Tragedia narodowa?!

Data: 2011-11-16 10:41:19
Autor: sofu
Tragedia narodowa?!

Użytkownik "Bambaryła" <bambaryla@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4ec37bb1$0$2194$65785112news.neostrada.pl...
Czy to prawda, że słynny kot Alik dokonał żywota i przeniósł się do krainy wiecznych łowów na myszy? Gdzie złożono truchło zasłużonego kota, na Powązkach?

BBR

-- -- --

Ponoć to prawda! Nerki mu wysiadły.
Ale ja ze śmierci kota bym się nie śmiał.
Sam mam wiekowego kota i rozumiem tych, ktorych śmierć ulubionego zwierzęcia przyprawia o smutek.

sofu

Data: 2011-11-16 10:48:09
Autor: Bambaryła
Tragedia narodowa?!

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ja00ft$3b4$1node2.news.atman.pl...

[...]

Tak, to prawda. Śmierć zwierzaka to sprawa osobista, a nie państwowa. Chyba byłem przesadnie złośliwy.

BBR

Data: 2011-11-16 13:48:36
Autor: Grzegorz Z.
Tragedia narodowa?!

[...]