Trafiony! Zatopiony!

Data: 2010-06-16 12:41:08
Autor: rAzor
Trafiony! Zatopiony!
Darz bór! Użytkownik... he he - Bombelek raczył napisać:
Własnie rozmawiałem z Rafałem Lepudrukiem. Sprawa awe nabrała rumieńców.

Ta? No to ja też lecę i załatwię Lepierdziuka na cacy. I przy okazji Hienia Skalimoskiego (tego od qq) i Kurwa-Kaweckiego. Ja was wszystkich pozałatwiam! he he he :-D
Wy, platfuchy jesteście niczym Gang Olsena. CYMBAŁY!
--
"Chciałbym coś ci powiedzieć. Coś, czego jeszcze nie wiesz. Ale my na K-Pax żyjemy wystarczająco długo, aby to odkryć - wszechświat się rozszerza. Potem zapadnie się w sobie i ponownie się będzie rozszerzać. Ten proces będzie trwać wiecznie. Nie wiesz tego, że gdy wszechświat ponownie zacznie się rozszerzać, wszystko będzie takie samo. Każdy błąd jaki popełniłeś teraz popełnisz ponownie. Powtórzysz każdy swój błąd za każdym razem gdy wszechświat będzie się rozrastał, i będzie to trwać wiecznie. Dlatego radzę tobie, abyś tym razem zrobił to dobrze, ponieważ *teraz* jest wszystkim co posiadasz."

Data: 2010-06-16 13:43:46
Autor: Bombelek
Trafiony! Zatopiony!

Użytkownik "rAzor" <pisz.pan.na.kowno@na.kowno!.pl> napisał w wiadomości news:hva9n9$tmj$1news.onet.pl...
[...]

Co to za brednie? Jakiś kolejny psychopata?

--

Bąbel-ek

Trafiony! Zatopiony!