Traczówki - mocowanie przewodów do zacisków - co to za nowa moda?

Data: 2020-06-29 13:37:06
Autor: rowerex
Traczówki - mocowanie przewodów do zacisków - co to za nowa moda?
Co to za nowa moda w tarczówkach, aby mocowanie przewodu hydraulicznego do zacisku umieszczać od wewnątrz, czyli od strony szprych? No i te pojedyncze milimetry odstępu między końcówką i szprychami - szczęka mi opadła gdy to zobaczyłem w nowych rowerach - no bo w czym to ma pomagać?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2020-06-30 11:21:55
Autor: z
Traczówki - mocowanie przewodów do zacisków - co to za nowa moda?
Ma się szybciej popsuć ;-)

Traczówki - mocowanie przewodów do zacisków - co to za nowa moda?