Data: 2011-01-19 18:49:35 | |
Autor: porterhouse | |
Tragiczny Paradoks | |
Procedura naprowadzania zobowiązuje kontrolera do O jakim lotnictwie my tu mowimy? W lotnictwie miedzynarodowym nie ma czegos takiego jak "naprowadzanie" z wyjatkiego jednego podejscia PAR ktorego juz nikt praktycznie nie uzywa. Tu nie bylo zadnego naprowadzania, radary tego lotniska byly zbyt malo dokladne do tego, oni nawet nie widzieli wysokosci samolotu. Nie byl to wiec rosyjski odpowiednik PAR czyli RSL. W podejsciu na 2 NDB nie ma zdanego naprowadzania - polecam kupic sobie gumowy mlotek i wbic to sobie do glowy. -- |
|
Data: 2011-01-19 21:53:12 | |
Autor: | |
Tragiczny Paradoks | |
W lotnictwie miedzynarodowym nie ma czegos takiego jak "naprowadzanie" z Uprzejmie dziękuje za uprzejmą odpowiedz. Wyjaśnij mi jeszcze proszę zanim sobie kupię młotek, jaka procedura jest stosowana na tych filmach i co to za lotnictwo? http://www.youtube.com/watch?v=EwQR13ha-BE http://www.youtube.com/watch?v=Re6ExGDOKbc Acerion -- |
|
Data: 2011-01-19 22:20:15 | |
Autor: saturn5 | |
Tragiczny Paradoks | |
Wyjaśnij mi jeszcze proszę zanim sobie kupię młotek, jaka procedura jest Sa to podejscia PAR. Pierwsze jest wojskowe na Alasce, to drugie nie wiem. Prosze zauwazyc ze pilot przy takiech podejsciach sie zupelnie nie odzywa, tak po powinno wygladac. Inny sprzet, inne procedury, inny swiat. -- |
|
Data: 2011-01-20 05:39:03 | |
Autor: Dariusz K. Ładziak | |
Tragiczny Paradoks | |
Użytkownik saturn5 napisał:
Tak albo i nie tak. Przy podejściu PAR z całkowita odpowiedzialnością pilota kontroler podaje kolejne odległości od progu pasa (dokładne w miarę), odchyłki od osi pasa (już mniej dokładne - dlatego minima dla PAR sa tylko trochę łagodniejsze jak dla dwóch NDB) i z grubsza (naprawdę mało dokładnie) ocenia wysokość samolotu. Pilot na podstawie podanej odległości od pasa i odczytu z wysokościomierza barycznego ma za zadanie utrzymać właściwy profil opadania. Tak wygląda to np. w lotnictwie NATO. W lotnictwie poradzieckim kontroler ma władzę nad pilotem - decyzja o lądowaniu jest podwójna, pilot się lądować decyduje, kontroler mu lądować pozwala. Jak jeden stwierdzi że nie lądować - to się nie ląduje. I dlatego w rosyjskiej procedurze PAR pilot albo nawigator kwitują komunikaty kontrolera wysokością. Więcej szczegółów dlaczego powinniśmy zostawić rozważania na temat możliwości tego typu radaru wrzuciłem na lotnictwo.net.pl -- Darek |
|
Data: 2011-01-19 23:51:48 | |
Autor: robertbig | |
Tragiczny Paradoks | |
On 20 Sty, 05:39, "Dariusz K. Ładziak" <dariusz.ladz...@neostrada.pl>
wrote: Tam wyczytałem wyjasnienia niejakiego Zwierboja , że PAR w SmoleńskuW lotnictwie poradzieckim kontroler ma władzę nad pilotem - decyzja o ma minima 1000/100. O czym więc mowa ? O jakim naprowadzaniu ? |
|
Data: 2011-01-21 03:06:47 | |
Autor: Dariusz K. Ładziak | |
Tragiczny Paradoks | |
Użytkownik robertbig napisał:
On 20 Sty, 05:39, "Dariusz K. Ładziak"<dariusz.ladz...@neostrada.pl> Dlatego ma takie minima że ma takie a nie inne właściwości - w tym rozdzielczość kątową. Praw fizyki pan nie zmienisz... Tylko debeściaki o tym nie wiedziały. A wyznawcy teorii spiskowych i tak nie zrozumieją że w tamtej mgle całe wyposażenie tego lotniska można było sobie w kapcie włożyć. Przecież oni wiedzą że to zły Ruski specjalnie źle pokierował naszymi dzielnymi pilotami. -- Darek |
|
Data: 2011-01-21 08:59:59 | |
Autor: Krzysztof Chajęcki | |
Tragiczny Paradoks | |
Dnia Fri, 21 Jan 2011 03:06:47 +0100, Dariusz K. Ładziak napisał(a):
włożyć. Przecież oni wiedzą że to zły Ruski specjalnie źle pokierował nie masz racji - zły Ruski w nocy posadził tą brzozę, wykopał jar i podniósł lotnisko.... :D P.S. Przecież ustaliliśmy pół roku temu, że był to Beria pod rękę ze Stalinem.... Oni wszystkiemu winni ;D -- meping |
|
Data: 2011-01-22 07:18:49 | |
Autor: Jan Werbinski | |
Tragiczny Paradoks | |
Użytkownik "Krzysztof Chajęcki" <krzysztof.chajecki@gmail.com> napisał w wiadomości news:ihbhuf$i0u$1inews.gazeta.pl...
Dnia Fri, 21 Jan 2011 03:06:47 +0100, Dariusz K. Ładziak napisał(a): Dlaczego słynna pocztówka Stalina sadzącego przed laty brzozę w Smoleństku została pomięta w raporcie MAK? -- Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul Prywatna http://www.janwer.com/ Nasza siec http://www.fredry.net/ |
|
Data: 2011-01-23 02:08:27 | |
Autor: Krzysztof Chajęcki | |
Tragiczny Paradoks | |
Dnia Sat, 22 Jan 2011 07:18:49 +0100, Jan Werbinski napisał(a):
Dlaczego słynna pocztówka Stalina sadzącego przed laty brzozę w to jest właśnie ukrywanie prawdy przez komisję... ;-D -- meping |
|
Data: 2011-01-21 10:06:04 | |
Autor: lady mutant | |
Tragiczny Paradoks | |
Dariusz K. Ładziak pisze:
Użytkownik robertbig napisał:wsadź to w sobie w siga będzie prościej... popadasz w śmieszność namiętnie słuchając RM i czytając GP i do tego jeszcze powielając to co chwila na tym forum -- lm |
|
Data: 2011-01-21 13:18:10 | |
Autor: Dariusz K. Ładziak | |
Tragiczny Paradoks | |
Użytkownik lady mutant napisał:
Dariusz K. Ładziak pisze: Ech, sztuka czytania to coś odrobinę więcej jak składanie literek w słowa... -- Darek |
|
Data: 2011-01-19 23:08:32 | |
Autor: Delfino Delphis | |
Tragiczny Paradoks | |
wrote:
Uprzejmie dziękuje za uprzejmą odpowiedz.No Elmendorf to na pewno nie jest cywilne lotnisko. Co to drugiego filmu popatrzcie jaka oszałamiająca precyzja :) |
|
Data: 2011-01-19 23:27:12 | |
Autor: P.B. | |
Tragiczny Paradoks | |
Dnia Wed, 19 Jan 2011 21:53:12 +0000 (UTC), acerion.WYTNIJ@gazeta.pl
napisał(a): W lotnictwie miedzynarodowym nie ma czegos takiego jak "naprowadzanie" z A jakiejś podejście PAR na międzynarodowe lotnisko komunikacyjne znajdziesz? Bo pierwsze lądowanie jest w bazie USAF na Alasce, a drugie to podejście do nieczynnej od 2007 roku bazy lotnictwa holenderskiego w Enschede. -- Pozdrawiam, Przemek |