Tragedia

Data: 2010-05-09 17:02:56
Autor: Klin
Tragedia

   Załóżcie może grupę dla homosiów jeśli jeszcze
   takiej nie ma i spłyńcie tam ze swoimi problemami.

Data: 2010-05-09 17:06:24
Autor: marek czaplicki
Tragedia
W dniu 2010-05-09 17:02, Klin > pisze:

Załóżcie może grupę dla homosiów jeśli jeszcze
takiej nie ma i spłyńcie tam ze swoimi problemami.
a grupa dla stalinistów i ich problemów, istnieje?

Data: 2010-05-09 17:15:39
Autor: Klin
Tragedia
Użytkownik marek czaplicki napisał:
W dniu 2010-05-09 17:02, Klin > pisze:

Załóżcie może grupę dla homosiów jeśli jeszcze
takiej nie ma i spłyńcie tam ze swoimi problemami.

a grupa dla stalinistów i ich problemów, istnieje?

   Widzę, że się solidaryzujesz z grupowymi pedałami może więc
   im pomożesz prowadzić taką grupę i tam się przeniesiesz.
   Życzę powodzenia nikt tu za wami nie będzie tęsknił.

Data: 2010-05-09 17:24:29
Autor: marek czaplicki
Tragedia
W dniu 2010-05-09 17:15, Klin > pisze:
Widzę, że się solidaryzujesz z grupowymi pedałami może więc
im pomożesz prowadzić taką grupę i tam się przeniesiesz.
Życzę powodzenia nikt tu za wami nie będzie tęsknił.
widzę, że jesteś jednym z ludzi wierzących w spiskową teorię dziejów. nie zauważasz, że różne grupy terrorystyczne ot tak przyznają się do różnych działań, po to by wzbudzić strach i podziw dla technologii, którą w domniemaniu się posługują. :-)

Data: 2010-05-09 17:33:09
Autor: Klin
Tragedia
[...]

   Pomyliłeś wątki przenieś to do wątku o stalinistach jeśli chcesz
   dyskutować. Ten poświęciłem grupowym pedałom i nie chcę go
   nobilitować.

Data: 2010-05-09 17:37:06
Autor: marek czaplicki
Tragedia
W dniu 2010-05-09 17:33, Klin > pisze:
Pomyliłeś wątki przenieś to do wątku o stalinistach jeśli chcesz
dyskutować. Ten poświęciłem grupowym pedałom i nie chcę go
nobilitować.
wobec tego, jak dotąd określiłeś tylko mnie jako, jednego z "pedałów". czy nie uważasz, że pozostawiasz dużo miejsca na domysły, kto nimi jest? :-)

Data: 2010-05-09 17:46:37
Autor: Klin
Tragedia
[...]
:-)

  To były moje przypuszczenia czekam na Twój comming out.
  Co nie przeszkadza mi w dyskusji z Tobą na tematy
  polityczne chyba, że oczekujesz czegoś więcej to odsyłam
  do Grzesia Z. On Cię już dalej poprowadzi.

Data: 2010-05-09 17:49:05
Autor: marek czaplicki
Tragedia
W dniu 2010-05-09 17:46, Klin > pisze:
To były moje przypuszczenia czekam na Twój comming out.
Co nie przeszkadza mi w dyskusji z Tobą na tematy
polityczne chyba, że oczekujesz czegoś więcej to odsyłam
do Grzesia Z. On Cię już dalej poprowadzi.
wobec tego, trzeba przenieść dyskusję o stalinistach do wątku im poświęconego. :-)

Data: 2010-05-09 17:55:36
Autor: azot
Tragedia

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, , ,"> napisał w wiadomości news:hs6kjr$nf0$1news.onet.pl...

  Pomyliłeś wątki przenieś to do wątku o stalinistach jeśli chcesz
  dyskutować. Ten poświęciłem grupowym pedałom i nie chcę go
  nobilitować.

To spadaj na grupę pedalską  i tam ostrz swojego ch...
 Tu jest pl.soc.polityka.

azot

Data: 2010-05-09 17:36:02
Autor: cirrus
Tragedia
Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, , ,"> napisał w wiadomości news:hs6ir5$ggh$1news.onet.pl...
  Załóżcie może grupę dla homosiów jeśli jeszcze
  takiej nie ma i spłyńcie tam ze swoimi problemami.

Ty to zdecydownie załóż grupę dla psycholi.

--
stevep

Data: 2010-05-09 17:43:00
Autor: u2
Tragedia
W dniu 2010-05-09 17:36, cirrus pisze:
Ty to zdecydownie za³ó¿ grupê dla psycholi.

Cir-rus, ty będziesz założycielem i jedynym członkiem takiej grupy :)

Tragedia