Trafna puenta posumowujaca wydalenie zydokomuny z PRL-u.

Data: 2011-07-26 16:22:33
Autor: obserwator
Trafna puenta posumowujaca wydalenie zydokomuny z PRL-u.
 Stefan Kisielewski:

W ogrodzie szkolnym siedzi Aronek, rozkoszując się słońcem, zielenią, śpiewem
ptaków. - Aronek, czemu ty nie jesteś w klasie? - pyta przechodzący dyrektor.
- Bo logiki nie ma, panie dyrektorze - odpowiada Aronek. - Jak to?! - No bo ja się zesmrodziłem i pan nauczyciel wyrzucił mnie z klasy. To oni
teraz siedzą w moim smrodzie, a ja odpoczywam w ogródku! ("Dzienniki", s. 278).