Tracki gpx z maratonu w Supraślu

Data: 2009-04-30 01:40:53
Autor: trekneil
Tracki gpx z maratonu w Supraślu
Nie mogę wziąć udziału osobiście w tym maratonie ale może Ktoś będzie
jechał z GPS'em i zechce udostepnić tracki gpx z maratonu w Supraślu /
mega, giga/. W zamian mogę przesłać mu kilka innych :-)

Mart

Data: 2009-04-30 07:23:00
Autor: mk.sadowski@googlemail.com
On 30 Kwi, 10:40, trekn...@gmail.com wrote:
[...]

Miło by było jakby posiadacze GPSów zainteresowali się serwisem
http://www.gpsies.com.
Super sparwa do przechowania, ogladania, udostepniania trackow. da sie
też planowac trasy, rowniez z uwzglednieniem jazdy tylko po drograch.
Kosztuje nic (ew. darowizna na rozwoj)

Data: 2009-05-04 06:19:03
Autor: Mart
Tracki gpx z maratonu w Supraślu

Korzystam czasami z http://www.wikiloc.com
ale widzę, że będę częstym gościem http://www.gpsies.com

Data: 2009-05-04 11:33:13
Autor: granat
mk.sadowski@googlemail.com pisze:

Miło by było jakby posiadacze GPSów zainteresowali się serwisem
http://www.gpsies.com.

faktycznie, fajny serwis.
wrzucilem trase i jest dostepna pod adresem:
http://gpsies.com/map.do?fileId=zbustiqxapmsckiw

granat

Data: 2009-04-30 10:50:48
Autor: granat
trekneil@gmail.com pisze:
Nie mogę wziąć udziału osobiście w tym maratonie ale może Ktoś będzie
jechał z GPS'em i zechce udostepnić tracki gpx z maratonu w Supraślu /

nie widze problemu. w poniedzialek podam linka skad go mozesz pobrac.

granat

Data: 2009-04-30 02:03:10
Autor: trekneil
On 30 Kwi, 10:50, granat <granat...@poczta.onet.pl> wrote:
trekn...@gmail.com pisze:

> [...]
> jechał z GPS'em i zechce udostepnić tracki gpx z maratonu w Supraślu /

nie widze problemu. w poniedzialek podam linka skad go mozesz pobrac.

Dzięki. Jeśli zabawisz tam trochę to mogę Ci podesłać urokliwą trasę
po rezerwacie Krzemianka /kładka po bagnach/

Data: 2009-04-30 11:29:24
Autor: granat
trekneil@gmail.com pisze:

Dzięki. Jeśli zabawisz tam trochę to mogę Ci podesłać urokliwą trasę
po rezerwacie Krzemianka /kładka po bagnach/

niestety, bede tylko na sobotnim maratonie. nie uzywam nawigacji, slad bedzie pochodzil z loggera.

granat

Data: 2009-04-30 02:47:44
Autor: Mart
On 30 Kwi, 11:29, granat <granat...@poczta.onet.pl> wrote:
trekn...@gmail.com pisze:

> [...]
> po rezerwacie Krzemianka /kładka po bagnach/

niestety, bede tylko na sobotnim maratonie. nie uzywam nawigacji, slad

A to szkoda! Jest tam kilka ciekawych miejsc. Korzystasz z
Pathfindera? Ma to z pewnością wiele zalet ale niezaprzeczalną wadę -
nie widac mapy :-((
Wrzucisz to na GE?

Data: 2009-04-30 12:57:39
Autor: granat
Mart pisze:

A to szkoda! Jest tam kilka ciekawych miejsc. Korzystasz z
Pathfindera? Ma to z pewnością wiele zalet ale niezaprzeczalną wadę -
nie widac mapy :-((

ano szkoda. przy okazji 2 poprzednich wydan maratonow w supraslu zatrzymywalem sie na caly dlugi week + 1 dzien urlopu w stadninie w surazkowie. cala puszcza knyszynska to fantastyczne miejsce w ktore na pewno kazdy chce wrocic.

jestem tradycjonalista;-) mape w postaci wydrukow a4 zwykle woze w kieszeni i mam z tego frajde, nawet jesli przy okazji gubie zaplanowana trase:-D
moj logger to jakas chinszczyzna z allegro. odpalam go po wyjsciu z domu i zupelnie zapominam ze mi towarzyszy (pudelko zapalek). mam jeszcze dwa odbiorniki z nawigacja samochodowa i naprawde nieprzyszlo mi do glowy zeby kupic cos podobnego na rower.

w zasadzie slad konwertuje do formatu esri shapefile i w tej postaci przegladam na mapach, ale nie ma zadnego problemu zrobic z niego (w gpsbabel) gpx albo kml do googla.

granat

Data: 2009-04-30 05:18:20
Autor: Mart
[...]

To widzę, że faktycznie nie muszę Cię przekonywać co do uroków P.K.
Co do tracka to będę wdzięczny za gpx.

Powodzenia na trasie maratonu!

Data: 2009-04-30 11:47:36
Autor: Wojtek Paszkowski
<trekneil@gmail.com> wrote in message news:012db41b-4c5b-46ed-9d73-fb0849ac7029x1g2000prh.googlegroups.com...

 urokliwą trasę
po rezerwacie Krzemianka /kładka po bagnach/

do eksploracji Krzemianki to rower chyba jest zbędnym, a nawet wręcz mocno uciążliwym atrybutem ;)

Swoją drogą ciekawe, jak zamierzają ochronić Krzemiankę przy okazji modernizacji DK8 - rezerwat jest tuż przy szosie, a patrząc na rozmach inwestycji na odcinku do Katrynki, to kamień na kamieniu (czy raczej kłoda na kłodzie) tam nie zostanie. I pomyśleć, że jeszcze 15 lat temu była to spokojna, leśna droga, którą można było się wybierać na rowerowe wycieczki...

pozdr

Data: 2009-04-30 03:36:37
Autor: Mart
Tracki gpx z maratonu w Supraślu
On 30 Kwi, 11:47, "Wojtek Paszkowski" <wo...@nawirtualnej.polsce>
wrote:
<trekn...@gmail.com> wrote in message

> [...]

na kłodzie) tam nie zostanie. I pomyśleć, że jeszcze 15 lat temu była to
spokojna, leśna droga, którą można było się wybierać na rowerowe

Do eksploracji to faktycznie najlepiej bez roweru, ale aby chociaż
namiastkę zobaczyć wystarczy przejazd po kładce....

Co do 8, to generalnie cała ta trasa do Warszawy była spokojną drogą,
wszyscy jeździli trasą 61 przez Łomżę. Ale od kiedy z 8 zrobiono t.
tranzytową i spokój się skończył....

Data: 2009-05-04 10:45:01
Autor: granat
trekneil@gmail.com pisze:
Nie mogę wziąć udziału osobiście w tym maratonie ale może Ktoś będzie
jechał z GPS'em i zechce udostepnić tracki gpx z maratonu w Supraślu /
mega, giga/.

bezposredni link do pliku gpx:
http://tiny.pl/zl3l
albo:
http://www.mazovia.vel.pl/forum/index.php?t=getfile&id=810&rid=441&S=2185354b893e480ed737b27e9c1f3a96

profil przewyzszen:
http://tiny.pl/zl3n
http://www.mazovia.vel.pl/forum/index.php?t=getfile&id=800&rid=441&S=2185354b893e480ed737b27e9c1f3a96

pozdrawiam
granat

Data: 2009-05-04 06:29:33
Autor: Mart
On 4 Maj, 10:45, granat <granat...@poczta.onet.pl> wrote:
trekn...@gmail.com pisze:

> Nie mogę wziąć udziału osobiście w tym maratonie ale może Ktoś będzie
> jechał z GPS'em i zechce udostepnić tracki gpx z maratonu w Supraślu /
> [...]

Dziękuję. Przy pierwszej sposobności /ale po deszczu/ objadę ją sobie
na spokojnie.

Tracki gpx z maratonu w Supraślu