"Tragedia na "belgijskim woodstocku"!. Oto jak Bóg zaczął wymierzać sprawiedliwość wyznawcom belzebuba!!!

Data: 2011-08-19 03:23:55
Autor: Antenka
"Tragedia na "belgijskim woodstocku"!. Oto jak Bóg zaczął wymierzać sprawiedliwość wyznawcom belzebuba!!!
Czarna chmura zebrała się dokładnie nad miejscem współczesnej Sodomy i
Gomory i pierdyknęło bardzo skutecznie. Nie dziwcie się, bo ""Kto chce
zniszczyć Boga, tego zniszczy Bóg".

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/tragiczny-bilans-nawalnicy-w-belgii-rosnie,1,4824833,wiadomosc.html

Przypadek? Za dużo tych przypadkowych kataklizmów.
Nie wierzę w przypadkowe zdarzenia - w tym jednym punkcie moja wiara w
o jest wyjątkowo słaba. Przypadki po prostu nie istnieją.

Antenka

Data: 2011-08-19 12:28:00
Autor: Grzegorz Z.
Ale jak ten twój Zeus ...
.... pizdnął parę miesięcy temu w drewniany posąg Jezusa Chytrusa w USA to
rozumiem że wtedy boska rączka mu się omskła i był to wypadek przy pracy?

========

(AP) MONROE, Ohio — A six-story-tall statue of Jesus Christ with his arms
raised along a highway was struck by lightning in a thunderstorm Monday
night and burned to the ground, police said.

The "King of Kings" statue, one of southwest Ohio's most familiar
landmarks, had stood since 2004 at the evangelical Solid Rock Church along
Interstate 75 in Monroe, just north of Cincinnati. The lightning strike set
the statue ablaze around 11:15 p.m., Monroe police dispatchers said.

The sculpture, 62 feet tall and 40 feet wide at the base, showed Jesus from
the torso up and was nicknamed Touchdown Jesus because of the way the arms
were raised, similar to a referee signaling a touchdown. It was made of
plastic foam and fiberglass over a steel frame, which is all that remained
early Tuesday.

The fire spread from the statue to an adjacent amphitheater but was
confined to the attic area, and no one was injured, police Chief Mark Neu
said. The fire department would release a monetary damage estimate Tuesday,
he said.

http://www.huffingtonpost.com/2010/06/15/king-of-kings-ohio-jesus_n_612360.html

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-19 12:41:43
Autor: u2
W dniu 2011-08-19 12:23, Antenka pisze:
Czarna chmura zebrała się dokładnie nad miejscem współczesnej Sodomy i
Gomory i pierdyknęło bardzo skutecznie. Nie dziwcie się, bo ""Kto chce
zniszczyć Boga, tego zniszczy Bóg".

No zobacz, a tak ujada pedalski zgrzesiu na zgromadzenie mlodziezy
katolickiej w Hiszpanii. Tamci jednak maja troche rozumu pod kopula :)

Data: 2011-08-19 12:45:26
Autor: Grzegorz Z.
Ale jak ten twój Zeus ...
u2 napisał:

[...]

A ty ścierwojadzie już się za Boga nie uważasz?

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-19 03:58:37
Autor: Antenka
Ale jak ten twój Zeus ...
On 19 Sie, 12:45, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
u2 napisał:

> [...]
> katolickiej w Hiszpanii. Tamci jednak maja troche rozumu pod kopula :)

A ty ścierwojadzie już się za Boga nie uważasz?

Nie bluźnij! Nawróć się zanim będzie z późno.

Antenka

Data: 2011-08-19 13:22:48
Autor: Grzegorz Z.
Ale jak ten twój Zeus ...

u2 napisał:

[...]

Przecież to ta kurew uważa się za boga, nie ja!

Jemu powiedz by "nie bluźnił" jeśli już.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-19 04:20:07
Autor: Antenka
On 19 Sie, 12:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> A ty ścierwojadzie już się za Boga nie uważasz?

Warczy, bo jest bezsilny i z wszechmocą Boga nie wygra. On uwierzył w
wężowy syk  ten sam, na którego szatan nabrał w raju Ewę i Adama.
"Będziecie jako bogowie" okazało się wielką ściemą i chichotem
szatana. A teraz zły chichocze z Z.Grzesia.  :-/

Antenka

Data: 2011-08-19 17:26:04
Autor: pluton
"Tragedia na "belgijskim woodstocku"!. Oto jak Bóg zaczął wymierzać sprawiedliwość wyznawcom belzebuba!!!
Nie dziwcie się, bo ""Kto chce
zniszczyć Boga, tego zniszczy Bóg".

Cienki Bolek, skoro mozna go zniszczyc. I msciwy skurczybyczek
przy okazji.

Nullification

Data: 2011-08-19 22:56:12
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:563077e0-b6fe-4d9b-9b4d-45e94acdf196ea4g2000vbb.googlegroups.com...
Czarna chmura zebrała się dokładnie nad miejscem współczesnej Sodomy i
Gomory i pierdyknęło bardzo skutecznie. Nie dziwcie się, bo ""Kto chce
zniszczyć Boga, tego zniszczy Bóg".

Tak zrobił z L. Kaczyńskim & Co.

boukun

"Tragedia na "belgijskim woodstocku"!. Oto jak Bóg zaczął wymierzać sprawiedliwość wyznawcom belzebuba!!!