Trójmiasto - Budapeszt

Data: 2014-08-10 21:06:31
Autor: LEPEK
Trójmiasto - Budapeszt
Witajcie

Jak najlepiej = najszybciej dostać się samochodem z Trójmiasta do Budapesztu?
Trójmiasto - Częstochowa jest dla mnie oczywiste (?).
A dalej? Czy A1 jest otwarta do granicy czeskiej?
Generalnie planuję podróż autostradami, ale nie chciałbym płacić za nie i w Czechach i na Słowacji (choć i tego nie wykluczam), więc lepiej jechać:
Ostrava - Frydek - Cadca, Zilina, czy
Ostrava - Brno - Bratysława (tu zaliczam autostradu CZ i SK), czy
Mysłowice - Bielsko - Cieszyn - Czadca - Zilina, a może
Bielsko - Żywiec - Czadca
....a może jeszcze jakoś inaczej?
Wyjazd w czwartek nad ranem, czyli przejazd przez Śląsk rano / przed południem, granica przed południem.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2014-08-11 12:26:57
Autor: Mirek Ptak
Trójmiasto - Budapeszt
Dnia 2014-08-10 21:06,  *LEPEK* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:
A dalej? Czy A1 jest otwarta do granicy czeskiej?

Tak, otworzyli most w Mszanie. Do Ostrawy jest bezp³atny odcinek.
Dalej nie pomogê, nie analizowa³em jeszcze tej trasy, ale opisz potem wra¿enia, bo wybieram siê z dziewczynami pod koniec wrze¶nia :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Trójmiasto - Budapeszt