Tragedia komuszego getta

Data: 2012-08-05 20:40:39
Autor: Grzegorz Z.
Tragedia komuszego getta
abc napisał:

Strategia na opluwanie Kościoła jest błędna - to ani nie
zrelatywizuje, ani nie wybieli zbrodni systemu komunistycznego.

A jak to się ma do opluwania Kościoła i Soboru przez lefebrystów?

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-05 20:50:09
Autor: inż. Jaskiniowy
Tragedia komuszego getta
W dniu 2012-08-05 20:40, Grzegorz Z. pisze:
abc napisał:

Strategia na opluwanie Kościoła jest błędna - to ani nie
zrelatywizuje, ani nie wybieli zbrodni systemu komunistycznego.

A jak to się ma do opluwania Kościoła i Soboru przez lefebrystów?

Dopóki kościół się nie oczyści i nie zacznie reprezentować interesów narodu jest elementem wrogim temuż narodowi.
Nasz kościół zbłądził, dopiero od niedawna zaczyna wracać do rzeczywistości ale droga jeszcze daleka.
W obecnej sytuacji prawdziwemu patriocie pozostaje go zwalczać bo działa on na naszą niekorzyść.

Data: 2012-08-05 21:54:45
Autor: K.S.
Tragedia komuszego getta
Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości news:pmcjzlhaf040$.8fljtdi3we54.dlg40tude.net...

| A jak to się ma do opluwania Kościoła i Soboru przez lefebrystów?
| -- | "Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"
|-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
To ładnie, bracie, że nie kradniesz i nie zabijasz (bo wierzyć nie musisz). Zważ jednak że nieustannie naruszasz VIII Przykazanie dotyczące przecież nie Boga lecz Twoich bliźnich. Popraw się! zaprzestań podjudzania, insynuacji, oszczerstw itp..
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2012-08-05 22:49:10
Autor: Grzegorz Z.
Tragedia komuszego getta
K.S. napisał:

[...]

"A co? odrazy do zboczeńców mieć nie wolno?"

"Niby jak? przez głosowanie debilów?"

"Oho, umiesz pisać (durnoty).
Ćwicz tę umiejętność - z czasem uda ci się napisać coś sensownego..Głowa do góry. Nie załamuj się."

"Oto CHAMIDŁO (niewarte epitetów)" (to o mnie!)

"Kopulujesz ze sztuczną pochwą, a kolega biczem pogania."

"obłąkany !!" (to o MH)

"A kogo to obchodzi. posrańcu."

"a to ci dureń !"

"W jednym zdaniu 3 bzdurne insynuacje / zniekształcenia!
I w ogóle co ciebie obchodzą wewnętrzne sprawy Kościeła, skoro jesteś wrogime wszelkich religii!"

"Miewykluczone jednak że intencja był inna - i po ujawnieniu całej
wypowiedzi okaże się to niezmierną mądrością, acz wyrażoną w formie
idiotycznej."

"Ale nie wyjeżdżaj z tym idiotycznym "sygnaturek się nie komentuje", bo
zacznę wstawiać Ci taką że..."

"Pytam się czy ojcowie tych dwóch wyskrobanych przez nią dzieci też byli na
tym spotkaniu?"

"Grzesio wierzy we wszytko co mu pomoże zohydzić ludziom to co od wieków kochają, lubią, szanują (włączając w to nawet "Lulajże Jezuniu").
Czy jest cokolwiek co Grzesio kocha???
Jak dotąd nie zauważyłem. Sama nienawiść."

"Zwycięstwo pedałów nad normalnymi"

"Glupi durniu co bajesz uparcie od rzeczy
mieniąc prawem natury co naturze przeczy;
Z kobiety i mężczyzny dzieci się wywodzą,
a pedalów narządy darmo w gównach brodzą."