"Tradycja" celibatu - teoria i praktyka

Data: 2009-04-22 22:43:09
Autor: Grzegorz Z.
"Tradycja" celibatu - teoria i praktyka
http://interwencja.interia.pl/news?inf=1294440

Data: 2009-04-22 22:59:56
Autor: Andrzej Adam Filip
NTG: Grzegorz Z.: "Tradycja" celibatu - teoria i praktyka
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> pisze:

http://interwencja.interia.pl/news?inf=1294440

A ruszysz swoją przerdzewiałą mózgownicą i napiszesz dwa zdania dlaczego
ma to być na temat *.polityka a nie *.religia?

Minimum usenetowej kultury sugeruje nie podawanie samych "gołych linków" ale okraszaszanie ich choćby *krótkim* komentarzem.

Ubrany jak pan, a głupi jak baran.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-04-22 23:01:32
Autor: Grzegorz Z.
czep się abecadła. Jemu wolno a mnie nie?
Dnia Wed, 22 Apr 2009 22:59:56 +0200, Andrzej Adam Filip napisał(a):

Minimum usenetowej kultury sugeruje nie podawanie samych "gołych linków" ale okraszaszanie ich choćby *krótkim* komentarzem.

Komentarz miałeś w temacie.

Data: 2009-04-23 03:44:29
Autor: konserwator
Grzegorz Z. wrote:
[...]

jaki to komentarz? przeciez to tylko tytul spamerze!

rym
Platforma cie kocha http://www.youtube.com/watch?v=TppqEVD1ekE
(generał) Waldemar Pawlak naszym przyjacielem jest.....
Czlowiek, ktory w swoim otoczeniu toleruje aferzystow nie moze byc
prezydentem Polski! A oto NAZWISKA POSŁÓW KTÓRZY GŁOSOWALI PRZECIWKO
WPISANIU ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO DO TEKSTU DOKUMENTU
USTANAWIAJĄCEGO DZIEŃ 25 MAJA, ROCZNICY ŚMIERCI ROTMISTRZA EUROPEJSKIM
DNIEM BOHATERÓW WALKI Z TOTALITARYZMEM. ZAPAMIĘTAJMY ICH:

Czarnecki Marek Aleksander, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski,
Olbrycht, Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka,
Geringer de Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel, Sonik, Gierek

Data: 2009-04-23 07:44:12
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 23 Apr 2009 03:44:29 +0200, konserwator napisał(a):

Grzegorz Z. wrote:
[...]

Jedno zdanie jakie można zmieścić w temacie nie wystarcza?

Teoria i praktyka.

Wzniosłe hasła i brutalna rzeczywistość.

A jeśli ja jestem spamerem to kim jest abecak?

Ja przynajmniej nie pastuję cudzych tekstów bez podania źródła, w dodatku
tych samych które pastowałem już DZIESIĄTKI razy. Naprawdę niektóre
wypociny, np. o "wrogach Chrystusa" pastował na psr i psp dziesiątki razy
na przestrzeni ostatnich lat - od roku 2006 konkretnie.

Poczytaj sobie lepiej czym jest spam, zanim się kompromitować dalej
będziesz:

http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl

Data: 2009-04-23 08:10:50
Autor: HaMMeR
Grzegorz Z. wrote:
http://interwencja.interia.pl/news?inf=1294440

-- -- -- -- -- -- --

Odnosze czasami wrazenie, ze tak intensywnie i gleboko
drazysz temat ksiezej seksualnosci, ze aby miec informacje
'z pierwszej reki', najchetniej bys ta reka uchwycil sie
ksiezulowego ptaka by miec 'pełnię danych' w tej interesujacej
cie materii!
Pytanie jedynie, czy 'PODchwytem', czy 'NAchwytem', bo szkoly sa rozne...

Data: 2009-04-23 08:26:42
Autor: antyanatinae
"Tradycja" celibatu - teoria i praktyka

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

[...]

Dawno temu modny był taki dowcip:

Spowiada się młody chłopak i mówi księdzu, że pier... kure. Ksiądz na to: a jak ją trzymałeś, za nogi czy za skrzydła? Chłopak: za nogi. Ksiądz: to dobrze , bo jak ja trzymałem za skrzydła, to mnie kurwa podrapała.
Przypominasz mi tego księdza Hammek.

P.
--
Palikot: Kaczyńscy to kurduple i tchórze!

Data: 2009-04-23 09:07:47
Autor: HaMMeR
antyanatinae wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Masz dowcipy wymozdzku z edukacyjna puenta i zycze ci takich wiecej!
Z ksiedzem w roli glownej!

Data: 2009-04-23 08:27:26
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 23 Apr 2009 08:10:50 +0200, HaMMeR napisał(a):

Grzegorz Z. wrote:
[...]

Wiecie już hammek czym różni się KC od KK ? --

Data: 2009-04-23 09:05:17
Autor: HaMMeR

Grzegorz Z. wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Hammka to sobie w rodzinie poszukaj, lewizniany
gnoju!
A na te ubeckie strachy, to mozesz brac takich kaleckich,
i pierdykowskich, bo juz boukuny sa poza twoim
  zasiegiem!
Jestes zalosny i cienki jak beret, a
temat KC czy KK moze dotyczyc ciebie w rownie
intensywnym wymiarze, matole!!
Przyswajasz ciulu?

Data: 2009-04-23 10:06:24
Autor: Grzegorz Z.

Grzegorz Z. wrote:
[...]

Jakie strachy? Czego się boisz?

Data: 2009-04-23 15:07:32
Autor: HaMMeR

Grzegorz Z. wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Aaaaaaa, to jednak MIALY BYC strachy!!
Zenua!!
Jestes prostym, nieskomplikowanym chlopina
i zebys sobie zadnych nadziei nie robil na przyszlosc,
bo tak jak chlopu z butow sloma wystaje przez cale zycie
nie dajac sie mu wyzwolic mentalnie z wlasnych kompleksow,
tak te twoje aplikowane z wdziekiem swini, 'chytre', kmieciowe
podchody i prowokacje okreslaja twoja wlasna dziadowska prewieniencje,
rwa.., swoja droga, ze ci co takim matolom daja dyplomy nie maja wstydu!
Powiedz mi kiedy mam sie bac.., bo jestem litosciwy i z czysto
altruistycznych powodow moge ci wyjsc naprzeciw:)

"Tradycja" celibatu - teoria i praktyka