Trąby podejście 2, koszty

Data: 2009-06-01 22:19:04
Autor: KLOSZ
Trąby podejście 2, koszty
Halo, halo....
Odkopuje z wykopalisk ten temat, bo ciekaw jestem czy cos sie dzieje w sprawie?

Bo jakos przycichlo, a ja bym sobie chetnie glosno potrabil....

Zdrowko
KLOSZ
--
Hunda CB 750 SF '00 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Data: 2009-06-08 20:18:12
Autor: Lewis
Trąby podejście 2, koszty

Odkopuje z wykopalisk ten temat, bo ciekaw jestem czy cos sie dzieje w
sprawie?

Bo jakos przycichlo, a ja bym sobie chetnie glosno potrabil....

Jakiś czas temu kolega dał znać na priv ze już zamawia i od jakiegoś miesiąca znów cisza...
A ja też już się nie moge doczekać na tą trąbke ;)

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 145.5dB ;)