Tragedia przyniosla grupie jedna dobra rzecz !.

Data: 2010-04-23 14:04:15
Autor: cyc
Tragedia przyniosla grupie jedna dobra rzecz !.
Smolenska tragedia przyniosla jedna dobra rzecz grupie . Pozwolila dokonac
weryfikacji ocen grupowiczow i poznac ich prawdziwe oblicza .
Pozwolila potwierdzic przypuszcenia co jednych , rozwiala watpliwosci co do
drugich i zweryfikowala oceny co do trzecich . Pare osob okazalo sie ludzmi
co do ktorych sie mylilem .
Wykazali sie nieoczekiwanie czowieczenstwem i wrazliwoscia . Inni
potwierdzili glupote , jeszcze inni swoja psychiczna chorobe bo przeciez
paranoja taka jest.
Wyraznie zarysowal sie podzial na normalnych , idiotow , moherow , koltunow
i zwyklych durniow .
Ze smutkiem trzeba stwierdzic , ze tych normalnych wcale nie jest najwiecej
, choc wobec kazdej z grup stanowia zdecydowana wiekszosc .
Najbardziej aktywni i glosni sa , jak to zwykle w zyciu bywa , paranoicy .
Ci przekonani o swojej wyzszosci a takze o wyzszosci swoich pogladow nie
dopuszczaja mysli , ze moze byc ktos , kto mysli inaczej niz oni i kazda
rowniez normalnym wierzyc w to , ze L.Kaczynski byl Wielkim mezem stanu , ze
byl geniuszem zaslugujacym na Wawel , ze jego tragiczna smierc jest wynikiem
spisku dokonanego , wiadomo przez kogo !! , ze brali w tym spisku rowniez
udzial polscy politycy w tym ci rzadzacy .
Oczywiscie , jak kazdy paranoik , znajduja dowody na swoje chorobliwe ,
teorie . A to katastrofa wydarzyla sie znacznie wczesniej niz podano do
wiadomosci , a to wyraznie slychac strzaly jak dobijano rannych a nawet
slysza ci paranoicy glosy dobijanych proszace o litosc ( oczywiscie nie mogl
to byc glos prezydenta bo ten o nia nigdy by ruskich nie prosil ) .
Paranoik w katastrofie widzi tez droge do sukcesu i ...sukcesji po
prezydencie . Sukcesji dla blizniaka oczywiscie , nie baczac na to w swojej paranoicznej
malignie , ze bylby to wybor jeszcze gorszy od poprzedniego .
Paranoja ma jednak swoje prawa i dziwic sie jej afirmacjom to blad , ja
bowiem trzeba leczyc . Trzeba tez jednak robic wszystko aby ludzie chorzy przestali miec wplyw na polska polityke bo inaczej zagrozi nam katastrofa znacznie wieksza niz ta z jaka mielismy pare ledwie dni temu do czynienia .

cyc

Data: 2010-04-23 14:20:04
Autor: rAzor
Tragedia przyniosla grupie jedna dobra rzecz !.
Użytkownik... he he - cyc raczył napisać:
[...]

A ty do której grupy sie zaliczasz, cycuniu?

Data: 2010-04-23 14:28:16
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

Data: 2010-04-23 15:09:04
Autor: ColgatesBilly
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hqs2c7$91r$1news.onet.pl...
[...]

A ja mysle, ze wszystko pozostalo po staremu
i nic nowego pod Marsem.
Partia i WSI i agentury uzuskaly potwierdzenie
ze na takie kreatury jak wasza marsjanska piatka zawsze moze liczyc, i nie cofniecie sie przed niczym...
Ale Bog wodzi wasze zaprzanstwo, a poniewaz nie ma czyscca
my,. tez zindokrynowani przez GW bedziemy sie modlic o...
najstraszniejsze meki po smierci dla waszej grupki.

 Np. o wieczne cierpienie n a ktore sklada sie to sekundowe cierpienie jakie przezyl kazdy z nich... jak go wyciagano z domu
i mordowano w piwnicy przed wylotem

Data: 2010-04-23 14:10:54
Autor: MarekS
Tragedia przyniosla grupie jedna dobra rzecz !.
po co odpowidasz trollowi?

Data: 2010-04-23 15:22:41
Autor: ColgatesBilly
Tragedia przyniosla grupie jedna dobra rzecz !.
"MarekS" <be@op.pl> wrote in message news:hqs2ob$n1i$1newsread1.aster.pl...
po co odpowidasz trollowi?

Ten to chociaz jest niezly kabaretowicz ;)
- dsobrze ze jest, bo ktos jeszcze nie uwierzylby,
ze tacy jeszcze sa w przyrodzie.
Reszta, to ludzka swolocz...

PS sorry wszystkich: umknelo mi ze ta idea "ZLEJ modlitwy" byla wzorowana na na Starotestamentowych wzorach (setki)

P-KoL

Tragedia przyniosla grupie jedna dobra rzecz !.