Trąby jerychońskie do motocykla sprzedam ;)

Data: 2009-03-19 00:13:35
Autor: Lisciasty
Trąby jerychońskie do motocykla sprzedam ;)
Jakoś rok temu mając dosyć wymuszających
i zajeżdżających drogę palantów (trafiali mi się średnio
5x w miesiącu) zakupiłem głośną trąbę taką oto:

http://www.twistedthrottle.com/trade/productview/2137

Działa idealnie, pomogło jak ręką odjął :P
Sprowadzałem niedawno parę sztuk dla kolegów,
i jak to jest z kolegami, część z nich w podzięce
za moje zaangażowanie olała temat i nie odebrała sprzętu.

Mam jeszcze 3 czy 4 sztuki do odstąpienia,
kosztowały wraz z przesyłką 110 zł/sztuka.
Jeżeli ktoś byłby chętny na takie ustrojstwo
proszę o info, jak nie będzie to wrzucam na aukcje
za tydzień.

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
--
Kawidlo GPZ 550 '82
Tygrys '05

Data: 2009-03-19 09:19:56
Autor: Kefir
Trąby jerychońskie do motocykla sprzedam ;)
Elou!
"Lisciasty" <lisciasty@post.pl> wrote in message news:d42133b8-a93d-4451-a2d1-c9c9d910d554q16g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

Doskonaly pomysl, przymierzam sie do zblizonego rozwiazania. Jedno pytanie: jak oceniasz zwloke pomiedzy uzyciem przycisku a pojawieniem sie dzwieku? Slyszalem ze jest spora.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

Data: 2009-03-19 01:39:44
Autor: fazer
On 19 Mar, 09:19, "Kefir" <kefir_spam...@riders.pl> wrote:

jak oceniasz zwloke pomiedzy uzyciem przycisku a pojawieniem sie dzwieku?
Slyszalem ze jest spora.

w opisie z linku powyzej:
"Reaction time: less than 90 milli-seconds"

--
texen
fzs600 w-wa

Data: 2009-03-19 09:43:48
Autor: Kefir
Traby jerychonskie do motocykla sprzedam ;)
Elou!
<fazer@c.dk> wrote in message news:643510ed-a3c7-4d69-bbfd-d3443bf56ef6c9g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Pieknie dziekuje Ci za cytat niemniej, jesli wolno, bardzo interesuje mnie praktyczna opinia.

Data: 2009-03-19 02:25:35
Autor: fazer
On 19 Mar, 09:43, "Kefir" <kefir_spam...@riders.pl> wrote:
Elou!<fa...@c.dk> wrote in message

> w opisie z linku powyzej:
> "Reaction time: less than 90 milli-seconds"

Pieknie dziekuje Ci za cytat niemniej, jesli wolno, bardzo interesuje mnie
praktyczna opinia.

prosze bardzo.

a mnie interesuje jeszcze jedna rzecz:
jak chcesz delikatnie bipnac na kogos (np. pieszego) to czy goscia od
razu zwala z nog czy jest mozliwosc cichszego uzycia?
czy ten klakson jest choc troche dozowalny?

--
texen
fzs600 w-wa

Data: 2009-03-19 02:39:54
Autor: Lisciasty
On 19 Mar, 10:25, fa...@c.dk wrote:
a mnie interesuje jeszcze jedna rzecz:
jak chcesz delikatnie bipnac na kogos (np. pieszego) to czy goscia od
razu zwala z nog czy jest mozliwosc cichszego uzycia?
czy ten klakson jest choc troche dozowalny?

Ok Panowie, odpowiadam zbiorczo ;)

Czas reakcji na guzik jest według mnie niezauważalny,
znaczy się, dopóki Kefir nie zadał tego pytania,
nie zdawałem sobie sprawy że jakaś zwłoka tam jest ;)

Delikatne bipnięcie jest możliwe, trąba nie jest
jakoś dokuczliwie głośna, dźwięk jest wyraźny
ale nie upierdliwy. Coś jakby syrena
statku/lokomotywy, czyli takie
MEEEEE połączone z MUUUUU :P

Kwestia dostępności sprzętu. W ciągu
tego krótkiego czasu zgłosiło się więcej
chętnych niż posiadane przeze mnie 4 sztuki ;)
w związku z czym pierwsi dostaną ci którzy
zgłosili się na początku. ALE, namierzyłem
u Angoli firemkę która toto posiada i nie krzywi
się na wysyłkę do Bolanda, kontaktuję się z nimi
i podam później orientacyjny koszt jakby wziąć tego
kilka sztuk.

Postaram się w sobotę nagrać filmik jak toto działa,
wielkego waloru poznawczego może nie będzie,
ale jakiś pogląd będzie można mieć.

Data: 2009-03-19 10:48:29
Autor: Don Pedro
Lisciasty pisze:
On 19 Mar, 10:25, fa...@c.dk wrote:
[...]

90 milisekund to 0,9 sekundy. To dość sporo.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-03-19 05:25:27
Autor: Nikanor
On 19 Mar, 10:48, Don Pedro <no.f...@op.pl> wrote:
90 milisekund to 0,9 sekundy. To dość sporo.

90 milisekund to 0,09 sekundy. To raczej niedużo.

A przy okazji - lepiej tego nie uruchamiać w zamkniętym garażu. Mnie
dobrą minutę dzwoniło w uszach jak se przetestowałem.

--
Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

Data: 2009-03-19 10:52:15
Autor: Jacek Czerwinski
Don Pedro pisze:
Lisciasty pisze:
On 19 Mar, 10:25, fa...@c.dk wrote:
jak oceniasz zwloke pomiedzy uzyciem przycisku a pojawieniem sie dzwieku?

90 milisekund to 0,9 sekundy. To dość sporo.

0,5 litra na dwóch to nic

Data: 2009-03-19 11:00:08
Autor: Kuczu
Don Pedro pisze:

90 milisekund to 0,9 sekundy. To dość sporo.

taaa. 1 ms=0,001 sekundy czyli 90 ms = 0,090 s. Zmien kalkulator :)

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-19 11:01:09
Autor: Mystik
Traby jerychonskie do motocykla sprzedam ;)
Cześć

Użytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisał w wiadomości news:gpt4d7$1us$1news.onet.pl...

90 milisekund to 0,9 sekundy. To dość sporo.

Hm. Nie żebym, ale w szkole u dziecka fizyki jak widzę jeszcze nie było :)

Za wikipedia (tfu!)
"
Milisekunda (ms) - podwielokrotna jednostka czasu w układzie SI, równa jednej tysięcznej sekundy.

1 ms = 0,001 s
"

pozdr.
Mystik

Data: 2009-03-19 11:55:22
Autor: Don Pedro
Traby jerychonskie do motocykla sprzedam ;)
Mystik pisze:
Cześć

1 ms = 0,001 s

Rajt, muszę się chyba kawy napić. Sory Liściasty za zamieszanie :)

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-03-19 04:18:43
Autor: morus700
Traby jerychonskie do motocykla sprzedam ;)
Witam
Fajna sprawa, tez chętnie coś takiego bym nabył.
Pieszego to raczej zwala z nóg albo zatrzymuje u  niego akcję serca :)
http://www.youtube.com/watch?v=uQC1ACxvWfI
http://www.youtube.com/watch?v=EJaGT2C0X_o
pzdr

Data: 2009-03-20 15:33:27
Autor: Kuba \(aka cita\)
Lisciasty wrote:

Kwestia dostępności sprzętu. W ciągu
tego krótkiego czasu zgłosiło się więcej
chętnych niż posiadane przeze mnie 4 sztuki ;)

a licząc sie Ci z priva, cyz Ci, ktorzy napisali na grupie?

Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl  www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-03-19 09:38:10
Autor: donia
Kefir pisze:
[...]

sobie do Liścia zadzwoniłem i twierdzi, że nie zauważalna,

--
pzdrv
donia i VyFRotka 800

Data: 2009-03-19 10:11:00
Autor: Kuba \(aka cita\)
Trąby jerychońskie do motocykla sprzedam ;)
Lisciasty wrote:
(...)

Ja byłbym zainteresowany

Adres mailowy do kontaktu podany niżej (prosze czytać od tyłu ;-) )
lp.pw.@on.ro.sey

Data: 2009-03-19 10:42:40
Autor: Lewis
[...]

Ja chcę ja chcę ;)
Czarną wersję.
lewisa@ [tnij] poczta.onet.pl

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
revetec... the engine of tomorrow

Trąby jerychońskie do motocykla sprzedam ;)