Tragedia komuszego getta

Data: 2012-08-05 21:02:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
Tragedia komuszego getta
niedziela, 5 sierpnia 2012 20:34. carbon entity 'abc' <abc@wp.pl>

Strategia na opluwanie Ko艣cio艂a jest b艂臋dna - to ani nie
zrelatywizuje, ani nie wybieli zbrodni systemu komunistycznego.

Brni臋cie w t臋 艣lep膮 uliczk臋 z butnym rechotem i pohukiwaniem dla
dodania sobie animuszu - to  g 艂 u p o t a.

Kto ubabra艂 siebie i swoj膮 rodzin臋, aktywnym udzia艂em w zbrodniczym
systemie komunistycznym i si臋 nie oczy艣ci艂, ten pozostanie ubabrany,
cho膰by si臋 przebra艂 w najdro偶sze garnitury.

K艂amstwa, niedom贸wienia i wykr臋ty - to droga do nik膮d. Nierozliczone
uwik艂anie w komunizm zawsze jako艣 wylezie i wywo艂a pogard臋
przyzwoitych ludzi.

艁udzenie w艂asnego 艣rodowiska, 偶e g艂os sumienia da si臋 zag艂uszy膰 przez
podbijanie b臋benka antyklerykalizmu - to oszustwo.

Szkoda czasu - trzeba wam wyciszenia, refleksji i skruchy - trzeba wam
wyj艣膰 z komuszego getta.

Na szcz臋艣cie moja rodzina nie jest ubabrana w zbrodniczym systemie komunistycznym chyba 偶e jako pokrzywdzeni (kto艣 ukrad艂, kogo艣 okradziono -- - jak to r贸偶nica?), a piesk贸w rzymskich szczekaj膮cych radosne hau hau Ojcu Nie艣wi臋temu Palpatine'owi i ksi臋dzu Rydzykowi te偶 nie znosz臋.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-08-05 21:06:43
Autor: abc
Tragedia komuszego getta
a piesk贸w rzymskich szczekaj膮cych radosne hau hau Ojcu
Nie艣wi臋temu Palpatine'owi i ksi臋dzu Rydzykowi te偶 nie znosz臋.

Jakiego jeste艣 "wyznania" ?

--
Nie da si臋 oddzieli膰 polityki od religii. Nie da si臋 w cz艂owieku oddzieli膰
katolika od obywatela. Rozdzia艂 pa艅stwa od Ko艣cio艂a jest sztuczny.

Data: 2012-08-05 21:10:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
Tragedia komuszego getta
niedziela, 5 sierpnia 2012 21:06. carbon entity 'abc' <abc@wp.pl>

a piesk贸w rzymskich szczekaj膮cych radosne hau hau Ojcu
Nie艣wi臋temu Palpatine'owi i ksi臋dzu Rydzykowi te偶 nie znosz臋.

Jakiego jeste艣 "wyznania" ?

W mojej rodzinie od kiedy wiem przewa偶ali katolicy, ale by艂o te偶 troch臋 buddyst贸w, towia艅czyk贸w i inszych teozof贸w. ;) --
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-08-05 21:27:55
Autor: abc
Tragedia komuszego getta
Jakiego jeste艣 "wyznania" ?

W mojej rodzinie od kiedy wiem przewa偶ali katolicy, ale by艂o te偶 troch臋
buddyst贸w, towia艅czyk贸w i inszych teozof贸w. ;)

A ty sam, jeste艣 wyznawc膮 jakiej艣 fa艂szywej religii wrogiej Ko艣cio艂owi
艢wi臋temu?

Data: 2012-08-05 21:37:14
Autor: Grzegorz Z.
Tragedia komuszego getta
abc napisa:

Jakiego jeste "wyznania" ?

W mojej rodzinie od kiedy wiem przewa縜li katolicy, ale by硂 te troch
buddyst體, towia馽zyk體 i inszych teozof體. ;)

A ty sam, jeste wyznawc jakiej fa硈zywej religii wrogiej Ko禼io硂wi
i阾emu?

Najlepiej jakby na秎aduj眂 ciebie zasili szeregi lefebryst體, prawda?

--
"Nie kradn, nie zabijam, nie wierz"

Data: 2012-08-05 22:20:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
Tragedia komuszego getta
niedziela, 5 sierpnia 2012 21:27. carbon entity 'abc' <abc@wp.pl>

[...]

Raczej takiej, kt贸rej Ko艣ci贸艂 rzymski jest oboj臋tny, dop贸ki nie ingeruje w wewn臋trzne sprawy obyczajowe wyznawc贸w innej religii albo ludzi, kt贸rzy nie wyznaj膮 偶adnej. Mam 艣wi臋te prawo zach臋ca膰 ateist贸w i komuch贸w do przej艣cia na m贸j system wierze艅 i 偶aden papie偶nik mi jego nie odbierze. Poza tym dla mnie to katolicyzm jest fa艂szyw膮 religi膮 przez to, 偶e upatruje wrog贸w w kim艣, kto ma inne pogl膮dy. Ja mog臋 wsp贸艂pracowa膰 z lud藕mi ka偶dej religii pod warunkiem, 偶e uszanuj膮 neutralno艣膰 pola gry i interesy moje b臋d膮 zgodne w danym punkcie z t膮 religi膮. Nie dyskryminuj臋 na wierzenia lepsze i gorsze z za艂o偶enia, przeszkadza mi tylko to, 偶e kto艣 chce ogrodzi膰 przestrze艅 publiczn膮, kt贸ra powinna by膰 pusta i otwarta jak starogrecka agora. Wszystkicj, kt贸rych zak艂adaj膮 tam p艂oty, w艂膮cznie ze stra偶nikami i pieskami 艂a艅cuchowymi p臋dz臋 precz i nie pozwalam im wej艣膰 do mojej mandali, w kr膮g moich wp艂yw贸w. Has艂em misteri贸w eleuzy艅skich staro偶ytno艣ci by艂o "Hekas o hekas este bebeloi!" (Precz st膮d o precz st膮d wszelkie "beb艂oki"). Zawsze teren sacrum to by艂o jedno a teren profanum to drugie. O ile rozumiem Twoje obiekcje co do wchodzenia profanum na teren sacrum, to r贸wnocze艣nie pilnuj臋tego, aby sacrum nie wchodzi艂o na teren profanum. Kiedy powsta艂o Pa艅stwo Ko艣cielne na bazie fa艂szywej donacji Konstantyna, Ko艣ci贸艂 rzymski stoczy艂 si臋 od kr贸lestwa "nie z tego 艣wiata" do rejon贸w w艂adzy 艣wieckiej, upad艂 w kr贸lestwo szatana, przynajmniew wtedy udowodni艂 tym krokiem, 偶e ju偶 nie mo偶e bez obiekcji nazywa膰 si臋 艣wi臋tym i 偶e monopol na nazw臋 Ko艣ci贸艂 mu si臋 nie przynale偶y. Co nie znaczy, 偶e przez pewien czas nie wykonywa艂 (nie wsz臋dzie) sporo dobrej roboty i przez to nale偶y mu si臋 偶yczliwa tolerancja jako dla religijnego zabytku staro偶ytno艣ci, dop贸ki pozostaje w wewn臋trznym kr臋gu swoich misteri贸w nie przejawiaj膮c agresji w stosunku do 艣wiata. Niestety zbyt cz臋sto papie偶e wybieraj膮 prowadzenie polityki i uzale偶nianie od swoich wp艂yw贸w kr臋g贸w postronnych. Tam, gdzie liczy si臋 duchowa niezale偶no艣膰, uzale偶nianie ludzi wbrew ich wyborom pod dyktando to nie jest prawda, poniewa偶 nie dopuszcza to wyra偶enie przez ludzi ich wewn臋trznej prawdy. Nie tak buduje si臋 kr膮g swoich wp艂yw贸w przez zaganianie niemal miltarne wszystkich niepodobnych i pchanie do godzenia przeciwie艅stw na si艂臋 (co r贸wna si臋 uprawianiu czarnej magii), ale nale偶y to robi膰 przez podziw i charyzm臋 tych, kt贸rzy id膮 ze wp艂ywem w harmonii i zostan膮 do艅 przyci膮gni臋ci z natury podobie艅stwa.