Tradycyjne radiio katolickie

Data: 2013-10-22 21:01:31
Autor: abc
Tradycyjne radiio katolickie
http://www.traditionalcatholicradio.org/TCR/TCR.php

Audio Link w lewym górnym rogu.

Ramówka w U.S. Eastern Time Zone, 6 godzin później niż u nas.
Np. gdy u nas 20:50, to tam 14:50

Data: 2013-10-22 19:15:32
Autor: andal
On Tue, 22 Oct 2013 21:01:31 +0200, abc wrote:

http://www.traditionalcatholicradio.org/TCR/TCR.php

Audio Link w lewym gĂłrnym rogu.

Ramówka w U.S. Eastern Time Zone, 6 godzin później niş u nas.
Np. gdy u nas 20:50, to tam 14:50

abc,
gdzie jest 'tam'agdzie 'tutaj'

gdzie wy a gdzie my ?

Data: 2013-10-22 21:19:01
Autor: abc
[...]

Tam jest w USA, a tutaj - w Polsce.

Data: 2013-10-23 12:13:44
Autor: Aleksander
Tradycyjne radiio katolickie
Śmiesznie brzmi określenie " tradycyjne radio katolickie". To tak jakby w tradycji kościoła od wieków było radio i miało swój tradycyjny program. Może będzie popularny prom kosmiczny katolicki, albo coś jeszcze??  Kościół zawsze kojarzy sie z jakąś tradycją wymuszoną i wpojoną, ale radio nie mieści się w tych kanonach.  Tradycyjnie , to kościół jest hamulcem wszelkiego postępu , zwłaszcza technicznego.  Przywoływanie w ramach propagacji kościoła techniki , to  taka wewnętrzna sprzecznośc w założeniach.
  Mnie kościół kojarzy sie z ciemnymi murami kościołów,   ciemnymi budowlami i szemranymi facetami w sukienkach   , czarną dziurą wszelkich zachrystii i domów pasrafialnych , zakonów, itp. ... f e

Nie wiem tylko dlaczego diabeł  , piekło zwykle jest przedstawiane w kolorze czarnym  ........ podobnie jak ubiór ksiedza.

Data: 2013-10-23 18:12:56
Autor: abc
[...]

Kościół nigdy nie był przeciwny rozwojowi nauk matematyczno -
przyrodniczych, przecież właśnie sam je  uprawiał. Był natomiast przeciwny
przewrotnemu, niczym nieuzasadnionemu wykorzystywaniu odkryć naukowych do
negowania treści Bożego objawienia, a to właśnie miało miejsce w przypadku
modelu heliocentrycznego.

Kształt Ziemii, czy budowa układu słonecznego nigdy nie były dogmatami
wiary. Kościół zajmował się tymi sprawami, bo to właśnie Kościół uprawiał
naukę, prowadził uniwersytety i szkoły.

Skoro wyniki obserwacji ruchu ciał niebieskich były bliższe obliczeniom
według modelu poganina Ptolomeusza niż według modelu ks. kanonika Kopernika,
to Kościół jako instytucja racjonalna skłaniał się ku temu pierwszemu

Kto powtarza oszczerstwa o hamowaniu przez Kościół rozwoju nauk
matematyczno - przyrodniczych, niech sobie porówna poziom rozwoju tych nauk
w krajach chrześcijańskich z poziomem rozwoju tychże nauk w krajach
muzułmańskich i buddyjskich, w państwach Inków i Azteków, u australijskich
Aborygenów, czy też afrykańskich Buszmenów lub Hotentotów.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2013-10-25 01:19:29
Autor: jr

Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomości
| Śmiesznie brzmi określenie " tradycyjne radio katolickie". To tak jakby w
| tradycji kościoła od wieków było radio i miało swój tradycyjny program.

Wiek radia nie wystarczy ci dla tradycji? Tradycje peerelu nawet tyle nie mają,
a jedzie nimi od ciebie, jak od katakumb.

Tradycyjne radiio katolickie