aż hen za Piaseczno, oglądając auta do zakupu.
Zrobiłem na pewno więcej niż 100 km, ale co czasu zmarnowałem to moje - obejrzałem połowę samochodów, które zamierzałem obejrzeć w tym samym czasie.

A i tak nie były warte uwagi, więc po zakup czekała mnie kolejna 300 km wycieczka....

Trójkołowiec lekki

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona