Trafiony! Zatopiony!

Data: 2010-06-16 14:07:18
Autor: MH
Trafiony! Zatopiony!
Własnie rozmawiałem z Rafałem Lepudrukiem. Sprawa awe nabrała rumieńców. Jego ojciec zaniósł na Policję wydruki tego co awe wypisywał na tym forum. Policjanci się ucieszyli. Mają sprawę jak na tacy, nie narobią się, a sukces jest. Dziękowali ojcu Rafała za postawę. Byli wyraźnie antypisowscy. Nie dziwie się, ich najlepsze lata to czasy PRL.

--
Po przeczytaniu "dyskusji" , zauważam , że wielu zwolenników PiS ( to jest skrót
od PRAWO i SPRAWEDLIWOŚĆ) poniekąd wzięło w obronę niejakiego awe. Wobec

Oniegdaj sprawca w swoim zacietrzewieniu posłał mi posta na priva. Nienawiść do
niesympatyków braci była tak wielka , że zapomniał wykasować swoją sygnaturkę.
No i jest znany z imienia i nazwiska. Ze względu na zawartość posta ,
postanowiłem go upublicznić tu na psp , mając nadzieję , że facet trochę się
zastanowi zanim zacznie obrażać. Mogłem zrobić to samo co rodzice Lepudruka.
Tak jak napisał Jądrys , psp to nie Wersal. Są jednak pewne granice , których
przekraczać NIE WOLNO !!!

Nie pamiętam , musiałbym poszperać w starych mailach na priv (sporadycznie z
niego korzystam) , ale wystarczy przejrzeć archiwum psp marzec/kwiecień 2009 i
facet jest namierzony.

MH

Data: 2010-06-16 14:20:05
Autor: Piotr
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 14:07:18 +0200, MH napisał(a):

Nie pamiętam , musiałbym poszperać w starych mailach na priv (sporadycznie z
niego korzystam) , ale wystarczy przejrzeć archiwum psp marzec/kwiecień 2009 i
facet jest namierzony.

Kolejny uprzejmy donosiciel, he, he...
Co za towarzycho postsowieckie.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-16 14:28:22
Autor: MH
Trafiony! Zatopiony!
> [...]

> niego korzystam) , ale wystarczy przejrzeć archiwum psp marzec/kwiecień 2009 i

============

Ja tylko szanuję prawo i sprawiedliwość. Dla ciebie to tylko puste słowa...

MH

Data: 2010-06-16 14:39:41
Autor: Piotr
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 14:28:22 +0200, MH napisał(a):

Ja tylko szanuję prawo i sprawiedliwość. Dla ciebie to tylko puste słowa...

Nie udawaj głupszego niż jesteś... Włażenie tu, do tego gniazda os, pyskowanie i później lecenie z wynikami na milicję, to czyte skurwysyństwo. Nawet taki baran jak ty powinien to rozumieć. A nie rozumiesz bo ci tak wygodniej.
Piotr

Data: 2010-06-16 14:41:03
Autor: MH
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 14:28:22 +0200, MH napisał(a):

> Ja tylko szanuję prawo i sprawiedliwość. Dla ciebie to tylko puste słowa...

Nie udawaj głupszego niż jesteś... Włażenie tu, do tego gniazda os, pyskowanie i później lecenie z wynikami na milicję, to czyte sk.rwysyństwo. Nawet taki baran jak ty powinien to rozumieć. A nie rozumiesz bo ci tak wygodniej.
============

Jeszcze raz... Napisałem wyraźnie , że są pewne granice , pewne niepisane normy
, które są tutaj przez wszystkich przestrzegane. No może prawie wszystkich..
I wcale mnie nie dziwi , że rodzice Lepudruka tak zareagowali.. Jeżeli tego nie
jesteś w stanie pojąć , to nie moja wina.

MH

Data: 2010-06-16 14:51:23
Autor: Piotr
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 14:41:03 +0200, MH napisał(a):

[...]

To jeszcze raz mi to przybliż, czyli jak taki wałkun mnie wyzywał od
skurwysynów, to ja mam wysłać matkę na milicję?
Na prawdę?!
Piotr

Data: 2010-06-16 14:55:18
Autor: MH
Trafiony! Zatopiony!

To jeszcze raz mi to przybliż, czyli jak taki wałkun mnie wyzywał od
sku.wysynów, to ja mam wysłać matkę na milicję?
Na prawdę?!

==================

Udajesz , czy naprawdę jesteś tak ograniczony?! Czy Boukun kiedykolwiek wyzywał
twoją matkę ? NIE !!  I tu jest kolosalna różnica pomiędzy relacjami
Boukun/Piotr , a awe/Lepudruk. Albo nie znasz przyczyny konfliktu , albo rżniesz
głupa , albo jesteś głupek ...

MH

Data: 2010-06-16 15:11:09
Autor: Piotr
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 14:55:18 +0200, MH napisał(a):

[...]

To nie wysyłać starej na MO? Bo już nie wiem... Albo poślę ją na ciebie, w
koncu wyzywasz mnie od głupków, a to z pewnością ją obraża. :-)
Piotr

Data: 2010-06-16 15:33:34
Autor: Neko
Trafiony! Zatopiony!
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał

To nie wysyłać starej na MO? Bo już nie wiem... Albo poślę ją na ciebie, w
koncu wyzywasz mnie od głupków, a to z pewnością ją obraża. :-)

To dobry argument! Matka jest urazona, ze syn zostal wyzwany.
Powinna pojsc na policje! ;)

Data: 2010-06-16 15:37:32
Autor: Piotr
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 15:33:34 +0200, Neko napisał(a):

To dobry argument! Matka jest urazona, ze syn zostal wyzwany.
Powinna pojsc na policje! ;)

No to już ją wysyłam. :-)
Piotr
PS. Na tego Bąblolepidruka też poślę, on obraża samym swoim byciem,
wszystkich myślących ludzi.

Data: 2010-06-16 15:32:52
Autor: Neko
Trafiony! Zatopiony!
Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w

[...]

A co za roznica, czy ktos wyzywa mnie od skurwysynow czy mego ojca?

Jaka to roznica? W logice Lepodruka vel. Babla nalezy isc na policje.
ZAWSZE

Poza tym "jestes glupek" juz nalezaloby pojsc na policje?

A mozna hurtowo? ;)

Data: 2010-06-16 18:53:00
Autor: raff
Trafiony! Zatopiony!
W dniu 2010-06-16 14:55, MH pisze:

[...]

twoją matkę ? NIE !!  I tu jest kolosalna róşnica pomiędzy relacjami
Boukun/Piotr , a awe/Lepudruk. Albo nie znasz przyczyny konfliktu , albo rĹźniesz
głupa , albo jesteś głupek ...

MH

Jak to MHamek widzi przewiny po jednej stronie, ale po drugiej juz nie ;-)

R.

Data: 2010-06-16 20:22:35
Autor: boukun
Trafiony! Zatopiony!

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00000cbe.4c18c9b6newsgate.onet.pl...

[...]

Ten psychopata łże i  w każdym jego napastliwym poście udowadnia, że jest odwrotnie. I przyjdzie czas, że się głupi Piotruś doigra, bo w przeciwieństwie do tego anonima, ja jestem w całej Polsce znany jako Jarosław Niedźwiecki, z imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, i wielu, wielu innych danych osobowych.. boukun to jest mój znany pseudonim literacki, co jest również znane w mediach, nie tylko w internecie. A głupi Piotruś nawet jak jest anonimem, stale narusza wszelkimi wyzwiskami moje dobra osobiste...

Nie długo będzie trzeba czekać...

boukun

Data: 2010-06-17 08:41:13
Autor: Piotr
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 20:22:35 +0200, boukun napisał(a):

A głupi Piotruś nawet jak jest anonimem, stale narusza wszelkimi wyzwiskami moje dobra osobiste...

Nie długo będzie trzeba czekać...

Życzę powodzenia ciotuniu, to ciekawe musi być jak  s w o i m i
wypowiedziami naruszasz własne dobra, tłuczku. A teraz poujadaj po pedalsku:

Data: 2010-06-17 11:38:05
Autor: boukun
Trafiony! Zatopiony!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hvcg24$k9r$1speranza.aioe.org...
[...]

A nie mówiłem, na krótko łże kanalia próbuje się przedstawić w innym świetle...

Pedziu flirtuje, czai się i robi podchody, czuje się zwabiony, he, he.

Masz bezwstydny, uzależniony pedale...

Prosisz się o pałę, to ssij głupi pedale, ssij!

No proszę, upośledzony umysłowo pedalisko głupi Piotruś już się przymila.

A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi laskę
zrobić...

No to ssij, ssij pedale...

boukun

Data: 2010-06-17 12:56:49
Autor: Piotr
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Thu, 17 Jun 2010 11:38:05 +0200, boukun napisał(a):

A nie mówiłem, na krótko łże kanalia próbuje się przedstawić w innym świetle...

Ja?! :-)
Wesoła wałkuńska ciotunia z ciebie, he, he...
No poujadaj troszkę po pedalsku, tak jak lubisz:

Data: 2010-06-16 15:10:51
Autor: HaMMeR
Trafiony! Zatopiony!
On 2010-06-16 14:07, MH wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

'Namierzyc' mozna KAZDEGO z tej listy! To jest zawsze tylko kwestia czasu,
a zatem, jesli bede dysponowal owym oraz bede mial ochote, to 'namierze' ciebie,
a poniewaz nic zlego nie widzisz w upublicznianiu danych, ktore ci sie trafily
przypadkowo, jak slepej kurze ziarno, to pytam sie ciebie tylko raz!
Czy mam twoje dane (nazwisko, imie i adres oraz miejsce pracy) UPUBLICZNIC?!
Zauwaz, ze daje ci mozliwosc, jakiej ty nie dales awe, a wiec odpowiedz!

Data: 2010-06-16 15:12:56
Autor: Piotr
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 15:10:51 +0200, HaMMeR napisał(a):

[...]

Chwilę mnie nie było... To ten postsowiet MH upublicznił dane awe'go?
Piotr

Data: 2010-06-16 15:34:32
Autor: Neko
Trafiony! Zatopiony!
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał

Chwilę mnie nie było... To ten postsowiet MH upublicznił dane awe'go?

NIE UPUBLICZNIL!

To tylko takie pieprzenie. Ani kawalka danych nie puscil. Tez nie wiem do czego
on pije.

Data: 2010-06-16 15:35:52
Autor: HaMMeR
Trafiony! Zatopiony!
On 2010-06-16 15:12, Piotr wrote:
[...]

Po inmieniu i nazwisku jesli mnie pamiec nie myli, co za szuja!

Data: 2010-06-16 15:38:46
Autor: Piotr
Trafiony! Zatopiony!
Dnia Wed, 16 Jun 2010 15:35:52 +0200, HaMMeR napisał(a):

Po inmieniu i nazwisku jesli mnie pamiec nie myli, co za szuja!

A możesz sprawdzić?
Piotr

Data: 2010-06-16 15:35:02
Autor: Neko
Trafiony! Zatopiony!
[...]

Dwa razy czytalem tego posta. I ani na jote danych awe nie widze. Moze one
sa dla wtajemniczonych? :)

Data: 2010-06-16 15:51:56
Autor: HaMMeR
Trafiony! Zatopiony!
On 2010-06-16 15:35, Neko wrote:
[...]

-- -- -- -- -- --

Ale widzisz, ja pamietam ten fakt! Zdziwilem sie mocno, a nie reagowalem
wtedy, bo mialem pewne sprawy wazne do zalatwienia, wiec odpuscilem.

Data: 2010-06-16 15:53:07
Autor: Polok_Prawdziwy
Trafiony! Zatopiony!
Nie pamiętam , musiałbym poszperać w starych mailach na priv (sporadycznie z
niego korzystam) , ale wystarczy przejrzeć archiwum psp marzec/kwiecień 2009 i
facet jest namierzony.

Noto cemuś tak łodrazu, Kumie niegodoł...!?

- nimasprawy, niepotseba łodrazu kapować tego ymtelygenta - mozemy siem razem
wybrać na krutkom rozmowem do Gdańcka

Zapomocom łokowitki i poru ergumentuw wyjaśnimy mu, jak kurtularne chopy
deskutujom...

Data: 2010-06-16 16:04:19
Autor: MH
Trafiony! Zatopiony!
> [...]

wybrać na krutkom rozmowem do Gdańcka

Zapomocom łokowitki i poru ergumentuw wyjaśnimy mu, jak kurtularne chopy

No dyć racjem mos..  Ino cosik mnie siem wydawo , ze lepij ciutkem pocekać az
wakacje siem zacnom.. Psy tej okazji mogemy siem naplazem wybroć i jakiesik
młodziutkie śtudemntki psypseć ku ziemi...

MH

Data: 2010-06-16 16:12:03
Autor: Polok_Prawdziwy
Trafiony! Zatopiony!
> [...]
wakacje siem zacnom.. Psy tej okazji mogemy siem naplazem wybroć i jakiesik
młodziutkie śtudemntki psypseć ku ziemi...

Mosiemrozumieć...!!!

- wpirw z AWEMARYNOM sprawem łobgodomy, bo długo to niepotrwo, a potem ina
plazem łocystom wybrać siem mozemy..!
Nakońcu na jakisik damcing, a u hotala, toci jus tłumacyć niemusem...

A łatwo teroski ło modziutkie Maryśki, bo na wakacyje psyrobić sem chcom, toi
sparek wsendzie nadstowiajom - wincyj chentnych, jak klijemtuw, jest wcym wybirać...

PS - zastsegom sem tom z winksymi cycorami, botakie straśnie uwielbiom...!

Data: 2010-06-16 18:23:53
Autor: raff
Trafiony! Zatopiony!
W dniu 2010-06-16 16:04, MH pisze:
[...]

Powiedz kiedy. Wezme ze soba jakiegos bejsbola.

Albo czekan. Ten jest najlepszy do wymiany argumentow. tylko ciezko go wyjac potem z glowy.

R.

Trafiony! Zatopiony!