Trafiony zatopiony, czyli Duda vs. Trzaskowski

Data: 2020-06-26 10:48:55
Autor: Jacek Bialy
Trafiony zatopiony, czyli Duda vs. Trzaskowski
Data: 2020-06-26 20:32:43
Autor: z
Trafiony zatopiony, czyli Duda vs. Trzaskowski
Wiemy oglądaliśmy. We wszystkich wywiadach Bosak bije na głowę tą całą hołotę ;-)
Trzeba tylko pomyśleć/zrozumieć co on powiedziała i wyciągnąć oczywiste wnioski.
Tak wiem... Większość suwerena może mieć problem. Bo to TFUdemokracja jest ;-)

Data: 2020-06-27 06:09:56
Autor: Jacek Bialy
Trafiony zatopiony
 - Wiemy oglądaliśmy. We wszystkich wywiadach Bosak bije na głowę tą całą hołotę ;-) Trzeba tylko pomyśleć/zrozumieć co on powiedziała i wyciągnąć oczywiste wnioski. Tak wiem... Większość suwerena może mieć problem. Bo to TFUdemokracja jest ;-) TFUgówniażeria od pana Korwina - ten człowiek nigdy nie wyrósł ponad swój brydżowy stoliczek, dlatego podobnymi sobie mędrkami się otacza. Bo przecież Jego Ekscelencja Putin nie chce nam zabrać Węgorzewa..  :-DD
Czy wy rozumiecie na przykład znaczenie geopolityki? Równie dobrze możecie się obrażać na ziemską grawitację, zamiast zrozumieć jej prawa i wiedzę tą wykorzystać. Podobnie jest z tymi, ktorzy geopolityki nie rozumieją - popadają w jej determinizm, ponieważ nie potrafią sobie na tym polu radzić.

jb

Data: 2020-06-27 20:45:05
Autor: z
Trafiony zatopiony
Dziecinny jesteś.
W głowie Ci siedzą medialne nagłówki pismaków.
Łyso Ci będzie po I turze ;-)

Data: 2020-06-27 12:52:52
Autor: Jacek Bialy
Trafiony zatopiony
 - Dziecinny jesteś.

Wy tam wszyscy jesteście 'dorośli', bo każdy z was na swój sposób chciałby się wyróżniać. Jeden ekonomiczny dogmatyk, drugi zakompleksiony żydofob, jeszcze inny to jakiś turbosłowianin, a wszystkich was łączy mit 'prawicowej Rosji' pod przywództwem kagiebuka o ptasim mózgu. Tylko gdzie w tym wszystkim przyszłość Polski, która tu i teraz się rozstrzyga?
Jutro zaciśnijcie zęby i na złość tacie zesrajcie się w gacie.

jb

Data: 2020-07-05 06:54:43
Autor: Jacek Bialy
Trafiony zatopiony, czyli Duda vs. Trzaskowski
 - Wiemy oglądaliśmy. We wszystkich wywiadach Bosak bije na głowę tą całą hołotę ;-) Poniekąd, lecz to nie ten link mi się wkleił. Tam miał być spot ze wprost:
https://youtu.be/Hga6bcXyujA

Trafiony zatopiony, czyli Duda vs. Trzaskowski