Trafiony, zatopiony

Data: 2011-02-20 21:42:05
Autor: .[ he®sk ].
Trafiony, zatopiony
wzialem na celownik hansa-wekona i sie zesralem. kolej na komucha cyca , psychopate jakse , kundla razorka , katabasa abc i awuska-goguska .
juz sie za nich biore i pozalatwiam ich .
zebym sie tylko znowu nie zesral .

Data: 2011-02-20 21:47:14
Autor: Grzegorz Z.
Trafiony, zatopiony
".[ he®sk ]." napisaů:

Ziiieeeeeeeew.

Data: 2011-02-20 22:02:07
Autor: raff
Trafiony, zatopiony

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:yo63nppzgmhl.1jc3k5xmdqoei.dlg40tude.net...
".[ he®sk ]." napisaů:

Ziiieeeeeeeew.

Henio znow kogos zakapowal ? A to nic nowego.

R.

Data: 2011-02-21 17:12:39
Autor: {he®sk}
Trafiony, zatopiony
On Sun, 20 Feb 2011 22:02:07 +0100, "raff" <patagonia2389@onet.pl>
wrote:

> [...]
> ".[ he®sk ]." napisaů:

Henio znow kogos zakapowal ? A to nic nowego.

Rafalku, nie mam twego charakteru.
W jedym przyznaje ci racje!
CHAMSTWO NALEZY TEPIC W ZARODKU I PRZY KAZDEJ OKAZJI. --

Data: 2011-02-21 18:12:34
Autor: Hans Koss
Trafiony, zatopiony

wrote:

> [...]

Rafalku, nie mam twego charakteru.
W jedym przyznaje ci racje!
CHAMSTWO NALEZY TEPIC W ZARODKU I PRZY KAZDEJ OKAZJI.

Wrocławiak nie wie, że jest tu dzieki naszej łaskawości! ;-)

JanKoss

Data: 2011-02-21 17:12:38
Autor: {he®sk}
Trafiony, zatopiony - podszywaniec
On Sun, 20 Feb 2011 21:42:05 +0100, ".gnida."
<razor.bigbrednie@interia.pl> wrote:

[...]

apn-77-115-31-224.dynamic.gprs.plus.pl

postaraj sie bardziej zalosny PODSZYWACZU. musze miec wiecej i "ciekawszych" twoich wypocin.
wiesz, 3 lata nawet w zawiasach to troche malo ;o)

Data: 2011-02-21 08:59:23
Autor: Hans Kloss
On 21 Lut, 17:12, {he(R)sk} <.bigbred...@interia.pl> wrote:

wiesz, 3 lata nawet w zawiasach to troche malo ;o)
 Hjeniu, stare przysłowie pszczół głosi "nie strasz nie strasz boi się
zesrasz", Możesz go bodn±ć tam gdzie go możesz pocałować i wszyscy na
grupie ¶wietnie o tym wiedz±. A teraz wypad st±d, kablarski ¶mieciu....
J-23

Data: 2011-02-21 18:25:05
Autor: raff

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:9fcfe3bc-013e-416f-bff3-6ef357b82719d28g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Co on tam znow marudzi ?

Nie slysze, bo klapa od smietnika przeszkadza. Henio, nie, nie nie wystawiaj lebka, nie chce slyszec. Moze ci obierek dorzuce ?

R.

Data: 2011-02-21 09:36:42
Autor: Hans Kloss
On 21 Lut, 18:25, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Co on tam znow marudzi ? Nie slysze, bo klapa od smietnika przeszkadza. Henio, nie, nie nie wystawiaj lebka, nie chce > slyszec. Moze ci obierek dorzuce ?
 Aaa, to co zwykle czyli pieprzy jak potłuczony. Tym razem dobrał
sobie pomagiera w postaci jakiego¶ drugiego (niby nowo przybyłego,
LOL) matoła, łaż± po w±tkach i strasz± grupowiczów że kogo¶ tam dok±d¶
tam za co¶ tam podkabluj±.
Cienko ostatnio  pierdz± te platfonsy i nic dziwnego bo czuj± że
ziemia się spod nóg usuwa im i temu ich idolowi ryżemu gnojkowi.
J-23

Data: 2011-02-21 19:29:29
Autor: {he®sk}
Trafiony, zatopiony - podszywaniec
On Mon, 21 Feb 2011 18:25:05 +0100, "raff" <patagonia2389@onet.pl>
wrote:

> [...]

Nie slysze, bo klapa od smietnika przeszkadza. Henio, nie, nie nie wystawiaj lebka, nie chce slyszec. Moze ci obierek dorzuce ?

Rafalku, to ze zywisz sie resztkami ze smietnikow wie kazdy.
zawsze byles zakompleksionym gownojadem. spozywaj w pokoju rafalku. wspolnie z hansem. jestescie siebie warci. szuje!

miala racje twoja kierowniczka, byles i jestes malym gnojkiem!

Data: 2011-02-21 18:13:04
Autor: Hans Koss
Trafiony, zatopiony - podszywaniec

Użytkownik "{heRsk}" <.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:cg35m6h2k5ntgc2beue2bdo5iqebmndkcp4ax.com...
[...]

Podpu¶cimy go na 5? ;-)

JanKoss

Data: 2011-02-21 19:54:56
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-21 17:12, {he®sk} pisze:
[...]

Jesteśmy unikatami nie do podrobienia na psp. Ty ze względu na orginalny czytnik a ja na łącze netowe.

Trafiony, zatopiony