Trafiony! Zatopiony!

Data: 2010-06-16 11:37:08
Autor: Bombelek
Trafiony! Zatopiony!
Własnie rozmawiałem z Rafałem Lepudrukiem. Sprawa awe nabrała rumieńców. Jego ojciec zaniósł na Policję wydruki tego co awe wypisywał na tym forum. Policjanci się ucieszyli. Mają sprawę jak na tacy, nie narobią się, a sukces jest. Dziękowali ojcu Rafała za postawę. Byli wyraźnie antypisowscy. Nie dziwie się, ich najlepsze lata to czasy PRL.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 03:31:23
Autor: Hans Kloss
Trafiony! Zatopiony!
On 16 Cze, 11:37, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
Własnie rozmawiałem z Rafałem Lepudrukiem.

Nie ma kogoś takiego jak "rafał lepudruk" platfonsie. Nie istnieje
taki osobnik, zatem nazwanie jego rodziców kurwą i alfonsem nijak nie
moze byc przestępstwem, bo rodzice nieistniejącego gnojka również nie
istnieją więc nie można ich obrazić..
A teraz wypad stąd z powrotem na grupę dla pedryli.
J-23

Data: 2010-06-16 12:46:52
Autor: Grzegorz Z.
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 03:31:23 -0700 (PDT), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Ale na przykład już Grzegorz Z. istnieje, więc z nazywaniem go np.
"pedrylem" lepiej się powstrzymać.

Wątku na psp nie będzie a może przyjść wezwanie któregoś pięknego dnia.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-16 13:42:39
Autor: Bombelek
Trafiony! Zatopiony!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:1d6a0d0d-deb4-40e1-bdcd-58917d20ef11d37g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Słuchaj no ty, jest mi obojętne co tam sobie wykombinowałeś w tej główce. Nie intersuje mnie też jak ci często swędzi odbyt.

Pozdrowienia, ucałowania etc.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 15:27:11
Autor: Polok_Prawdziwy
Trafiony! Zatopiony!
Słuchaj no ty, jest mi obojętne co tam sobie wykombinowałeś w tej główce. Nie intersuje mnie też jak ci często swędzi odbyt.

A sparka łokrutnie censto tego HITRELOWCA swendzieć musi, bomi kiedysik pedzioł,
ze ino tak dutki zarobiać potrafi...

Azesiem kiedysik chwolił, iz wielgim kapitulistom jest i straśnie wiela dutkuw
posiado, to wnioskujem ztego, ze sparkem nałokrongło Miemcom i inksym
podruznikom nadstawio... --

Data: 2010-06-16 04:01:11
Autor: HaMMeR
Trafiony! Zatopiony!
[...]

Zapamietaj smieciu, ze tu, pomimo ostrych slow, NIKT SIE NIE PLAMI
KAPUCHOSTWEM!
Kapusty nie maja zadnych praw i zadnych zdolnosci honorowych!
Dlatego z czystym sumieniem mowie ci zalosne spier..aj pod kamien
spod ktorego przypadkiem  wypelzles!
TFU! KAPUCHY!

Data: 2010-06-16 13:53:44
Autor: Bombelek
Trafiony! Zatopiony!

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:8ca66bd1-f716-425a-8e8d-45a301b1dea5j8g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Ulżyło ci dziadek? Pobluzgaj sobie, najlepiej przy otwartym oknie. Niech sąsiedzi wiedzą jaki z ciebie chojrak.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 13:58:06
Autor: Grzegorz Z.
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 04:01:11 -0700 (PDT), HaMMeR napisał(a):

Zapamietaj smieciu, ze tu, pomimo ostrych slow, NIKT SIE NIE PLAMI
KAPUCHOSTWEM!

Jak za oknem sąsiadowi będą obrabiać samochód to też powinniśby być
"charakterni" ? --
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-16 15:04:03
Autor: HaMMeR
Trafiony! Zatopiony!
On 2010-06-16 13:58, Grzegorz Z. wrote:
[...]

A nie lepiej jest wyjsc i pomoc sasiadowi 'wziasc sprawy we wlasne rece',
anizeli zza wytluszczonej nieustanna eksploatacja firanki, telefonowac
anonimowo na policje?
No tak, ale ludziska sa w roznym stopniu 'charakterni', my sie roznimy napewno!

Data: 2010-06-16 15:31:01
Autor: Grzegorz Z.
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 15:04:03 +0200, HaMMeR napisał(a):

On 2010-06-16 13:58, Grzegorz Z. wrote:
[...]

Jeśli czujesz się na siłach - możesz dokonać zatrzymania obywatelskiego,
ale tylko po to by przekazać podejrzanych Policji.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-16 11:43:08
Autor: Neko
Trafiony! Zatopiony!
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

Własnie rozmawiałem z Rafałem Lepudrukiem. Sprawa awe nabrała rumieńców. Jego ojciec zaniósł na Policję wydruki tego co awe wypisywał na tym forum. Policjanci się ucieszyli.

Smiech na sali. Co za brednie. Nie ma zadnej policji, nie ma zadnej
sprawy. Po co tak klamiesz?

Poza tym Policja jest od walki z bandytami, a nie z kims, kto na glupim forum
napisal na kogos: "kurwa".

I jeszcze jedno. Skoro jestes tak zorientowany. Podaj PRAWDZIWE imie awe.
Samo imie bez nazwiska. I zobaczymy ile wiesz. Dla ulatwienia: literka "S" to
pierwsza litera jego imienia. :)

Data: 2010-06-16 11:48:52
Autor: Polok_Prawdziwy
Trafiony! Zatopiony!
Dla ulatwienia: literka "S" to
pierwsza litera jego imienia. :)

"świrus", "śmignienty", abo "surnienty"...?

Łobstowołbym za "śMIETNIKOż", boto bezrobotny froncek jest ipo śmietnikach
bizmesy robić musi...

Data: 2010-06-16 11:51:31
Autor: Bombelek
Trafiony! Zatopiony!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hva6ce$ji1$1news.onet.pl...
[...]

Postaraj się czytać ze zrozumieniem. Dla ułatwienia jeszcze raz: Własnie rozmawiałem z Rafałem Lepudrukiem. Sprawa awe nabrała rumieńców.
Jego ojciec zaniósł na Policję wydruki tego co awe wypisywał na tym forum. Policjanci się ucieszyli.

Nie na kogos tylko awe nazwal jego rodzicow: "kurwa i alfons". Jestem za tym by zrobić porządek z takimi draniami jak awe. Z tobą też gdybyś przekroczył granicę przyzwoitości. Nie może byc tolerancji dla chamstwa, jasne?

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 11:55:05
Autor: Neko
Trafiony! Zatopiony!
[...]

Ale ja nie o tym. Troche ze tak powiem siedzie w temacie i co nieco wiem
o policji.

Wiem, tez ze nie ma opcji, aby - ktokolwiek to jest - Lepudruk poszedl
na policje z wydrukami tekstu, ktore napisal AWE i zeby policja
nie wyrzucila go z pokoju.

Dlatego tez zapytalem o imie, a ty oczywiscie udales, ze nie bylo pytania.

Skoro jestes w tak dobrej komitywie z Lepudrukiem to zapytaj
Lepudruka o imie AWE. Czy duzo wymagam? Sprawa prosta.
Niejaki Lepudruku - jesli byl na policji - MUSI znac imie AWE i jego nazwisko.

Nie chce nazwiska, tylko imie. Nie udawaj, ze nie bylo pytania.
Po prostu odpowiedz:

JEGO IMIE BRZMI: S.....................

Data: 2010-06-16 12:00:19
Autor: raff
Trafiony! Zatopiony!
W dniu 2010-06-16 11:55, Neko pisze:
[...]

"Rozmawialem z Lepudrukiem". Buehehehe

Przeciez ty ciulu bombelkowaty to lepudruk.

Nastepny mitoman.

R.

Data: 2010-06-16 12:03:09
Autor: Neko
Trafiony! Zatopiony!
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w

"Rozmawialem z Lepudrukiem". Buehehehe

Przeciez ty ciulu bombelkowaty to lepudruk.

Nastepny mitoman.

Domyslam sie, ze ten babel to jakis Lepudruk
A za miesiac bedzie: Mikołaj Rondel.

Dlatego tez mecze go i pytam o imie. W sumie
glupota, ze daje sie w tą dziecinade wciagac, ale akurat
mam troche wolnego czasu i nudze sie... ;)

Data: 2010-06-16 12:08:36
Autor: Bombelek
Trafiony! Zatopiony!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hva7hs$n0v$1news.onet.pl...
[...]

Na komisariacie nie będziesz się nudzić! ;-)

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 12:07:15
Autor: Bombelek
Trafiony! Zatopiony!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:hva7bt$m1o$1news.onet.pl...
[...]

Następny PSYCHOPATA. Masz coś z główką ?

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 12:04:29
Autor: Bombelek
Trafiony! Zatopiony!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hva72o$li4$1news.onet.pl...
[...]

Czy wszyscy PiS-wcy są tacy ograniczeni? Dla ułatwienia jeszcze raz: Własnie rozmawiałem z Rafałem Lepudrukiem. Sprawa awe nabrała rumieńców.
Jego ojciec zaniósł na Policję wydruki tego co awe wypisywał na tym forum. Przeczytaj uwaznie zdanie przed. Rozumiesz czy jeszcze raz?  Poinformowałem Rafała, że znasz dane awe więc będziesz musiał je ujawnić albo zostaniesz uznany za wspólnika przestepcy. Ta informacja za chwilę zostanie wydrukowana i zaniesiona na Policję.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 09:49:50
Autor: Antenka
Trafiony! Zatopiony!
[...]

Bąbelek - SBlek?

A kogo to obchodzi? Jakiś tam Lepodruk hehe

Antenka

P.s. Panie zachowaj nas od wariatów! :D

Data: 2010-06-16 12:06:18
Autor: Neko
Trafiony! Zatopiony!
[...]

I na tym koncze z toba dyskusje. Kiedys myslalem, ze jestes jednym z
niewielu
na tej grupie z ktorym jeszcze mozna pogadac. Ale widac, ze sie pomylilem.
Jestes dzieciakiem.

Szkoda mi na ciebie czasu, brachu.

EOT

Data: 2010-06-16 13:40:04
Autor: Bombelek
Trafiony! Zatopiony!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hva7ns$njk$1news.onet.pl...
[...]

Ja też miałem taką nadzieję, że trafiłem na kogoś normalnego. Niestety okazałeś się kolejnym psychopatą z PiS.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 19:47:45
Autor: boukun
Trafiony! Zatopiony!

[...]

Ostatnio było głośno, że na wniosek poszkodowanych, znieważanych osób w internecie, policja wszczyna śledztwo...
Oczywiście chodzi tu o osoby znieważane, znane z nazwiska, nie wystepujące na grupach dyskusyjnych pod nickiem...

boukun

boukun

Data: 2010-06-16 14:30:13
Autor: cyc
Trafiony! Zatopiony!

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c189e9f$0$17104$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ave jest dla mnie zerem i jednym z najglupszych , jesli nie najglupszym grupowiczem . Mam go od jakiegos czasu w filtrze i dobrze mi z tym bo obcowanie z g;upota zawsze mnie mierzilo .
Nie rozumiem jednak postawy Lepodruka , ktory odwazyl sie na tak drastyczne postawienie sprawy .
Ta grupa ma specyficzny klimat i jej sila jest to , ze kazden pisze tu bez skrepowania ,  obnazajac tym samym  swoje nawyki , kulture , wrazliwosc itp. Polityka jest tylko swoista kanwa do tego procederu .
Gdyby w ten sposob grupe traktowali wszyscy i  korzystali z sadow dla szukania sprawiedliwosci i obrony swojego lub rodziny honoru , to przypuszczam nie byloby nikogo , kto nie zetknalby sie z wymiarem sprawiedliwosci .
Bluzgi tutaj , rowniez te niewybredne , sa czescia grupowej "retoryki " i choc ich sila przekonywania jest zerowa , maja swoja wieloletnia tradycje .
Ave jest glupi , wyjatowo chamowaty i mocno przegina skupiajac sie na odwersazu zadziej lub wcale na temaci dyskusji ale zeby kierowac na niego sprawe do sadu , to jeszcze wieksze przegiecie . W tej materii jestem po stronie ave , choc jego praktyki obrazania i to w sposob tak drastyczny , tym najblizszej rodziny grupowiczow uwazam za wyjatkowo swinskie . Nie pierwszy to juz raz zdarza sie to na grupie . Celowal w tych praktykach colgeits , czy inny znany na grupie zyd  , wielbiciel Izraela , cvel , czy cos podobnego , no w kazdym razie wlasnie z tych .
Ave widac podjal ich niechlubne dzielo ale tez przez wiekszosc grupowczow byl i jest ognorowany . Mysle , ze to wystarczy .
Apeluje wiec do Lepodruka , daj sobie spokoj i nie bewirze powaznie i tego co wypisuje ave i tego co czesto inni grupowicze pisza . To jest zabawa , czesto chamska ale jednak zabawa . W piaskownicy dzieci tez obrazaja swoich rodzicow , czy i wtedy skladasz Ty lub rodzice skargi do sadu ? .
Wymagac od ave rzeczowosci lub kultury to niedorzeczosc ale sprawa w sadzie jest jeszcze wieksza niedorzecznoscia .

cyc

Data: 2010-06-16 14:56:00
Autor: Piotr
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 14:30:13 +0200, cyc napisał(a):

[...]

W zasadzie się zgadzam, poza oceną postaci, to reszta jest OK. Myślę, że ta rozgrywka z ave ma na celu wyeliminowanie gracza a nie obronę
honoru.
Świństwo jakiegoś przebierańca, bo ten Lepiejdruk to jakiś przechrzczony
stary grupowicz. Klon Warzywnego.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-16 06:09:17
Autor: zbig
Trafiony! Zatopiony!
On 16 Cze, 14:56, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Wed, 16 Jun 2010 14:30:13 +0200, cyc napisa (a):

> [...]

> rodzicow , czy i wtedy skladasz Ty lub rodzice skargi do sadu ? .
> Wymagac od ave rzeczowosci lub kultury to niedorzeczosc ale sprawa w sadzie

W zasadzie si zgadzam, poza ocen postaci, to reszta jest OK.
My l , e ta rozgrywka z ave ma na celu wyeliminowanie gracza a nie obron
honoru.
wi stwo jakiego przebiera ca, bo ten Lepiejdruk to jaki przechrzczony
Czego to wa ku stwo nie zrobi:http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/45...
0c6a7b11a64?hl=pl&q=zagoni%C5%82em+do+pa%C5%82y+boukun#3ec3d0c6a7b11a64http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/84...
09edc1d10f

Myślę , że bombelek i lepudruk to jedna i ta sama osoba. Był tu kiedyś
taki opix, który pisywał na dwa nicki i udawał dwie różne osoby. Nie
bardzo wierzę, iż rzeczywiście jakaś sprawa przeciw awe została
wszczęta. Zawracanie głowy.

Data: 2010-06-16 15:15:53
Autor: Piotr
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 06:09:17 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

[...]

A mnie się wydaje, że coś jest na rzeczy. Może nie tak jak opisuje to ten
przebieraniec, ale jednak świnię jakiś bydlak podłożył temu młodzieńcowi.
Piotr

Data: 2010-06-16 15:29:36
Autor: Neko
Trafiony! Zatopiony!
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał

A mnie się wydaje, że coś jest na rzeczy. Może nie tak jak opisuje to ten
przebieraniec, ale jednak świnię jakiś bydlak podłożył temu młodzieńcowi.
Piotr

A zwrociliscie uwage, ze awe w ogole sie nie odezwal?

Czyzby macki sprawiedliwosci juz go powalily i wsadziły do lochu ? ;)

A powaznie: nie ma zadnej sprawy.

Data: 2010-06-16 15:40:13
Autor: Polok_Prawdziwy
Trafiony! Zatopiony!
A mnie się wydaje, że coś jest na rzeczy. Może nie tak jak opisuje to ten
przebieraniec, ale jednak świnię jakiś bydlak podłożył temu młodzieńcowi.

Fakfaktem Pietrosku, ze zmierziło bymie to łokrutnie, jakby wtosik napowaznie
natom AWEMARYNEM zakapowoł i zgodzom siem ztobom, a właściwie z
CYCKIEMKLAPNINTYM, ze niepotseba takich cyrkusuw wyprawiać...

Ale NAMIŁOść do MATKIJEZUSICKOWEJNIGDYNIEPSEMOLESTOWANEJ - nienazywej tego
PSYGŁUPA "młodzińcem", bomie zaroski straśnie w łodbytnicy scypie...!!!

Data: 2010-06-16 15:57:25
Autor: Piotr
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 15:40:13 +0200, Polok_Prawdziwy napisał(a):

Ale NAMIŁOść do MATKIJEZUSICKOWEJNIGDYNIEPSEMOLESTOWANEJ - nienazywej tego
PSYGŁUPA "młodzińcem", bomie zaroski straśnie w łodbytnicy scypie...!!!

Tak się przedstawiał.
Piotr

Data: 2010-06-16 15:55:55
Autor: Polok_Prawdziwy
Trafiony! Zatopiony!
> [...]

> PSYGŁUPA "młodzińcem", bomie zaroski straśnie w łodbytnicy scypie...!!!

Jak cisiem "Adolfo Hitler" psedsatwi, totes mutak godać bedzies...?

Data: 2010-06-16 18:56:18
Autor: raff
Trafiony! Zatopiony!
W dniu 2010-06-16 15:57, Piotr pisze:
Dnia Wed, 16 Jun 2010 15:40:13 +0200, Polok_Prawdziwy napisał(a):

Ale NAMIŁOść do MATKIJEZUSICKOWEJNIGDYNIEPSEMOLESTOWANEJ - nienazywej tego
PSYGŁUPA "młodzińcem", bomie zaroski straśnie w łodbytnicy scypie...!!!

To nie od tego.

R.

Data: 2010-06-16 15:26:17
Autor: cyc
Trafiony! Zatopiony!

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:90edfe1f-e337-4e87-bb9b-61be72f64570e5g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

taki opix, który pisywał na dwa nicki i udawał dwie różne osoby. Nie
bardzo wierzę, iż rzeczywiście jakaś sprawa przeciw awe została

W zasadzie i ja nie wierze . tymbardziej , ze ow Lepodruk jest postacia rownie fikcyjna  w sensie osobowym  jak  "cyc " , "Piotr" , czy " zbig " . Jest to wiec z punktu widzenia prawa nikt , lub ktos ale tylko w wirtualnym a wiec nieistniejacym swiecie .
Mysle jednak ,ze ten ewenement z sadem , jest doskonala przeslanka do tego aby wielu tutaj unaocznic , ze pisywanie na grupe to tylko zabawa !! . Dotyczy to glownie mlodych , ktorzy sadza , ze swoim pisaniem tu sa w stanie wplywac na polityczna rzeczywistosc . Nikt rozsadny a tymbardziej madry nie bierze powaznie tego co tutaj sie pisze bo czy ktos odwazylby sie mowic jezykiem jaki tu sie uzywa na codzien i to do obcych osob ? watpie a nawet jesliby taki sie znalazzl to bylby odczytywany jako "psychiczny " .
Jedni wylewaja tu swoje frustracje , inni setnie sie bawia , jeszcze inni szlifuja jezyk i styl ale rzadko ktory wierzy w skutecznosc " nawracania" na swoja ideologie i w skutecznosc sianej tu propagandy . Po co wiec tak powazne podchodzenie do rodzacych sie tu problemow ? .

cyc

Data: 2010-06-16 15:34:47
Autor: Piotr
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 15:26:17 +0200, cyc napisał(a):

 Po co wiec tak powazne podchodzenie do rodzacych sie tu problemow ? .

Bo nawet te wirtualne byty tworzą jednak jakieś środowisko. No i, każda
patologia ma jednak swoje reguły, he, he.
Piotr

Data: 2010-06-16 18:55:36
Autor: raff
Trafiony! Zatopiony!

UĹźytkownik "Neko"<miglce@_bez_spamu.wp.pl>  napisał w wiadomości
[...]

Nie, to jakis mlody ciulik.

R.

Data: 2010-06-16 15:27:02
Autor: Neko
Trafiony! Zatopiony!
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

[...]

Czasem zdarzy sie cos belkotnac Cycowi z sensem. Ale dlaczego tak rzadko?

Data: 2010-06-16 15:39:35
Autor: MH
Trafiony! Zatopiony!

Ave jest dla mnie zerem i jednym z najglupszych , jesli nie najglupszym grupowiczem . Mam go od jakiegos czasu w filtrze i dobrze mi z tym bo obcowanie z g;upota zawsze mnie mierzilo .

I słusznie !!

[...]

Co do drugiego zdania , zgadzam się z Tobą. "Kulturalne bluzgi" , nawet wobec
adwersarza są tutaj przyjętą normą i pomimo faktu , że czasem wyjątkowo
niesmaczne są tutaj zwyczajowo akceptowalne. Oczywistaoczywistość , prym w tym
wiodą żołnierze prezesa. Co do pierwszego zdania , w całej rozciągłości nie
zgadzam się z Tobą. Po pierwsze , pewne granice zostały DRASTYCZNIE
przekroczone. Po drugie , w/g ralacji Bombelka , to nie Lepudruk lecz jego
rodzice podjęli stosowne działania. Biorąc pod uwagę treść i formę , wypowiedzi
awego , wcale się nie dziwię..

[...]

Mój komentarz j/w .

Bluzgi tutaj , rowniez te niewybredne , sa czescia grupowej "retoryki " i choc ich sila przekonywania jest zerowa , maja swoja wieloletnia tradycje .

Komentarz j/w .

[...]

I tu jest sedno sprawy. Chamstwo i arogancja nie może być usprawiedliwana
głupotą. Ot , chociażby jak sprawca wypadku drogowego nie może powoływać się na
okolizności łagodzące , gdyż słabo widział , bo był na bani. Norma grupy jest w
zasadzie zachowywana przez większość. Jest jednak wyjątek... Zwykły wrzód .  I
bardzo dobrze , że ktoś chce go usunąć ze zdrowego organizmu psp.

Nie pierwszy to juz raz zdarza sie to na grupie . Celowal w tych praktykach colgeits , czy inny znany na grupie zyd  , wielbiciel Izraela , cvel , czy cos podobnego , no w kazdym razie wlasnie z tych .

Hmm , chyba nie aż tak. No chyba , że coś przeoczyłem.

Ave widac podjal ich niechlubne dzielo ale tez przez wiekszosc grupowczow byl i jest ognorowany . Mysle , ze to wystarczy .

Nie wystarczy !!!

Apeluje wiec do Lepodruka , daj sobie spokoj i nie bewirze powaznie i tego co wypisuje ave i tego co czesto inni grupowicze pisza . To jest zabawa , czesto chamska ale jednak zabawa .

Obrażanie w tak niewybredny sposób rodziców przestaje być zabawne.

W piaskownicy dzieci tez obrazaja swoich rodzicow , czy i wtedy skladasz Ty lub rodzice skargi do sadu ? .

Przestań !!!  Porównanie kompletnie bezsensowne !!

Wymagac od ave rzeczowosci lub kultury to niedorzeczosc ale sprawa w sadzie jest jeszcze wieksza niedorzecznoscia .

W tym konkretnym przypadku jest to jak najbardziej uzasadnione.

MH

Data: 2010-06-16 20:06:51
Autor: boukun
Trafiony! Zatopiony!

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00000cc7.4c18d417newsgate.onet.pl...

[...]

Jaki zdrowy organizm? A głupi Piotruś?
Całość bez sensu...
Anonimy nie mają osobowości prawnej...

boukun

Data: 2010-06-16 11:50:26
Autor: jadrys
Trafiony! Zatopiony!
W dniu 2010-06-16 11:37, Bombelek pisze:
[...]

E tam, moim zdaniem niepotrzebny ambaras. awe powinien przeprosić publicznie rodziców Rafała i po sprawie. Teraz będzie sprawa się ciągnąć latami. będzie odwoływanie się to  że młody że głupi itd., a i tak nic więcej jak przeprosiny nie zostanie zasądzone.

Data: 2010-06-16 11:55:34
Autor: Neko
Trafiony! Zatopiony!
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w

[...]

Czy nie rozumiesz, ze to wszystko pic na wode fotomontaz???

Data: 2010-06-16 12:04:24
Autor: jadrys
Trafiony! Zatopiony!
[...]

Istnieje co prawda taka możliwość, ale ja nie mam podstaw żeby kwestionować tego  co napisał "Bombelek".

Data: 2010-06-16 12:05:47
Autor: Bombelek
Trafiony! Zatopiony!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hva73l$lkj$1news.onet.pl...
[...]

Zobaczysz ten fotomontaż na komisariacie. Znasz dane awe więc musisz je teraz ujawnić albo będziesz wspólnikiem przestępcy.

--

Bąbelek.

Data: 2010-06-16 11:59:06
Autor: Bombelek
Trafiony! Zatopiony!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hva6ph$kjj$1news.onet.pl...
[...]

Rodzice Rafała na pewno nie puszczą tegio płazem. Z tego co wiem ojciec jest znany w środowisku biznesu i nie tylko. Dziadek był szychą w jakimś ważnym urzędzie. Są zdecydowani na dopięcie swego.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 12:01:27
Autor: Neko
Trafiony! Zatopiony!
[...]

BUAHAHAHAHAHAHAHHA :))))))))))))))))))))))))))))))

Data: 2010-06-16 12:04:17
Autor: jadrys
Trafiony! Zatopiony!
W dniu 2010-06-16 11:59, Bombelek pisze:

[...]

Oj to trochę komplikuje sprawę.. Ojciec Rafała nie może sobie pozwolić żeby ta sprawa rozeszła się po kościach.. Aż mi trochę żal tego awe...

Data: 2010-06-16 12:07:54
Autor: Neko
Trafiony! Zatopiony!
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w

Oj to trochę komplikuje sprawę.. Ojciec Rafała nie może sobie pozwolić żeby ta sprawa rozeszła się po kościach.. Aż mi trochę żal tego awe...

Ta grupa to jakis Matrix :)

Szukam normalnych, czy sa tu tacy ???

Data: 2010-06-16 12:12:54
Autor: Neko
Trafiony! Zatopiony!
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

Jest Jogi.

Ja do dzisiaj nie wiem kim jest Jogi, to sie nie wypowiem.

Ale byl tu jeden normalny. Jednak zniknal. Nazywal sie Pit Kowalski czy jakos.
Cholerny Matrix. Dobrze, ze jest przycisk Reset. ;)

Data: 2010-06-16 13:31:08
Autor: Bombelek
Trafiony! Zatopiony!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hva7ji$n4p$1news.onet.pl...
[...]

A mi nie żal. Jeżeli nie ukróci się jego wybryków wyrośnie z niego bandyta.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 20:08:59
Autor: boukun
Trafiony! Zatopiony!

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c18a066$0$2596$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A kto to jest ten Rafał i jego rodzice? W jaki sposób zostały niby naruszone ich dobra osobiste?

boukun

Data: 2010-06-16 13:35:03
Autor: Piotr
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 11:50:26 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Najpierw by ktoś taki musiał istnieć. :-)
A i wtedy sprawa wątpliwa, biorac pod uwagę genius loci.
Piotr

Data: 2010-06-16 15:52:15
Autor: jadrys
Trafiony! Zatopiony!
W dniu 2010-06-16 13:35, Piotr pisze:
[...]

Ktoś został obrażony, a więc istnieje. Obrażanie czyichś rodziców to nie taka błahostka - nawet na grupie dyskusyjnej.

Data: 2010-06-16 12:17:14
Autor: Panslavista
Trafiony! Zatopiony!

"Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote in message news:4c189b40$0$2590$65785112news.neostrada.pl...
[...]

kapusta

Data: 2010-06-16 12:17:23
Autor: Neko
Trafiony! Zatopiony!
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w

kapusta

Dzisiaj na obiad bedzie? A co do kapusty?

Data: 2010-06-16 13:40:41
Autor: Bombelek
Trafiony! Zatopiony!

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c18a4b2$0$17097$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Seler ;-)

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 12:41:08
Autor: rAzor
Trafiony! Zatopiony!
Darz bór! Użytkownik... he he - Bombelek raczył napisać:
Własnie rozmawiałem z Rafałem Lepudrukiem. Sprawa awe nabrała rumieńców.

Ta? No to ja też lecę i załatwię Lepierdziuka na cacy. I przy okazji Hienia Skalimoskiego (tego od qq) i Kurwa-Kaweckiego. Ja was wszystkich pozałatwiam! he he he :-D
Wy, platfuchy jesteście niczym Gang Olsena. CYMBAŁY!
--
"Chciałbym coś ci powiedzieć. Coś, czego jeszcze nie wiesz. Ale my na K-Pax żyjemy wystarczająco długo, aby to odkryć - wszechświat się rozszerza. Potem zapadnie się w sobie i ponownie się będzie rozszerzać. Ten proces będzie trwać wiecznie. Nie wiesz tego, że gdy wszechświat ponownie zacznie się rozszerzać, wszystko będzie takie samo. Każdy błąd jaki popełniłeś teraz popełnisz ponownie. Powtórzysz każdy swój błąd za każdym razem gdy wszechświat będzie się rozrastał, i będzie to trwać wiecznie. Dlatego radzę tobie, abyś tym razem zrobił to dobrze, ponieważ *teraz* jest wszystkim co posiadasz."

Data: 2010-06-16 13:43:46
Autor: Bombelek
Trafiony! Zatopiony!

Użytkownik "rAzor" <pisz.pan.na.kowno@na.kowno!.pl> napisał w wiadomości news:hva9n9$tmj$1news.onet.pl...
[...]

Co to za brednie? Jakiś kolejny psychopata?

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 14:07:18
Autor: MH
Trafiony! Zatopiony!
[...]

Po przeczytaniu "dyskusji" , zauważam , że wielu zwolenników PiS ( to jest skrót
od PRAWO i SPRAWEDLIWOŚĆ) poniekąd wzięło w obronę niejakiego awe. Wobec
słusznego dociekania przez rodziców Lepudruka Prawego i Sprawiedliwego osądzenia
osoby , która dupuściła się bardzo poważnego naruszenia dóbr osobistych , owa
obrona sprawcy pokazuje hipokryzję zwolenników partii prezesa. No i odwracają
"kota ogonem" i zamiast odnieść się do meritum , przyklejają Ci łatkę kapusia.

Oniegdaj sprawca w swoim zacietrzewieniu posłał mi posta na priva. Nienawiść do
niesympatyków braci była tak wielka , że zapomniał wykasować swoją sygnaturkę.
No i jest znany z imienia i nazwiska. Ze względu na zawartość posta ,
postanowiłem go upublicznić tu na psp , mając nadzieję , że facet trochę się
zastanowi zanim zacznie obrażać. Mogłem zrobić to samo co rodzice Lepudruka.
Tak jak napisał Jądrys , psp to nie Wersal. Są jednak pewne granice , których
przekraczać NIE WOLNO !!!

Nie pamiętam , musiałbym poszperać w starych mailach na priv (sporadycznie z
niego korzystam) , ale wystarczy przejrzeć archiwum psp marzec/kwiecień 2009 i
facet jest namierzony.

MH

Data: 2010-06-16 14:20:05
Autor: Piotr
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 14:07:18 +0200, MH napisał(a):

Nie pamiętam , musiałbym poszperać w starych mailach na priv (sporadycznie z
niego korzystam) , ale wystarczy przejrzeć archiwum psp marzec/kwiecień 2009 i
facet jest namierzony.

Kolejny uprzejmy donosiciel, he, he...
Co za towarzycho postsowieckie.
Piotr

Data: 2010-06-16 14:28:22
Autor: MH
Trafiony! Zatopiony!
> [...]

> niego korzystam) , ale wystarczy przejrzeć archiwum psp marzec/kwiecień 2009 i

============

Ja tylko szanuję prawo i sprawiedliwość. Dla ciebie to tylko puste słowa...

MH

Data: 2010-06-16 14:39:41
Autor: Piotr
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 14:28:22 +0200, MH napisał(a):

Ja tylko szanuję prawo i sprawiedliwość. Dla ciebie to tylko puste słowa...

Nie udawaj głupszego niż jesteś... Włażenie tu, do tego gniazda os, pyskowanie i później lecenie z wynikami na milicję, to czyte skurwysyństwo. Nawet taki baran jak ty powinien to rozumieć. A nie rozumiesz bo ci tak wygodniej.
Piotr

Data: 2010-06-16 14:41:03
Autor: MH
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 14:28:22 +0200, MH napisał(a):

> Ja tylko szanuję prawo i sprawiedliwość. Dla ciebie to tylko puste słowa...

Nie udawaj głupszego niż jesteś... Włażenie tu, do tego gniazda os, pyskowanie i później lecenie z wynikami na milicję, to czyte sk.rwysyństwo. Nawet taki baran jak ty powinien to rozumieć. A nie rozumiesz bo ci tak wygodniej.
============

Jeszcze raz... Napisałem wyraźnie , że są pewne granice , pewne niepisane normy
, które są tutaj przez wszystkich przestrzegane. No może prawie wszystkich..
I wcale mnie nie dziwi , że rodzice Lepudruka tak zareagowali.. Jeżeli tego nie
jesteś w stanie pojąć , to nie moja wina.

MH

Data: 2010-06-16 14:51:23
Autor: Piotr
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 14:41:03 +0200, MH napisał(a):

[...]

To jeszcze raz mi to przybliż, czyli jak taki wałkun mnie wyzywał od
skurwysynów, to ja mam wysłać matkę na milicję?
Na prawdę?!
Piotr

Data: 2010-06-16 14:55:18
Autor: MH
Trafiony! Zatopiony!

To jeszcze raz mi to przybliż, czyli jak taki wałkun mnie wyzywał od
sku.wysynów, to ja mam wysłać matkę na milicję?
Na prawdę?!

==================

Udajesz , czy naprawdę jesteś tak ograniczony?! Czy Boukun kiedykolwiek wyzywał
twoją matkę ? NIE !!  I tu jest kolosalna różnica pomiędzy relacjami
Boukun/Piotr , a awe/Lepudruk. Albo nie znasz przyczyny konfliktu , albo rżniesz
głupa , albo jesteś głupek ...

MH

Data: 2010-06-16 15:11:09
Autor: Piotr
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 14:55:18 +0200, MH napisał(a):

[...]

To nie wysyłać starej na MO? Bo już nie wiem... Albo poślę ją na ciebie, w
koncu wyzywasz mnie od głupków, a to z pewnością ją obraża. :-)
Piotr

Data: 2010-06-16 15:33:34
Autor: Neko
Trafiony! Zatopiony!
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał

To nie wysyłać starej na MO? Bo już nie wiem... Albo poślę ją na ciebie, w
koncu wyzywasz mnie od głupków, a to z pewnością ją obraża. :-)

To dobry argument! Matka jest urazona, ze syn zostal wyzwany.
Powinna pojsc na policje! ;)

Data: 2010-06-16 15:37:32
Autor: Piotr
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 15:33:34 +0200, Neko napisał(a):

To dobry argument! Matka jest urazona, ze syn zostal wyzwany.
Powinna pojsc na policje! ;)

No to już ją wysyłam. :-)
Piotr
PS. Na tego Bąblolepidruka też poślę, on obraża samym swoim byciem,
wszystkich myślących ludzi.

Data: 2010-06-16 15:32:52
Autor: Neko
Trafiony! Zatopiony!
[...]

A co za roznica, czy ktos wyzywa mnie od skurwysynow czy mego ojca?

Jaka to roznica? W logice Lepodruka vel. Babla nalezy isc na policje.
ZAWSZE

Poza tym "jestes glupek" juz nalezaloby pojsc na policje?

A mozna hurtowo? ;)

Data: 2010-06-16 18:53:00
Autor: raff
Trafiony! Zatopiony!
W dniu 2010-06-16 14:55, MH pisze:

[...]

twoją matkę ? NIE !!  I tu jest kolosalna róşnica pomiędzy relacjami
Boukun/Piotr , a awe/Lepudruk. Albo nie znasz przyczyny konfliktu , albo rĹźniesz
głupa , albo jesteś głupek ...

MH

Jak to MHamek widzi przewiny po jednej stronie, ale po drugiej juz nie ;-)

R.

Data: 2010-06-16 20:22:35
Autor: boukun
Trafiony! Zatopiony!

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00000cbe.4c18c9b6newsgate.onet.pl...

[...]

Ten psychopata łże i  w każdym jego napastliwym poście udowadnia, że jest odwrotnie. I przyjdzie czas, że się głupi Piotruś doigra, bo w przeciwieństwie do tego anonima, ja jestem w całej Polsce znany jako Jarosław Niedźwiecki, z imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, i wielu, wielu innych danych osobowych.. boukun to jest mój znany pseudonim literacki, co jest również znane w mediach, nie tylko w internecie. A głupi Piotruś nawet jak jest anonimem, stale narusza wszelkimi wyzwiskami moje dobra osobiste...

Nie długo będzie trzeba czekać...

boukun

Data: 2010-06-17 08:41:13
Autor: Piotr
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 20:22:35 +0200, boukun napisał(a):

A głupi Piotruś nawet jak jest anonimem, stale narusza wszelkimi wyzwiskami moje dobra osobiste...

Nie długo będzie trzeba czekać...

Życzę powodzenia ciotuniu, to ciekawe musi być jak  s w o i m i
wypowiedziami naruszasz własne dobra, tłuczku. A teraz poujadaj po pedalsku:

Data: 2010-06-17 11:38:05
Autor: boukun
Trafiony! Zatopiony!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hvcg24$k9r$1speranza.aioe.org...
[...]

A nie mówiłem, na krótko łże kanalia próbuje się przedstawić w innym świetle...

Pedziu flirtuje, czai się i robi podchody, czuje się zwabiony, he, he.

Masz bezwstydny, uzależniony pedale...

Prosisz się o pałę, to ssij głupi pedale, ssij!

No proszę, upośledzony umysłowo pedalisko głupi Piotruś już się przymila.

A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi laskę
zrobić...

No to ssij, ssij pedale...

boukun

Data: 2010-06-17 12:56:49
Autor: Piotr
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Thu, 17 Jun 2010 11:38:05 +0200, boukun napisał(a):

A nie mówiłem, na krótko łże kanalia próbuje się przedstawić w innym świetle...

Ja?! :-)
Wesoła wałkuńska ciotunia z ciebie, he, he...
No poujadaj troszkę po pedalsku, tak jak lubisz:

Data: 2010-06-16 15:10:51
Autor: HaMMeR
Trafiony! Zatopiony!
On 2010-06-16 14:07, MH wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

'Namierzyc' mozna KAZDEGO z tej listy! To jest zawsze tylko kwestia czasu,
a zatem, jesli bede dysponowal owym oraz bede mial ochote, to 'namierze' ciebie,
a poniewaz nic zlego nie widzisz w upublicznianiu danych, ktore ci sie trafily
przypadkowo, jak slepej kurze ziarno, to pytam sie ciebie tylko raz!
Czy mam twoje dane (nazwisko, imie i adres oraz miejsce pracy) UPUBLICZNIC?!
Zauwaz, ze daje ci mozliwosc, jakiej ty nie dales awe, a wiec odpowiedz!

Data: 2010-06-16 15:12:56
Autor: Piotr
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 15:10:51 +0200, HaMMeR napisał(a):

[...]

Chwilę mnie nie było... To ten postsowiet MH upublicznił dane awe'go?
Piotr

Data: 2010-06-16 15:34:32
Autor: Neko
Trafiony! Zatopiony!
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał

Chwilę mnie nie było... To ten postsowiet MH upublicznił dane awe'go?

NIE UPUBLICZNIL!

To tylko takie pieprzenie. Ani kawalka danych nie puscil. Tez nie wiem do czego
on pije.

Data: 2010-06-16 15:35:52
Autor: HaMMeR
Trafiony! Zatopiony!
On 2010-06-16 15:12, Piotr wrote:
[...]

Po inmieniu i nazwisku jesli mnie pamiec nie myli, co za szuja!

Data: 2010-06-16 15:38:46
Autor: Piotr
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 15:35:52 +0200, HaMMeR napisał(a):

Po inmieniu i nazwisku jesli mnie pamiec nie myli, co za szuja!

A możesz sprawdzić?
Piotr

Data: 2010-06-16 15:35:02
Autor: Neko
Trafiony! Zatopiony!
[...]

Dwa razy czytalem tego posta. I ani na jote danych awe nie widze. Moze one
sa dla wtajemniczonych? :)

Data: 2010-06-16 15:51:56
Autor: HaMMeR
Trafiony! Zatopiony!
On 2010-06-16 15:35, Neko wrote:
[...]

-- -- -- -- -- --

Ale widzisz, ja pamietam ten fakt! Zdziwilem sie mocno, a nie reagowalem
wtedy, bo mialem pewne sprawy wazne do zalatwienia, wiec odpuscilem.

Data: 2010-06-16 15:53:07
Autor: Polok_Prawdziwy
Trafiony! Zatopiony!
Nie pamiętam , musiałbym poszperać w starych mailach na priv (sporadycznie z
niego korzystam) , ale wystarczy przejrzeć archiwum psp marzec/kwiecień 2009 i
facet jest namierzony.

Noto cemuś tak łodrazu, Kumie niegodoł...!?

- nimasprawy, niepotseba łodrazu kapować tego ymtelygenta - mozemy siem razem
wybrać na krutkom rozmowem do Gdańcka

Zapomocom łokowitki i poru ergumentuw wyjaśnimy mu, jak kurtularne chopy
deskutujom...

Data: 2010-06-16 16:04:19
Autor: MH
Trafiony! Zatopiony!
> [...]

wybrać na krutkom rozmowem do Gdańcka

Zapomocom łokowitki i poru ergumentuw wyjaśnimy mu, jak kurtularne chopy

No dyć racjem mos..  Ino cosik mnie siem wydawo , ze lepij ciutkem pocekać az
wakacje siem zacnom.. Psy tej okazji mogemy siem naplazem wybroć i jakiesik
młodziutkie śtudemntki psypseć ku ziemi...

MH

Data: 2010-06-16 16:12:03
Autor: Polok_Prawdziwy
Trafiony! Zatopiony!
> [...]
wakacje siem zacnom.. Psy tej okazji mogemy siem naplazem wybroć i jakiesik
młodziutkie śtudemntki psypseć ku ziemi...

Mosiemrozumieć...!!!

- wpirw z AWEMARYNOM sprawem łobgodomy, bo długo to niepotrwo, a potem ina
plazem łocystom wybrać siem mozemy..!
Nakońcu na jakisik damcing, a u hotala, toci jus tłumacyć niemusem...

A łatwo teroski ło modziutkie Maryśki, bo na wakacyje psyrobić sem chcom, toi
sparek wsendzie nadstowiajom - wincyj chentnych, jak klijemtuw, jest wcym wybirać...

PS - zastsegom sem tom z winksymi cycorami, botakie straśnie uwielbiom...!

Data: 2010-06-16 18:23:53
Autor: raff
Trafiony! Zatopiony!
W dniu 2010-06-16 16:04, MH pisze:
[...]

Powiedz kiedy. Wezme ze soba jakiegos bejsbola.

Albo czekan. Ten jest najlepszy do wymiany argumentow. tylko ciezko go wyjac potem z glowy.

R.

Trafiony! Zatopiony!