Trabant - zasada zachowania energii

Data: 2011-08-19 21:26:33
Autor: MH
Trabant - zasada zachowania energii
Uff !!! Udało mi się..  Tak , jakby mnie "capneli" za niemanie świateł , to by
mi wdupcyli mandata. UDAŁO SIĘ !!!  Na powrocie , bom ślepy , włączyłem światła.
No wiesz Chams , oczy już nie te co kiedyś. Kiedyś metkę z portków
pewexowskich , to małolaty postrzegały ze 100m. No dobra , osrał twoje pory ,
nie wtym rzecz...

Na powrocie , MUSZĘ jechać z maniemświateł , bo rva "muszem" coś widzieć...

Uffff..  !!!  Udało się !!  DOJECHAŁEM DO CELU !!  AHA !! No i teraz:

1) Tam jechałem "po płaskim" jakieś 350km.
2) Stamtąd do "TU" (nie mylić z Trupolevem) , ta sama trasa .. , ale na światłach.

No i weź mi to wytłumacz , dlaczego na powrocie poszło mi jeden liter więcej..

TAAAK !!!  Tak wyszło !!

Ta sama trasa , ten sam styl jazdy ..  Raz do góry , raz na dół...  "Zlitrażowałem" sobie mojego Najnowocześniejszej Generacji Trabanta !!

Tak Chams wychodzi , a i tak racji nie mam ..  Przeca to i tak się kręci ta
prądnica/alternator , cokolwiek w tym Trambamcie mam (bo ja się na tym ne znam).

Czyżby "Zasada Zacofania Energii" ??

MH

P.S.  A tak na serio , to usuń się z psp do wyborów , bo robisz szczerbatemu
bydło. Nie rozumiesz ??  Wygooglaj sobie : "Niedzwieddzia przysługa"

Data: 2011-08-19 14:34:58
Autor: Hans Kloss
Trabant - zasada zachowania energii
On 19 Sie, 23:26, " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Uff !!! Uda o mi si ..
Co ty chłopie bredzisz, uchlanyś, szalejuś się najadł czy cię już ze
szczętem pojebało?
Nerwosolik radzę, parę głębokich oddechów i spokojna obserwację
wydarzeń, jeszcze tylko 50 dni....
J-23

Data: 2011-08-19 22:44:32
Autor: MH
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 19 Sie, 23:26, " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> Uff !!! Uda o mi si ..
Co ty ch=B3opie bredzisz, uchlany=B6, szaleju=B6 si=EA najad=B3 czy ci=EA j=
u=BF ze
szcz=EAtem pojeba=B3o?
Nerwosolik radz=EA, par=EA g=B3=EAbokich oddech=F3w i spokojna obserwacj=EA
wydarze=F1, jeszcze tylko 50 dni....
J-23

==================
> [...]
szcz=EAtem pojeba=B3o?
Nerwosolik radz=EA, par=EA g=B3=EAbokich oddech=F3w i spokojna obserwacj=EA

1) Czy zmieniłeś swoje zdanie odn. zasady zach. energii ?? A może nie mam
racji w ty temacia ??!!

2)Co się zaś tyczy "reszty" twojej wypowiedzi..  "Głebokie oddechy" i takie
tam..  Twoje porady "lekarskie" i tym podobne twoje nierealne życzenia nie
zmienią wyboru Narodu.

3) Realnie patrząc , Naród dokona wyboru pomiędzy :
  a) PO
  b) PiS

Opcja (3b) miała już kiedyś swoją szansę. Ta opcja jeszcze przed
zaprzesiężeniem (zaraz po zakończonej prezydenturze Kwaśniewskiego) poleciała
sobie z kumplami Rządowym Trupolevem na Sycylję.  ŁOŁ!!  Takiej buty to i u
zniewidzozego przez was "KWACHA" nie było !!  ACHA !!  I teraz mi wysadzisz temat "GOLENI" , albo innej dolegliwości "DALEKOWSCHODNIEJ"

Tak Chams !! , w tym miejscu w pełni się zgadzamy..  DAŁ DUPY , kolokwialnie
mówiąc...  Nie chce mi się rozwijać tematu , bo mam nadzieję , że łapiesz o co
chodzi.

4) Rządzący vs. Opozycja

   Qva jego mać !!!  Chams , rozumiem , normalne , że jest rozpiździel na
drogach , wujowo się jeździ , są objazdy , i takie tam srelemorele !!!

Baa !!! , za PiS'u tego faktycznie nie było. Vite Kononowicz !!

5) Sorry Chams , takie są znienawidzone przez was prawa demokracji !!

MH   Chams !!

Data: 2011-08-20 00:02:39
Autor: pluton
Trabant - zasada zachowania energii
Nerwosolik radzę, parę głębokich oddechów i spokojna obserwację
wydarzeń, jeszcze tylko 50 dni....
J-23

klops, ty juz teraz jestes strzepem czlowieka. jak ty przezyjesz
kolejne 4 lata pod rzadami PO, i kolejne 4 lata, i kolejne...

Nullification

Data: 2011-08-20 00:27:30
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-20 00:02, pluton pisze:
[...]

Wpadnie w depresję... ;>

Data: 2011-08-20 00:33:35
Autor: pluton
> [...]
>

> klops, ty juz teraz jestes strzepem czlowieka. jak ty przezyjesz
> kolejne 4 lata pod rzadami PO, i kolejne 4 lata, i kolejne...

Naprawde ? No to bedzie znaczace polepszenie jego stanu. Trzymajmy kciuki.

Nullification

Data: 2011-08-20 01:17:25
Autor: stevep
Trabant - zasada zachowania energii
Dnia 20-08-2011 o 00:02:39 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

Nerwosolik radzê, parê g³êbokich oddechów i spokojna obserwacjê
wydarzeĂą, jeszcze tylko 50 dni....
J-23

klops, ty juz teraz jestes strzepem czlowieka. jak ty przezyjesz
kolejne 4 lata pod rzadami PO, i kolejne 4 lata, i kolejne...

On nie przeżyje następnej wyborczej klęski, a ma ją jak w banku.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-20 11:25:53
Autor: MH
> [...]

klops, ty juz teraz jestes strzepem czlowieka. jak ty przezyjesz
kolejne 4 lata pod rzadami PO, i kolejne 4 lata, i kolejne...

SZKODA !!  Bądź co bądź , to jednak też żyjątko .. Umie pisać. Nie ważne co ,
ale jednak umie... I co najważniejsze , powinien założyć fundację wspomagającą
upośledzonych : kiboli , obrońców KŻYŻA i takich tam...

MH

Data: 2011-08-20 00:17:10
Autor: Lorn
W dniu 2011-08-19 23:34, Hans Kloss pisze:
On 19 Sie, 23:26, " MH"<logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl>  wrote:
Uff !!! Uda o mi si ..
Co ty chłopie bredzisz, uchlanyś, szalejuś się najadł czy cię już ze
szczętem pojebało?

Wracaj do swego matrixa ;> Za ten jad, który wylewasz na psp Jaro powinien dać ci jedynkę na liście :>

Data: 2011-08-20 07:33:56
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:41021146-b6ac-4347-b79b-1be8a5269664d7g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

Hans, opanowałes juz pojęcia cache i proxy? No chłopie! Do googli! Do googli!

BomBel

Trabant - zasada zachowania energii