Tragedia - prezydet ledwie zdarzyl ............

Data: 2009-04-13 16:20:12
Autor: CYC
Tragedia - prezydet ledwie zdarzyl ............
........przed pogrzebem ofiar.
W koncu tez ma  prywatne zycie !.
Stol zastawiony !, karafki pelne !!! , tutumfaccy w pelnej gali i pogotowiu a tu trzeby bylo sie spieszyc i pokazac , ze jest sie ..........z " narodem " .......ciezko bylo a glowa przeciez jakby ciezsza ............od dobrego wina !.
W koncu , jakby nie spojrzec  , tez czlowiek !!.

cyc

Data: 2009-04-13 16:21:41
Autor: konserwator

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:grvhp0$ov$1news.onet.pl...
[...]

ale pijany njie byl jak zwykle prezydent komuszy Kwasnieski?

rym

Data: 2009-04-13 16:26:49
Autor: CYC

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:grviap$l5f$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

" ........a w ameryce bija murzynow " !.

cyc

Data: 2009-04-13 20:29:39
Autor: konserwator

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:grvi5d$1nn$1news.onet.pl...

[...]

a w Polszy pijane sa prezydenty ale....
brat Obamy tez nie wylewa za kolnierz ukradzionego garnituru....

rym

Data: 2009-04-13 16:32:45
Autor: pluton
Tragedia - prezydet ledwie zdarzyl ............

ale pijany njie byl jak zwykle prezydent komuszy Kwasnieski?

Nie. Pijany byl jak zwykle pisielczy prezydent Kaczynski.

Nullification

Data: 2009-04-13 16:35:53
Autor: boukun
[...]

Ci ludzie powinni tym faryzeuszom napluć w twarz. Przy kamerach.

boukun

Data: 2009-04-13 21:26:40
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Apr 2009 16:35:53 +0200, boukun napisał(a):

Ci ludzie powinni tym faryzeuszom napluć w twarz. Przy kamerach.

Nie mają właściwej reprezentacji, bokun. Potrzebowali by jakiegoś
bezrobotnego biedaka, co ma gadane - może ty?
Bo ty bokun biedny jesteś, prawda? Identyfikujesz się z tymi bedomnymi i
bezrobotnymi, którzy żyją tak samo, jak ty?
pz
Piotr

Data: 2009-04-13 21:30:13
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:tqkl5ypgdeqp.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Jak mnie żona z domu wyrzuci, to mogę jako bezrobotny, bez perspektyw na godziwą pracę, wylądować tylko pod mostem.

boukun

Data: 2009-04-13 20:15:07
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- --
pewnie chcial dac posikac sikawka tuskowi, wiesz ostatnio mama mu zmarla i nie mozna kopac lezacego, a wy cycu juz tak ordynarnie napadacie na czlowieka honoru i czlowieka niezwykle szlachetnego
awe

Data: 2009-04-13 20:50:44
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grvvev$4oj$1news.onet.pl...

[...]

Awe, awe, taki przystojny facet, to i wydawałoby się, że i mądry, a takie farmazony wypisuje.

boukun

Data: 2009-04-13 23:53:59
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gs01m2$6hj$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
oj boukun kazdy komplement z Twojej strony jest bardzo cenny ale prosze Cie zastanow sie i przyznaj do bledu...:-)  Nie widze porzadniejszych politykow niz Kaczynscy. Nie tylko ja tak uwazam, chocby wybitny polski politolog dr Marek Migalski zreszta rowniez bardzo porzadny czlowiek uwaza np ze Jaroslawa Kaczynskiego za najwybitniejszego polskiego polityka - zdaje sie ze nawet wszechczasow.
Zgadzam sie z nim zupelnie. Naprawde tu nie maja nic do rzeczy moje sympatie. W biznesie i w polityce trzeba umiec wyzbyc sie wszelkich emocji i chlodno kalkulowac. Biznes is biznes, a dobro mojego kraju lezy mi bardzo na sercu. Moze faktycznie nalezaloby pozwolic zdechnac czesci spoleczenstwa, ale wierze ze w narodzie polskim, nawet w tej jej niby gorszej czesci, gorzej wyksztaloconej, slabej i nie umiejacej sie znalezc w kapitalizmie, w tej polsce prowincjonalej sa niesamowite poklady fantastycznych ludzi.
Polska to specyficzny kraj w ktorym elity ksztaltowaly sie w zupelnie inny sposob niz w innych stronach swiata. Poczucie wolnosci, sprawiedliwosci, honoru, witalnosci - nigdzie w innym narodzie nie byly tak wielkie. Uwazam ze ten narod zasluguje na prawdziwych i rzetelnych, honorowych i po prostu ludzkich politykow, politykow ktorzy wezma za ten narod odpowiedzialnosc. Nie potrafi tego zrobic ani Tusk ani jego pseudopartia jaka jest PO, ani to cale postsocjalistyczne towarzystwo rodem z SLD - czyli jednym slowiem bedace wielkim zwiazkiem zawodowych bylych pzprowcow. Tym bardziej ochydnym ze walczacym w imie proletariatu, a zarazem gardzacym i upodlajacym ten proletariat.
awe

Data: 2009-04-14 00:12:06
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gs0caa$4jn$1news.onet.pl...

[...]

Przestań, Migalski to fanatyk PiSu, żaden z niego obiektywny politolog. Widziałem go w tamtym roku w Rowach, podszedłem do niego jak siedział przy jednej kafejce i spytałem się, czy mogę sobie zrobić z nim zdjęcie, a on wyraźnie speszony, że go rozpoznałem, że nie, nie robi sobie zdjęć z nieznajomymi. Chyba wypuścił się tam incognito. Kaczyńscy to są szkodniki największe, jakie Polska miała od końca wojny i mówię ci to nie z jakiś sentymentów, tylko jako najwybitniejszy politolog. Przejrzyj na oczy, bo szkoda mi ciebie... i Polski. Dwa lata tyranii PiSu pokazało swoje, dziękujemy, nigdy więcej!

boukun

Data: 2009-04-14 10:07:47
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gs0dt4$rid$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
no dobrze szkodni ale cos moze konkretnie, chetnie wyslucham

awe

Data: 2009-04-14 12:24:11
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gs1ga9$90t$1news.onet.pl...

[...]

Oj było tego od licha i trochu, przez całe dwa lata ich nierządu punktowałem ich. Od uwalenia z bratem lustracji, po inwigilowanie całego polskiego społeczeństwa, poprzez tworzenie państwa policyjnego i produkowanie nagminnie przestępstw, by potem kabaret w telweizji z podbijaniem statystyki i konferencjami robić. Dobre to wszystko było dla prymitywów. Muszę iść robić coś w ogrodzie, szkoda mi czasu na wyszukiwanie na nowo linków do moich postów.

boukun

Data: 2009-04-14 10:57:02
Autor: Vic
awe wrote:
[...]

Tam to sa nieograniczone poklady fantastycznych wyborcow PiS-u... :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-14 16:52:07
Autor: cirrus
Tragedia - prezydet ledwie zdarzyl ............
Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:gs1jml$lon$1mx1.internetia.pl...

Sa niesamowite poklady kretynów.

--
stevep

Data: 2009-04-14 04:46:07
Autor: cirrus
[...]

Taki on mądry jak i przystojny, ale niewątpliwie kretyn.

--
stevep

Data: 2009-04-14 10:14:08
Autor: awe

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:gs0r3i$eau$1news.vectranet.pl...
[...]

wam steve po prostu wstyd ze jestescie lewakiem za ponad 45 lat jednej wielkiej kleski narodowej a potem kolejne 20 lat rzadow ubecji zrobilo swoje. szkoda tylko ze proletariat plonie w hotelikach - tak jak ostatnio w kamieniu pomorskim...tacy jak wy zawsze beda sie mieli dobrze, bo dla was nie ma zadnych swietosci...wiec wyslugiwaliscie cale lata sovietom, aby wprowadzic tu ten czekoladopodobny system. U was wszystko czekoladopodobne i zastepcze...
awe

Data: 2009-04-14 12:26:19
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gs1gm5$a2p$1news.onet.pl...

[...]

Te 20 ostatnie lat, to idzie łeb w łeb na konto Kaczyńskich, obu, bo w sumie ubecję zawsze wspierali, choć co innego pierdolą.

boukun

Data: 2009-04-14 14:30:31
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gs1otr$lq4$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
ciekawe czemu wiec tak ich ta ubecja nie lubi, a do tego tak sie boi
awe

Data: 2009-04-14 14:37:11
Autor: Vic
awe wrote:
ciekawe czemu wiec tak ich ta ubecja nie lubi, a do tego tak sie boi

To mit.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-14 18:12:03
Autor: awe
Tragedia - prezydet ledwie zdarzyl ............

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:gs20je$mmj$3mx1.internetia.pl...
awe wrote:
ciekawe czemu wiec tak ich ta ubecja nie lubi, a do tego tak sie boi

To mit.

--
Z bajki o Bolku i Lolku czy tez jakiejs innej?
awe

Data: 2009-04-14 20:41:20
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gs1vml$381$1news.onet.pl...

[...]

A kto ci powiedział, że ubecja ich nie lubi, albo się ich boi? Ubecja jest we wszystkich pookrągłostołowych partiach, w jednej by się nie pomieścili.

boukun

Data: 2009-04-13 22:06:19
Autor: antyanatinae
[...]

On tak ma!

 http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,5819515,Kaczynski__Bieglem__ale_nie_zdazylem_na_rozmowe_o.htmlP.-- "Nastukany jak Lech Kaczyński" - komentuje Janusz Palikothttp://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nastukany-jak-Lech-Kaczynski-- -komentuje-Janusz-Palikot,wid,11009626,felieton.html?ticaid=17cc2

Data: 2009-04-14 16:36:04
Autor: dexth
Tragedia - prezydet ledwie zdarzyl ............

Użytkownik "antyanatinae" <adres@email.pl> napisał w wiadomoœci news:gs065o$k9e$1inews.gazeta.pl...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,5819515,Kaczynski__Bieglem__ale_nie_zdazylem_na_rozmowe_o.html

Normalny człowiek, taki w wieku 50 lat, 150 metrów, to za 30 do 50 sek przebiegnie. Nawet sie nie powinien kompromitować tłumaczeniem, że wcišgu 2 minut nie zdšzył. Już sobie wyobrażam jak wyglšda ten jogging Pana Prezydenta i min. Szczygło. To juz lepiej w piłkę grać.
pozdr dexth

Tragedia - prezydet ledwie zdarzyl ............