Tragedia komuszego getta

Data: 2012-08-05 20:34:58
Autor: abc
Tragedia komuszego getta
Strategia na opluwanie Kocioa jest bdna - to ani nie
zrelatywizuje, ani nie wybieli zbrodni systemu komunistycznego.

Brnicie w t lep uliczk z butnym rechotem i pohukiwaniem dla
dodania sobie animuszu - to  g u p o t a.

Kto ubabra siebie i swoj rodzin, aktywnym udziaem w zbrodniczym
systemie komunistycznym i si nie oczyci, ten pozostanie ubabrany,
choby si przebra w najdrosze garnitury.

Kamstwa, niedomwienia i wykrty - to droga do nikd. Nierozliczone
uwikanie w komunizm zawsze jako wylezie i wywoa pogard
przyzwoitych ludzi.

udzenie wasnego rodowiska, e gos sumienia da si zaguszy przez
podbijanie bbenka antyklerykalizmu - to oszustwo.

Szkoda czasu - trzeba wam wyciszenia, refleksji i skruchy - trzeba wam
wyj z komuszego getta.

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w czowieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pastwa od Kocioa jest sztuczny.

Data: 2012-08-05 20:40:39
Autor: Grzegorz Z.
Tragedia komuszego getta
abc napisa:

Strategia na opluwanie Kocioa jest bdna - to ani nie
zrelatywizuje, ani nie wybieli zbrodni systemu komunistycznego.

A jak to si ma do opluwania Kocioa i Soboru przez lefebrystw?

--
"Nie kradn, nie zabijam, nie wierz"

Data: 2012-08-05 20:50:09
Autor: in. Jaskiniowy
Tragedia komuszego getta
W dniu 2012-08-05 20:40, Grzegorz Z. pisze:
abc napisa:

Strategia na opluwanie Kocioa jest bdna - to ani nie
zrelatywizuje, ani nie wybieli zbrodni systemu komunistycznego.

A jak to si ma do opluwania Kocioa i Soboru przez lefebrystw?

Dopki koci si nie oczyci i nie zacznie reprezentowa interesw narodu jest elementem wrogim temu narodowi.
Nasz koci zbdzi, dopiero od niedawna zaczyna wraca do rzeczywistoci ale droga jeszcze daleka.
W obecnej sytuacji prawdziwemu patriocie pozostaje go zwalcza bo dziaa on na nasz niekorzy.

Data: 2012-08-05 21:54:45
Autor: K.S.
Tragedia komuszego getta
Uytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisa w wiadomoci news:pmcjzlhaf040$.8fljtdi3we54.dlg40tude.net...
| abc napisa:

| A jak to si ma do opluwania Kocioa i Soboru przez lefebrystw?
| -- | "Nie kradn, nie zabijam, nie wierz"
|-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
To adnie, bracie, e nie kradniesz i nie zabijasz (bo wierzy nie musisz). Zwa jednak e nieustannie naruszasz VIII Przykazanie dotyczce przecie nie Boga lecz Twoich blinich. Popraw si! zaprzesta podjudzania, insynuacji, oszczerstw itp..
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2012-08-05 22:49:10
Autor: Grzegorz Z.
Tragedia komuszego getta
K.S. napisa:

[...]

"A co? odrazy do zboczecw mie nie wolno?"

"Niby jak? przez gosowanie debilw?"

"Oho, umiesz pisa (durnoty).
wicz t umiejtno - z czasem uda ci si napisa co sensownego..Gowa do gry. Nie zaamuj si."

"Oto CHAMIDO (niewarte epitetw)" (to o mnie!)

"Kopulujesz ze sztuczn pochw, a kolega biczem pogania."

"obkany !!" (to o MH)

"A kogo to obchodzi. posracu."

"a to ci dure !"

"W jednym zdaniu 3 bzdurne insynuacje / znieksztacenia!
I w ogle co ciebie obchodz wewntrzne sprawy Kociea, skoro jeste wrogime wszelkich religii!"

"Miewykluczone jednak e intencja by inna - i po ujawnieniu caej
wypowiedzi okae si to niezmiern mdroci, acz wyraon w formie
idiotycznej."

"Ale nie wyjedaj z tym idiotycznym "sygnaturek si nie komentuje", bo
zaczn wstawia Ci tak e..."

"Pytam si czy ojcowie tych dwch wyskrobanych przez ni dzieci te byli na
tym spotkaniu?"

"Grzesio wierzy we wszytko co mu pomoe zohydzi ludziom to co od wiekw kochaj, lubi, szanuj (wczajc w to nawet "Lulaje Jezuniu").
Czy jest cokolwiek co Grzesio kocha???
Jak dotd nie zauwayem. Sama nienawi."

"Zwycistwo pedaw nad normalnymi"

"Glupi durniu co bajesz uparcie od rzeczy
mienic prawem natury co naturze przeczy;
Z kobiety i mczyzny dzieci si wywodz,
a pedalw narzdy darmo w gwnach brodz."

--
"Nie kradn, nie zabijam, nie wierz"

Data: 2012-08-05 20:42:22
Autor: Marek Czaplicki
Tragedia komuszego getta
abc pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 05 sierpień 2012 20:34:

Strategia na opluwanie Kościoła jest błędna

Jaka jest prawidłowa? Omijać "szerokim łukiem"?

Data: 2012-08-05 20:48:49
Autor: abc
Tragedia komuszego getta
Strategia na opluwanie Kościoła jest błędna

Jaka jest prawidłowa? Omijać "szerokim łukiem"?

Przystąpić do Sakramentu Pokuty.

1. Rachunek sumienia
2. Żal za grzechy
3. Mocne postanowienie poprawy
4. Szczera spowiedź
5. Zadośćuczynienie Panu Bogu i bliźniemu.

Najważnieszy jest szczery żal za grzechy, bez szczerego żalu za grzechy
spowiedź jest nieważna.

Data: 2012-08-05 20:59:58
Autor: Marek Czaplicki
Tragedia komuszego getta
abc pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 05 sierpień 2012 20:48:

[...]

Mam pytanie. Cały czas słyszę w Kościele, że jak się grzeszy to obraża się Boga. Więc dlaczego mówisz o "strategii" względem Kościoła, a dajesz receptę na pogodzenie się z Bogiem? Czy dla Ciebie Kościół jest Bogiem? Tylko nie mów o mistycznym ciele. Znam to.

Data: 2012-08-05 21:03:04
Autor: abc
Tragedia komuszego getta
[...]

Chyba niezbyt dokładnie. Polecam więc stosowną lekturę:

http://www.opoka.org.pl/biblioteka/W/WP/pius_xii/encykliki/mystici_corporis_29061943.html

Data: 2012-08-05 21:08:03
Autor: Marek Czaplicki
Tragedia komuszego getta
abc pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 05 sierpień 2012 21:03:

[...]

Zadałem pytanie. Nie chcę lektur. Chcę wiedzieć dlaczego uważasz, że instytucja Kościoła jest dla Ciebie Bogiem?

Data: 2012-08-05 21:14:07
Autor: Swiatopelk Borkowski
Tragedia komuszego getta
Am 05.08.2012 21:03, schrieb abc:
[...]

Jaka jest u was pogoda? Slonce grzeje?
sb.

Data: 2012-08-05 21:12:08
Autor: Przemysław W
Tragedia komuszego getta

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:501ec065$0$26695$65785112news.neostrada.pl...

4. Szczera spowiedź

A pedofil w konfesjonale też będzie szczery?

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i „Gazeta Polska”, media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-08-05 21:33:49
Autor: Grzegorz Z.
Tragedia komuszego getta
Przemysaw W napisa:

Uytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa w wiadomoci news:501ec065$0$26695$65785112news.neostrada.pl...

4. Szczera spowied

A pedofil w konfesjonale te bdzie szczery?

Jeli chodzi o spowied poprzedzajc Pierwsz Komuni w. to z pewnoci
bdzie.

--
"Nie kradn, nie zabijam, nie wierz"

Data: 2012-08-05 21:02:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
Tragedia komuszego getta
niedziela, 5 sierpnia 2012 20:34. carbon entity 'abc' <abc@wp.pl>

Strategia na opluwanie Kościoła jest błędna - to ani nie
zrelatywizuje, ani nie wybieli zbrodni systemu komunistycznego.

Brnięcie w tę ślepą uliczkę z butnym rechotem i pohukiwaniem dla
dodania sobie animuszu - to  g ł u p o t a.

Kto ubabrał siebie i swoją rodzinę, aktywnym udziałem w zbrodniczym
systemie komunistycznym i się nie oczyścił, ten pozostanie ubabrany,
choćby się przebrał w najdroższe garnitury.

Kłamstwa, niedomówienia i wykręty - to droga do nikąd. Nierozliczone
uwikłanie w komunizm zawsze jakoś wylezie i wywoła pogardę
przyzwoitych ludzi.

Łudzenie własnego środowiska, że głos sumienia da się zagłuszyć przez
podbijanie bębenka antyklerykalizmu - to oszustwo.

Szkoda czasu - trzeba wam wyciszenia, refleksji i skruchy - trzeba wam
wyjść z komuszego getta.

Na szczęście moja rodzina nie jest ubabrana w zbrodniczym systemie komunistycznym chyba że jako pokrzywdzeni (ktoś ukradł, kogoś okradziono -- - jak to różnica?), a piesków rzymskich szczekających radosne hau hau Ojcu Nieświętemu Palpatine'owi i księdzu Rydzykowi też nie znoszę.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-08-05 21:06:43
Autor: abc
Tragedia komuszego getta
a piesków rzymskich szczekających radosne hau hau Ojcu
Nieświętemu Palpatine'owi i księdzu Rydzykowi też nie znoszę.

Jakiego jesteś "wyznania" ?

Data: 2012-08-05 21:10:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
Tragedia komuszego getta
niedziela, 5 sierpnia 2012 21:06. carbon entity 'abc' <abc@wp.pl>

a piesków rzymskich szczekających radosne hau hau Ojcu
Nieświętemu Palpatine'owi i księdzu Rydzykowi też nie znoszę.

Jakiego jesteś "wyznania" ?

W mojej rodzinie od kiedy wiem przeważali katolicy, ale było też trochę buddystów, towiańczyków i inszych teozofów. ;) --
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-08-05 21:27:55
Autor: abc
Tragedia komuszego getta
Jakiego jesteś "wyznania" ?

W mojej rodzinie od kiedy wiem przeważali katolicy, ale było też trochę
buddystów, towiańczyków i inszych teozofów. ;)

A ty sam, jesteś wyznawcą jakiejś fałszywej religii wrogiej Kościołowi
Świętemu?

Data: 2012-08-05 21:37:14
Autor: Grzegorz Z.
Tragedia komuszego getta
abc napisa:

Jakiego jeste "wyznania" ?

W mojej rodzinie od kiedy wiem przewaali katolicy, ale byo te troch
buddystw, towiaczykw i inszych teozofw. ;)

A ty sam, jeste wyznawc jakiej faszywej religii wrogiej Kocioowi
witemu?

Najlepiej jakby naladujc ciebie zasili szeregi lefebrystw, prawda?

--
"Nie kradn, nie zabijam, nie wierz"

Data: 2012-08-05 22:20:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
Tragedia komuszego getta
niedziela, 5 sierpnia 2012 21:27. carbon entity 'abc' <abc@wp.pl>

[...]

Raczej takiej, której Kościół rzymski jest obojętny, dopóki nie ingeruje w wewnętrzne sprawy obyczajowe wyznawców innej religii albo ludzi, którzy nie wyznają żadnej. Mam święte prawo zachęcać ateistów i komuchów do przejścia na mój system wierzeń i żaden papieżnik mi jego nie odbierze. Poza tym dla mnie to katolicyzm jest fałszywą religią przez to, że upatruje wrogów w kimś, kto ma inne poglądy. Ja mogę współpracować z ludźmi każdej religii pod warunkiem, że uszanują neutralność pola gry i interesy moje będą zgodne w danym punkcie z tą religią. Nie dyskryminuję na wierzenia lepsze i gorsze z założenia, przeszkadza mi tylko to, że ktoś chce ogrodzić przestrzeń publiczną, która powinna być pusta i otwarta jak starogrecka agora. Wszystkicj, których zakładają tam płoty, włącznie ze strażnikami i pieskami łańcuchowymi pędzę precz i nie pozwalam im wejść do mojej mandali, w krąg moich wpływów. Hasłem misteriów eleuzyńskich starożytności było "Hekas o hekas este bebeloi!" (Precz stąd o precz stąd wszelkie "bebłoki"). Zawsze teren sacrum to było jedno a teren profanum to drugie. O ile rozumiem Twoje obiekcje co do wchodzenia profanum na teren sacrum, to równocześnie pilnujętego, aby sacrum nie wchodziło na teren profanum. Kiedy powstało Państwo Kościelne na bazie fałszywej donacji Konstantyna, Kościół rzymski stoczył się od królestwa "nie z tego świata" do rejonów władzy świeckiej, upadł w królestwo szatana, przynajmniew wtedy udowodnił tym krokiem, że już nie może bez obiekcji nazywać się świętym i że monopol na nazwę Kościół mu się nie przynależy. Co nie znaczy, że przez pewien czas nie wykonywał (nie wszędzie) sporo dobrej roboty i przez to należy mu się życzliwa tolerancja jako dla religijnego zabytku starożytności, dopóki pozostaje w wewnętrznym kręgu swoich misteriów nie przejawiając agresji w stosunku do świata. Niestety zbyt często papieże wybierają prowadzenie polityki i uzależnianie od swoich wpływów kręgów postronnych. Tam, gdzie liczy się duchowa niezależność, uzależnianie ludzi wbrew ich wyborom pod dyktando to nie jest prawda, ponieważ nie dopuszcza to wyrażenie przez ludzi ich wewnętrznej prawdy. Nie tak buduje się krąg swoich wpływów przez zaganianie niemal miltarne wszystkich niepodobnych i pchanie do godzenia przeciwieństw na siłę (co równa się uprawianiu czarnej magii), ale należy to robić przez podziw i charyzmę tych, którzy idą ze wpływem w harmonii i zostaną doń przyciągnięci z natury podobieństwa.