Trąby podejście 2, koszty

Data: 2009-03-19 05:29:47
Autor: WIADRO
Trąby podejście 2, koszty
takie widziałem koło roku temu w norauto za około 80-90zł

jednak później nie mogłem dostać, więc kupiłem i zamontowałem w
skuterze coś takiego:
<http://www.allegro.pl/
item582929955_klakson_podwojny_z_kompresorem.html>

- opóźnienie jest mocno wyczuwalne- tylko ze ja mam dodatkowo wężyk
-jeśli chodzi o lekkiego truknięcia jest również możliwe
- niewielkie to ale stosunkowo ciężkie, wymaga solidnego mocowania

pełnej mocy to i tak nie uzyskuje, bo jest mały aku. , a chwilowy prąd
jaki bierze powoduje przygaszenie światełek
Ważne też jest odpowiednie umiejscowienie i ukierunkowanie trąbki aby
była możliwie skuteczna, jednocześnie nie zbierała syfu z ulicy.

--
Wiadro(SoldierAK)

Data: 2009-03-19 06:39:21
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Trąby podejście 2, koszty
A ja proponuje nieco cichsze (130 dB) elektromagnetyczne klaksony
firmy FIAMM za polowe ceny Stebela.. Sa chetni?

Ps. Krotki test pod linkiem: http://www.webbikeworld.com/motorcycle-horns/fiamm-freeway-blaster/

Porownanie wlasnie Stebela Magnum z Fiammem i Hella Supertone. Wynika
z tego, ze:  wszystkie klaksony sa cichsze  niz sie oglaszaja. Oraz ze
Hella byla najglosniejsza. Dodam jeszcze, ze uzywalem FIAMMu i byl to
klakson glosniejszy niz samochodowy - w zupelnosci wystarczajacy.

Data: 2009-03-19 18:11:56
Autor: Mystik
Traby podejscie 2, koszty
Czesc

Uzytkownik <frank.castle0407@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:0703c535-2603-4d7d-83da-ea110567a6ecj39g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Jak juz sie zrobil temat porównawczy, to ja napisze, ze sam zamontowalem w poprzednim motocyklu normalne dwa klaksony kupione na allegro. I powiem, ze robily duuuze wrazenie.
Dlatego mysle, ze cokolwiek, zamontowane dodatkowo zrobi wrazenie na ludziach na ulicy i w samochodach.

pozdr.
Mystik

Data: 2009-03-19 18:38:40
Autor: Easy
Traby podejscie 2, koszty

Uzytkownik "Mystik" <mystik@poPROTECTION.pl> napisal w wiadomosci news:gptud0$f4u$1news.onet.pl...
[...]

 no ja zaszalalam i kupilam komplet ( 2szt) za cale 19 pln... daja tak ze sama malo zawalu nie dostalam przy próbie..

--
Easy
Zielona Dziura

Trąby podejście 2, koszty