Trafiony! Zatopiony!

Data: 2010-06-16 03:31:23
Autor: Hans Kloss
Trafiony! Zatopiony!
On 16 Cze, 11:37, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
Własnie rozmawiałem z Rafałem Lepudrukiem.

Nie ma kogoś takiego jak "rafał lepudruk" platfonsie. Nie istnieje
taki osobnik, zatem nazwanie jego rodziców kurwą i alfonsem nijak nie
moze byc przestępstwem, bo rodzice nieistniejącego gnojka również nie
istnieją więc nie można ich obrazić..
A teraz wypad stąd z powrotem na grupę dla pedryli.
J-23

Data: 2010-06-16 12:46:52
Autor: Grzegorz Z.
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 03:31:23 -0700 (PDT), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Ale na przykład już Grzegorz Z. istnieje, więc z nazywaniem go np.
"pedrylem" lepiej się powstrzymać.

Wątku na psp nie będzie a może przyjść wezwanie któregoś pięknego dnia.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-16 13:42:39
Autor: Bombelek
Trafiony! Zatopiony!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:1d6a0d0d-deb4-40e1-bdcd-58917d20ef11d37g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Słuchaj no ty, jest mi obojętne co tam sobie wykombinowałeś w tej główce. Nie intersuje mnie też jak ci często swędzi odbyt.

Pozdrowienia, ucałowania etc.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 15:27:11
Autor: Polok_Prawdziwy
Trafiony! Zatopiony!
Słuchaj no ty, jest mi obojętne co tam sobie wykombinowałeś w tej główce. Nie intersuje mnie też jak ci często swędzi odbyt.

A sparka łokrutnie censto tego HITRELOWCA swendzieć musi, bomi kiedysik pedzioł,
ze ino tak dutki zarobiać potrafi...

Azesiem kiedysik chwolił, iz wielgim kapitulistom jest i straśnie wiela dutkuw
posiado, to wnioskujem ztego, ze sparkem nałokrongło Miemcom i inksym
podruznikom nadstawio... --

Trafiony! Zatopiony!