Trademark na zdjęciu do sprzedaży

Data: 2010-12-06 14:45:50
Autor: grzessiek
Trademark na zdjęciu do sprzedaży

witam serdecznie,

czy moge, bez obaw o to ze lamie prawo, sprzedawac zdjecia mojego
autorstwa, na ktorych widnieja znaki towarowe i zastrzezone (np. logo
hotelu marriott, restauracji mcdonalds, redakcji gazety wyborczej itp.).

nie wiem czy to ma znaczenie, ale budynki te bylyby glownym tematem
zdjec - tzn. nie mam na mysli panoram miasta.

g.

Data: 2010-12-06 17:22:56
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "grzessiek" <grzessssiek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:idip12$ev$1news.onet.pl...

[...]

Moim zdaniem tak, bowiem logo reklamowe i fotografia artystyczna to zupełnie różne pola eksploatacji.

Trademark na zdjęciu do sprzedaży