Traffic Announcements w Polsce

Data: 2009-09-25 22:37:46
Autor: J_K_K
Traffic Announcements w Polsce

Użytkownik "Grzechu" <mclessNOSPAMPLEASE@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h9j7rg$13lc$1newsread2.aster.pl...
Traffic Announcements działa w Polsce?
Dzisiaj ku mojemu ogromnemu zdziwieniu wyłączyło mi płyte w fabrycznym radiu w Kii Ceed i przełączyło na "Jedynke" a po komunikatach powrociło do płyty.

Działa, działa - na jedynce od roku przynajmniej (a może dłużej).
Pod warunkiem, że jednakowoż przed włączeniem płyty słuchało się
jedynki właśnie.
Przy korzystaniu z transmitera już nie będzie działać.

Natomiast ponieważ jest to radio ogólnopolskie,
to siłą rzeczy nie jest to rozwiązanie najlepsze
- przykładowo słuchając kiedyś jedynki w poniedziałek w korku na gierkówce
na Warszawę, o różnych innych korkach mówili, tylko nie o tym (!)

Lokalne traffic'i RMF-u były lepsze, ale lepsze to niż nic ;-)

Ciekawe, czy o TMC ktoś kiedyś pomyśli ...

Pzdr

JKK

Traffic Announcements w Polsce